



Ben mesela çağıma göre bir insan olduğumu düşünmüyorum Bazı insanlar kendilerini eskiye ait hissederken ben de kendimi daha çok geleceğe ait hissediyorum. Daha modern düşüncelerimin olduğunu düşünüyorum... Mesela ben cesaret derken çıplaklığı bir cesaret olarak görmüyorum. Salt olarak insanlar bunu modernite ve cesaret olarak görüyor. Oysa ben bunun ileride daha iyi anlaşılacağını düşünüyorum o yüzden kendimi şu ana ait hissetmiyorum🥹
Doğuştan karakter getirmiyoruz, mizaç getiriyoruz. Ve cevabım her ikisi de etki eder. Genetik faktörler ve bulunduğumuz kuşak, çevre koşulları etkiler.
Ama açıkçası 04 doğumluyum ve lise hayatımı 2010larin basinda yaşamak isterdim.
Her ikiside etki eder bence , ben bu zamanın insanı değilim sevmiyorum bu yüzyılı ve insanları, insanlar ve kötü düşünceleri salgın bir virüs gibi dünyayı sarmış ve hasta ediyor.
Cevap
4Cevap
Doğuştan daha etkili. Sonradan şekillendirmek yine kendi elinde kişinin.
Kalıtımsal aktarımların dışında yaşadığımız zaman dilimi, sosyoekonomik şartlar ve hatta mevsimler bile etken olabiliyor karakter gelişiminde.
Y kuşağı araştıran, gözlemleyen kırmızı 🔴 çizgileri olan. Soyumuz asilzade jlşşş
İnsanın nerede ve nasıl yetiştirildiği kişiliğine etki eder
Kuşakla ilgisi olduğunu düşünmüyorum yani herkes aynı değil karakterleri temsil eder
Y kuşagi deniyor bize galiba. Allahtan Z kuşagı değilmisim:))
Kişinin kendini geliştirmesine bağlı karekteri aileden de alıyor özellikleri
İpimle kuşaaam 90 kuşaam
Doğuştan getirdikleri karakterler
Y kuşağıyım.. İkisi de etki ediyordur
İnsanlar doğdukları kuşaklarda etki eder.
Siyah kuşak karate. 🙄
Y kuşağıymışım
Çevre
İkiside
karakteriyle ilgili
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?