Güncellemeler
1 yıl
Birazcık küfürlerde var kavgada acil yardim
Ben tekim normalde, o kızın dehşet çevresi var, ben biraz dik başlı insanım, ve güvemdiğim fiziğim ve sporcuyum oyüzden tek yaklasamiylar, lakin toplu birseklide geziyorlar , eğitim kariyerimi etkiliyorlar , koca 30 ksiilik sınıfta arkamda duran kimse yok , ve iftiralr artmaya basladi
Kavga mı
Kavga etmek nedir yahu
Kadın olacaksın bir de
Üç günlük dünyada neyi paylaşamadınız
İnsan gibi konularak anlaşmak çok mu zordu, kavga ettin de eline ne geçti
😂😂 valla içim eridi çok iyiydi , döversem lisans giderdi bişi yapmadım ,😂 ama acayip sinirim bozuluyor iftaralar canımı sıkıyor
Cevap
2Cevap
Hepsini tek tek şikayet et bak bakalım bidaha çıt çıkıyor mu
Hocalar onların tarafında işte yanlız olmanın tek sıkıntısi bu sanırım , kimsem yok dostum ve ben dik başliyim ezdirmem kendimi kimseye oyüzden kimse beni sevmiyor , yani anliyacagin işey yaramaz şahit onlarda fazla
Sen de kanıtlı şahit bul telefon diye bişey icat edilmiş ses kaydı al
Pıttığına vurdunmu kizindndndn
Cüce de denmez ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?