Valla ben yolda uyuyanlardanım. Yola çıktıktan sonra kştaptı filmdi müzikti derken bir süre sonra yapacak bir şey kalmıyor ve üzerine bir ağırlık geliyor. Otobüs veya araç beşik gibi sallanıp gidişinin verdiği hız sesi de ninni gibi gelince, hele içeride çok fazla konuşulmuyorsa uyumamak için hiçbir neden göremiyorum. 😁
Eğer yolculuğu otobus vs ile yapıyorsam, çok az uyuyabilirim ama genelde mide bulantısından uyuyamam, uzun yol tutuyor beni maalesef oyalanmaya çalışıyorum işte müzik, kitap vs. Uçakta uyurum bak, mola yok, bir şey yok, hava boşluğu olmadığı sürece çok fazla sallantı'da olmazsa rahat 3 saat uyurum.
Seyahat esnasında uyumayı becerenlere hayret ediyorum. Ben ne yapsam uyuyamıyorum. Bir ara uyumuştum on dakika falan onda da heryerim tutulmuş bir şekilde uyandım. Uyuduğuma bin pişman oldum kısaca. 🙄
Ben her türlü uyurum ama eğer arka koltuğumdaki biri katur kutur cips yemiyorsa, yüksek sesle sanki kendi özel arabalrında gibi sohbet edilmiyosa çok güzel uyurum😬😬