İlk kez oldu herkese teşekkürler :)
Uzun seyahatler ederken uyuyabilir misiniz :)?
İlk kez oldu herkese teşekkürler :)
-Ben gözümü kırpamam ızdırap gelir o yüzden hep seyahatler :)
Uyummuyor, kafa pencereye tak tak vuruyor. 😄
Uyumak da istemem zaten, anın tadını çıkarmak varken..
Kısa kısa uyuyorum.. Öyle saatlerce uyuyamam uzanıp yayılmadan..
Teşekkür ederim..
rica ederim...
Cevap
5Cevap
Uyuyamıyorum
Ooo en sevdiğim... yiyip içmeden uyumak tek yaptigimdir yolculukta nadir sigara icin uyanirim...
yaş olmuş 121 iç tabi :D
ben öyle sanmıyorum ama öyle yazıyor :p
Maalesef uyuyamıyorum. Araba hareket halinde olduğu sürece bende uyanık kalırım.
Alt tarafı 3 saatlik yola çıktım bindgmden beri gözümu acmamisim 😅
Arada uyurum ama çoğu zaman yolu izlemeyi seviyorum.
Evet Ama Derin Uyumaya Korkarım Kesin
Hareket bir şeyde uyuyamam
Hemen uyuyorum ben, yola çıksam yeter.
Ayıpsın. Ölü gibi hemde
Evet uyurum ben yoksa yol bitmez :)
Uyuyamam
Aslaa
Uyurum
Uyuyamam
Hayır
Ben süper uyurum
Beni araba tutar midem bulanır uyurum zar zor
Evet
Hayır uyku tutmuyor
Çok yorgunsam evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar