
Yolculuğa çıkmadan önceki gecelerde, heyecan veya stres kaynaklı uykusuzluk çekiyor musunuz?

Yolculuğa çıkmadan önceki gecelerde, heyecan veya stres kaynaklı uykusuzluk çekiyor musunuz?
Yok heyecan olmuyor ama stres oluyor. Genelde evden dönüşlerde zorlandığım için sıkıntı oluyor bana. Otobüse bin metroya bin. 3 vasıta değiştiriyorum.
Teşekkür ederim kardeşim. Eski hesapta kaldığımız yerden devam :)
Sürekli seyahat ettiğim bir yerse heyecan yaşamam. Lakin bilmediğim bir yere gideceksem seyahat sırasında heyecan yaşayıpta sadece 3-4 saat uyuduğum zamanlar olmuştu.
😊🌹Kaliteli soru için de teşekkür ederim arkadaşım
Rica ederim 😊🌹
Heyecandan uyuyamıyorum bütün gece
Heyecandan uyuymyrm başta uyumayınca stres yapıyorum 😂 tam uydum drkn uynmak zorunda kaliyorum. Çok kötü bir durum bu yüzden yolculuktan nefret ediyorm
😁😁😂 Zor bir durum
Tesekkur edrmm🌸😊🙏
Genellikle heyecan oluyor.
Cevap
25Cevap
Uyku konusu hayatımın her alanında problemli ama zaten bir yere gidecek olursam o gece uyuyamıyorum bile
Kötü ya ((
Genellikle uyku düzenim bozulur benim yolculuk yaptığım zaman. çünkü gece uyuyamam yolculuk esnasında sonra ki günde bozulur
İllaki heyecan oluyor ama uykumu kaçıracak derecede değil birde uzun yolculuğu sevdiğim için strese girecek bir durumum sağlık sorunum olmuyor
Özel araçla hiç valla Bağdat'a giderim 🤭 uyurumda keyifte alırım.. ama tren otobüs gibi yolculuklar sıkılıyorum ben hayatta uyuyamam mesela yolculukta..
Ben zaten uyku konusunda sorun yaşıyorum, bir de bir yere gidecek olursam büyün obsesif bozukluklarım azıyor 😂😂😂
Bence az değiliz 😂
Hazırlanmamın yorgunluğu koşuşturmanın heyecanı , çok uzun yolculuksa yolda uyurum zaten uykum gelirse yine.😂🥲
İvettt yolculuk öncesi ve şonraşı stresli oluyoyum🚇🚎🦄 Uykusuzluk da çekiyoyum abiş❄️☃️🚇🦄🦄
Evet mesala yarın yolculuk yapcam agalarla 4 5 araba toplandık mangala gidecez sabah erkenden ama uykusuzm sabah nasıl kalkıcam bilemiyorum🤣
Eywallah sende gel be gardasm bekleriz🤣
Olur be gardasm 😂
Heyecandan asla uyuyamam ve acaba ne almadımvaliz tam mi sabah geç kalırmıyım alarm kurulumu gıbı birsürü soru 😄
Bende yaa😄 yola çıkana kadar devam eder sonrası keyif 🙃
eskiden böyle bir yolculuk veya bir işim olduğu zaman
saat gelmeden zınk diye uyanıyordum valla bilmiyorum :D
Evet çünkü otobüse yetişmek için erken uyaniyom 🤣🤣🤣
Bir insan saat 5 de uyandırılırmı 🤣
Yaşandı 🤣
O yüzden anlıyon. 🤣🤣
🤣🤣
Yolculuk öncesi uyku önemli özellikle araç kullanacak isem.
Sorma ben işim gereği sürekli yollarda olan birisiyim zor oluyor gerçekten.
Eyvallah kardeşim sende dikkat et.
Rahmetli babanem çok çekerdi Allah'tan ona benzememişim sızıp kalıyorum
Gideceğim yer heyecan veriyorsa uykum gelmiyor 😂
Ben yolculuk sırasında ve sonrasında uykusuzluk problemi yaşıyorum. Çünkü yolculuk yaparken uyuyamıyorum.
Uyku sorunu değilde otobüste giderken koltuk rahatsızsa öyle bir problem yaşayabiliyorum ama zor da olsa uyuyorum.
Yolculuk öncesi, yolculukta ve yolculuk sonrası neredeyse hiç uyuyamıyorum.
Otobüste sıkıntı yok ama uçak stresli hele geç vakitlerde alınmıssa
Bazı yolculuklarda heyecanlanıyorum bu sebeple uykusuzluk çektiğim de oluyor
Yaşıyorum ama heyecan ve stresten değil. Çocukların kıyafeti, valizi, falanı filanı🤦🏻♀️
Stresten oluyo bende yanıma bunu şunu aldımmı diye unutmamak için uyuyamıyorum
Yolculuk sırasında uyku sorunu çekiyorum bazen stres olabiliyor
Pek uyku tutmaz eksik vs var mı diye takılır aklıma
Stresten uyuyamıyorum ya genelde ya, uyuyamazsam ya bir şey unutursam falan diye.
Genel olarak uykusuzluk problemi yaşayan biri olarak bazen evet yaşıyorum. Hele araba yolculuğu yapacak ve şoför bensem uyumaya çabalarım.
Uyku sorunu çekmem kafayı vurup yatarım 😅
Hayır ya horul horul uyuyom. 🤣🤣🤣
Ben öncesinde de sonrasında da uyuyom 🤣🤣🤣
Uyuyan net NPC 😂😂 ben çok heyecanlanırım
Olması gereken de öyle şimdi o heyecan olsa ne güzel olurdu 😅
😅😅🫡
Uykusuzluk çekmiyorum ama sürekli uyanıyorum:)
Heyecandan olduğunu düşünüyorum bro.
Çok sık oluyorsa sıkıntı da çok sık demektir😀
O zaman heyecan değildir o. Başka bir şey var burada. Bu işe bi yoğunlaşalım😀
Bilemiyorum. Farklı kokular geliyor burnuma🤪
Kelin ilacı olsa😀. İnşallah benden uzun yaşarsın ama🙏
Yok yok. Benim acelem var.
Hayır, aklıma bile gelmiyor.
Hayır yaşamıyorum.
Uyku tutmuyor beni uyuyamıyorum
Ben o stresi genelde yolculukta çekiyorum.
Nereye gittiğim önemli..
Hayır ama yolculukta evet
Evet o gece uyuyamıyorum
Yaşamıyorum hayır
Hayır olmaz yolculukta uyuyamam
Evet oluyor 😅😅
Hayır hiç öyle bir problemim olmuyor
Kısmen. Çok takılmam uyurum kimi zaman.
Yok yaşamıyorum
Yolculuk sırasında yaşıyorum
Evet genelde uyku olmuyor.. 🙃
Her zaman değil , bazen oluyor.
Aynen heyecan yaparım
Yooo
Heyecandan uyuyamıyorum
yiooo hiç yaşamadım.
Bende uyuyamama sorunu var
Yoooooo horluyom hatta
Yolda uyumam
Evet
Hayir
Uyumuyorum pek fazla.
Hayır
Uzun yolculuklarsa genellikle uyuyamam
Çok yaşadım
Eskiden vardı
Biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?