Kendimi yalniz hisediyorum ama bu depresif bir durum degil? Sanirim olgunlasiyorum?21 yaşında bunlar normal mi?

Insanlara güvenimi kaybettigim için yalnız kaldım ama şimdi sorgulamam gereken şeyleri sorguluyorum

Tuhaf bir yalnızlık yaşıyorum hep kendim, kendi sesim birde internet filan var insan yok yani

Ama her insan da beni anlamıyor herkese guvenilmez ve ailemden de uzak durmak kendimi tanımak kendimle mutlu olmak istiyorum o yüzden

21 yaşındayim bunlar normal mi peki? Yüzeysel şeyler istemiyorum hazır değilim yeni insan tanımaya da eskilerden biri olsa da konuşsam diyorum ama haketselerdi yanımda olurlardi o yüzden sanırım secici yalnızlık yasiyorum

Kendimi yalniz hisediyorum ama bu depresif bir durum degil? Sanirim olgunlasiyorum?21 yaşında bunlar normal mi?
Cevapla