Buluşma yerine devamlı geç gelen insanlar, bunu önemsemediğinden dolayı mı yapar?

Buluşma yerine devamlı geç gelen insanlar, bunu önemsemediğinden dolayı mı yapar?

"5 dakikaya oradayım" ( Evden çıkmak için ayakkabasını giyiyor 😁 ) Neyse ki yakın arkadaşlarımın böyle bir huyu yok 😬

Buluşma yerine devamlı geç gelen insanlar, bunu önemsemediğinden dolayı mı yapar?
Cevapla