Yürüme engelli birisiyim hayat bana çok zor geliyor ne yapmam gerek?

Yürüme engelli birisiyim hayat bana çok zor geliyor ne yapmam gerek?

Yürüme engelli birisiyim hayat bana çok zor geliyor ne yapmam gerek 🥺

#KişilikKarakter

Derdimi kimseye anlatamıyorum en azından siz dinleyin kendime ait bir gelirim yok ailemden de istemiyorum kendi kazancım ile bir şeyler olsun istiyorum ama olmuyor, üniversite de ki arkadaşlarımın çok iyi düzey de gelirleri var sağlıklı beslenebiliyorlar gerekli supplementleri alabiliyorlar gezebiliyorlar buluşabiliyorlar ben yapamıyorum 🥺

Yürüme engelli birisiyim hayat bana çok zor geliyor ne yapmam gerek?
Cevapla