Kız arkadaşıma cok ağır hakaret ettim, beni engeledi konuşamadık da daha, haksız mıyım sızce?

İster kanka ister arkadaş deyin, sevip saygı duyduğum birisi. Ama bazen erkek arkadaşlarımın yanında o kadar bel altı muhabbet yapıyor ki, ya da saçma sapan küfürler ediyor hiç de cekinmiyor, bize güveniyormuş. Aynı erkeklerin şişme bebek espirisi vardır ya seviyesisiz o tip muhabetler yapıyor. İçki içince evli arkadaşımla s. x muhabbetleri velan yaptı. Cok itici geldi ya, ben de akşam ona ağır hakaret ettim. Sevgilim var diyorsun, yanında abin yaşında da birisi var evli adamla bu kadar itici seviyesiz muhabet yapmak normal mi. Ayrıca erkek milleti pis o cok güvendiğin insanalar sonra arkından, yok cok rahat kız evli olmasam ben bunu 2 saate yatağa atarım, yok buna ne çakılır gibi laflar ediyorlar. İyi de bir kız , artık bu lafları duymayı kaldıramıyorum. Arkadaşımız sonuçta oturuyor sohbet edıyor bizle, ama sen ınsanlara arkadan böyle konuşmaları ıçın fırsat verıyorsun. Ya nasıl desem hiç duymadığım seyler konustu, aklıma geldikçe sinirleniyorum. Ne gerek var anlamıyorum ya bız senın sohbetını, ınsanlıgını, vicdanını, iyi niyetini sevıyoruz. İlla boyle muhahbetere mı gırmen gerekıyor. Neyse gitti beni engeledi, yuzune gulup arkasından buna rahat/hafif kız muamelesı yapan (hatta cok daha agır konusan) erkeklerle hala aynı masada oturmaya devam edıyor. Bunun yuzunden herkesle kavga ettım. Ben yalnız kaldım, nasıl bir saçmalık bu ya. Ya ben anlamıyorum nasıl bu kadar çirkin olabiliyorsunuz.
Kız arkadaşıma cok ağır hakaret ettim, beni engeledi konuşamadık da daha, haksız mıyım sızce?
Cevapla