Bi ortama girdiğim zaman hep sessiz kalıyorum pasif kalıyorum biraz ve cok sıkılıyorum bunj nasıl aşarım?

konusmak eğlenmek ortam kurmak istiyorum ama asla konuscak biley felan bulamıyorum susup dinliyorum
Bi ortama girdiğim zaman hep sessiz kalıyorum pasif kalıyorum biraz ve cok sıkılıyorum bunj nasıl aşarım?
Cevapla