Ben bunu dışarıda da yapıyorum. İnsanların siniriyle oynamak, delirtmek çok hoşuma gidiyor. Mesela yaya geçidi görünce hep yola atlıyorum çünkü durmak zorundalar. Deli gibi geçenlere çok sinir oluyorum. Burada da saçma sorular sorunca trollüyorum çünkü neden olmasınn?
Kişilik & Karakter konusunda 17,4b cevap paylaştı.
Yok knk o kadar kötü değilim ben ama şöyle bir yapım var iyilik yaparak insanların kötü olduğunu düşündürürüm bu daha büyük kötülük gibi aslında onlara göre
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
Hayret hiç köle çıkmamış (1 ay önceki gönderiyi nereden buldun insan aradığı bazı şeyi çabuk bulur özellikle çok istekliyle)