Çalışan bir köle gibiyim, yalnız kaldım. Siz nasıl sosyalleşebiliyorsunuz?

Yakın arkadaşlarım başka şehirlerde, remote olarak çalıştığım için iş arkadaşlarım da başka şehirlerde, dolayısıyla olduğum şehirde yalnız kaldım. Hiçbir sosyal aktivitem yok, yapmak istediklerimi yapabileceğim biri yok. Siz genelde nasıl sosyalleşiyorsunuz? Ben sadece çalışan bir köleye dönüştüm sanırım.

Çalışan bir köle gibiyim, yalnız kaldım. Siz nasıl sosyalleşebiliyorsunuz?
Cevapla