AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
329Cevap
yastık altında uyurum ya gece telefon calsa duymasam dıye alıskanlık oldu artık
anladım tesekkurler :)
rıca ederım
Hayir kesinlikle telefonsuz uyuyamam çocuğum gibi hep yanimda :D
peki teşekkürler :)
bağımlı değilim gece olsun rahat uyuyalım değil mi?
evet canım aynen :)
peyniri seven kizin akli basinda olur iste yorumdan belli rahatca uyu tabi
@Sitedenbiri sağol teşekkür ederim aklım başımda evet.
Çoğu zaman kulakligi takip bişeyler dinlerim. uykum varsa bakmadan direk uyurum.
peki teşekkürler :)
Onsuz ben bir hiçim dememi bekliyorsan yanılıyorsun bazen bakmayı unutuyorum. düşün artık sevgilim olmasına rağmen :D
işteeee bu insaları cok sevıyorum bennn :)
O insanlarda seni seviyor canim :D
Telefonumun hiç olmamasını yeğlerdim. Bıktım artık şu telefonlardan. Baş ağrısı yahu!
evet ya kesınlıkle
Beni arayanlara bakmak istemiyorum. Canım ne zaman isterse o zaman geri ararım.
Umursamaz oldugumda uyuyabildigim oldu can sıkıntısından bırakamıyorum
saat 11 de yataga grıp 3 te uyudgumu bılıyorum ya
Ben sabahladigimi biliyorum sarj azaldi prizde uzakta simdi ne zaman biterse o ara uyuycam :) telefonlarida yatik altina koymasin kimse havasizliktan patlama yapiyomus kucucun sey valla sarjda cok durmasida kotu dikkat edin uyarmak istedim :)
Gayette rahat uyuyorum şu an nereye attım bilmiyorum bile :)
hadı ya cok ıyı bı ben olamıyorum soyle
Çok rahat kız :D
elimden düşürmüyorum hep elimde gece yastık altında ya da yatakta oluyo hiç biyere bırakamıyorum arada kayboluyor :) cok telaş ediyorum o zaman :) cok az elimden bırakıyorum
peki teşekkürler :)
buyuyuncede boylemi devam edeceksin peki?
Kapatıyorum mobil veriyi. Her gece yazanlar rahat bırakmıyor.. Çünkü kapatmazsam bakıyorum e bakıncada cevap veriyorum. O yüzden saat 2 den sonra atıyorum bir kenara ve cumburlop uykuya dalıyorum.
Aynen. :) tesekkurler
Rca ettim
telefonum hep yastık altında sarj kablomda yatagımın orda :) çnkü alarm var duymam lazım uzagımdayken uyuyakalıyorum :D
Başucumda duruyor. Gece uyaninca bile bakıyorum bazen.
Teknolojiye, telefona, bilgisayara o kadar çok bagimli olduk ki. Gün boyunca onlarsız yapamadigimiz gibi yatarken de bakmadan uyuyamiyor uz. Evet bebek de telefona bakmadan uyuyamayan lardanim. Utanmasak kucaklayıp uyuyacagiz o derece :D
Ben telefonu eve gittigimde neredeyse hic elime almam. Bence sizin almanizin sebebide sosyal medyadir. Telefonu alip ne yapiyorsunuz?
Yatağımın yanında bir ofis sandalyesi durur, telefonum hep oradadır. Uyumaya çalışırken ister istemez elim oraya uzanır ve engel olamam
yok be hiç oralı değilim müşteri temsilcisi mesaj atmışmı diye bakarım ara sıra onlarda olmasa kimse arayıp mesaj atmaz :)
Yastık altında tutanlardanım gece uyumadan sabah uyanınca hatta gece kalkarsam bile ilk kontrol ettiğim şey.
Yatmadan önce whatsaba facebooka instagrama bakarım hiç mesajın olmadığını görüp küfrederek yatarım :D
Yastığımın altında olmadan uyuyamıyorum be yazık ki. Olmazsa aklım telefonda kalıyor. Tam bir teknoloji bağımlısıyım galiba ☺️☺️
Uyumadan önce mutlaka bakarim ama Telefonduzda yaparim. Okadar bagimli degilim
peki teşekkürler :)
Yastık altında asla yatamam. Koyarım başucu sehbama koyar yatarım.
peki teşekkürler :)
Korkmayın telefonlar siz uyurken titreyerek kaçamazlar.
Puhahaha 😂 çok iyi ya
Yastık altında tutanlardanım gece uyanınca uyku arasında bile bakıyorum sabah ilk iş bakıyorum :)
evet aynı ben ya :(
Sevgilim çıldırıyo o arayıpta ya da mesaj atıpta cevap vermeyince ve benim uykum ağır olduğu için duyup uyanamıyorum :)
son bir kez tüm hesapları kontrol eder öyle uyurum, baş ucumda durur *.*
aynen aynı ben:)
ölürsek radyasyondan..
