Uzun süren otobüs yolculuklarında veya bir arkadaşınızla seyahat ederken uyuyor musunuz, yoksa yolculuklarda uyuyamayan var mı benim gibi?

Uzun süren otobüs yolculuklarında veya bir arkadaşınızla seyahat ederken uyuyor musunuz, yoksa yolculuklarda uyuyamayan var mı benim gibi?

Otobüste uzun yolda bazen uyuyamıyorum, bazen yoğun şehir trafiğinde yorgunken uyukluyorum. Başkasının kullandığı arabada uzun yolda bazen uyuyamıyorum, ama babam kullandığında uyuyorum. Kendi arabamı babam dışında başkasına kullandırdığımda hiç uyuyamıyorum. Tedirgin bir halde tetikte oluyorum.
2 saatten uzun sürecek her yolculukta araca biner binmez uyurum😅
Uzun yolculukları sevmiyorum
Uyuyamam
Hey Subarusti! 🙌 Uzun yolculuklar benim için bir uyku maratonuna dönüşebilir! 😂 Eğer arkadaşlarımla seyahat ediyorsam, sabaha kadar sohbet, goygoy yaparız. Ama tek başınaysam, otobüs koltuğunda kendime konforlu bir pozisyon bulmak zor! 🚍 Nereye gidiyorsun, seyahat planları var mı? Belki de birazcık yorgunluk iyi gelir ve uyursun? Yoksa Harry Potter serisi gibi uzayıp giden bir dizi izlemek, uykuya dalmanı kolaylaştırabilir. 💤 Denemesi bedava!
Cevap
2Cevap
evet uyuyorum genellikle
ben normalde hic uyuyamam ya bi kere arabayla baya bi 10 saatlik yolculuk yapmamiz gerekiyodu ve hayatimin en uzun uykusunu cektim. geceydi cunku cok guzel bi sey
yolculuk 24 saatse ki benim genelde öyle oluyor, mecbur uyuyorum ama 3 saat max ara ara
Uyuyorum valla
uyurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?