Şarja takıyorum her gece ama yanımda bir yerde durunca daha rahat oluyorum. Bir nevi güven hissi biri ararsa hemen yetişmek için falan filan. Belki de bağımlılık.
Yatana kadar elimde duruyor zaten
Surekli cebimdedir zaten bir yere birakicak olsam mutlaka calacagi tutuyor :/ uyurken yastigin altinda :d
peki teşekkürler :)
Rica ederim ;)
Telefonun alarmini kurarak genelde yanimda bulundururum. İnterneti olupta yaninda bulundurmayan da yoktur
yanı bencede
Bakmadan duramıyorum. Buzdolabında birşey olmadığını bildiği halde defalarca açıp bakan çocuk misali.
:)) tesekkurler
Telefonu masanın üzerine bırakırım bazen internete girmek için mesajlaşmak için kullanırım arada sırada eskiden kapatırdım arkadaşlarım kızardı sabahları arayınca ulaşamıyorlar öyle kucaklayıp yatmam zararlı hem :)
İki üc güne bir anca bakıyorum
https://i.hizliresim.com/ZApoVa.png
:))) peki teşekkürler :)
Gün içinde mecburiyetten yanımdadır, evin içinde mümkün olduğunca uzak tutarım kendimden.
vurup kırmak istiyorum bidaha hiç kullanmamak istiyorum ben kısaca nefret edenlerdenim
Yastık altında tutanlardanım. Telefonsuz uyuyamam :)
gerçek anlamda bir telefon bağımlısıyım deyil masada yanımda olsa ve biri dokunsa bile hemen kedi gibi kıhlaya bılecek duruma geliyorum :D
Emzigim o benm :) bebek emziksiz uyuyamaz ben telsiz
Yatagimin ucunda komidin de tutuyorum. Acil bir haber gelebilir dusuncesiyle.
Anahtarımı unuturumda telefonumu unutmam evde gerisini sen düşün :D
Yatmadan önce mutlaka bakarım hatta bana kalsa yatmadan once sosyal medyaya vs son kez bakıp yatarım ama eşim sagolsun mumkun olmuyor bıdı bıdı edıyor ve komıdınde duruyor telefon
Ben çıkartıp Su dolu bardağın içine koyuyorum sabah da alıp çıkıyorum :)
wcdeyken bile telefon aynalıgın kenarında sen düşün :D dierini artık bu açıklama yetmiştir
insanın sevgilisi olmayınca gece rahatsız edecek biri olmayınca rahat rahat uyuyor bacım
alarmdan dolayı yastık altındadır yoksa facebook whatsap bahane :P
Olmadık zamanlarda çalması sinir bozucu olduğundan uyurken de yanımda işerken de :D :)
Yastık altında tutanlardanım gece uyandıgımda bakıyorum :)
İkisi de başucumda olur her zaman. Zaten gün içinde de biri her zaman kulağıma dayalıdır :-(
Genelde telefon elimde uyuyorum uyanıyorum hemen baş ucumda gece 2 3 saat aralıklarla uyanıp telefona bakıyorum
Ben baş ucuma koyuyorum ama ne hikmetse yerse sürünürken buluyorum sanırım cok dağınık yatıyorum :/
Tabikide terkeden sevgilimin wp son gorulmesine bakmadan uyuyamam ve telefon yatakta uyurum :D
Yatarken bir tekme atıyorum. Sabah nerede diye arıyorum.
Telefonun yastığın altında işi ne? Radyasyon yoğunluğundan gebereceksiniz haberiniz yok :)
Telefonsuz uyabiliyorum da telefonla uyanıyorum ama :)) uyanınca ilk iş telefona bakmak
Sanırım fazla bağımlıyım uyumadan uyku aralarında uyanınca ilk iş telefona bakıyorum
Alarmı kurup uçak moduna alırım alarmdan önce uyanırsam birinin aramasıyla açar söverim :D
Uyuyamam hele ki uyurken telefonım yanımda ki masada değilse zaten uyumam ::D:D
Gece yatağıma yattığım da elimde olur sonra bırakırım masaya sabah kalkınca da direkt alır bakarım mesajlarıma :)
Telefonla uyumaktan kaç telefon kabı kırdım bir bilsen...
Uyumadan önce 100 kere bakarım alarm acaba kurulu mu dşye
Tutuyorum o da uyuyamadigim için. Uykum gelene kadar oyalaniyorum. Sabah ta saat için bakıyorum yanimda mecburen
Telefonum benim için o kadar o önemli olduki onu bir birey olarak nüfusuma bile alabilirim:
Yatamam.. Eğer şirketten ararlar da ulaşamazlarsa işimden olurum..
babam gibisin :)
mesleğimin gecesi gündüzü yok.. Eve gelirim önemli bir olay uyumadan tekrar işe dönerim..