
"5 dakikaya oradayım" ( Evden çıkmak için ayakkabasını giyiyor 😁 ) Neyse ki yakın arkadaşlarımın böyle bir huyu yok 😬

"5 dakikaya oradayım" ( Evden çıkmak için ayakkabasını giyiyor 😁 ) Neyse ki yakın arkadaşlarımın böyle bir huyu yok 😬
Yani bunu bilinçli yapmayan insan kesimi de var bilinçli yapan da bilinçli yapanlar zaten umursamıyordur ama ben dakik biri olduğum için buna net bir cevap da veremem bu durumu hiç yaşamadım desem yeridir
En sevmediğim şeydir. Birisini bekletmek. Bu sadece buluşma yerine değil evden birisi de olsa dışarı çıkacağımız zaman veya bir yerde buluşacağımız zaman bekletmem erkenden giderim. Benim için bu çok önemli bir şey çünkü saygı karşılık yine diye düşünürüm. Hadi diyelim ilk defa buluştuğum bir insanla özellikle erken giderim ki ona verdiğim değeri, kıymeti bilsin diye saygıyı görsün diye. Yoksa daha ilk baştan kafada soru işaretleri bırakmak istemem. Ben yarım saat 15 dakika erken geldim diye karşımdaki de bu kadar erken gelecek diye bir şey söz konusu değil ama buluştuğumuz saati çok fazla geçirmesi benim için gerçekten büyük saygısızlık olur ve bir daha o insanla da görüşmeyi düşünmem. Tabii önemli bir bahanesi yoksa mesela evde bir sorun olmuştur veya evdekilerden habersiz çıkamamıştır falan gibisinden. Yoksa trafiğe takıldım geç hazırlandım bunlar bahane değil bunları düşüncesizliktir. Ona göre her şeyin hazırlığını erken yapıp erken çıkacaksın çünkü.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Önemsememe ihtimali olabilir ama, günümüz şehir yaşamında herkes bir yerlere geç kalabilir, herkesin işleri aksayabilir bunlar normaldir fakat vahim olan geç kalan kişinin bunu sürekli yapması ve her defasında yapmaya devam etmesidir. Bir başka vahim taraf da sevgilisine veya başka bir arkadaşlarına telefon açıp saatlerce konuşan insanların size bir zahmet edip "geç kalıyorum" dememeleridir. Bu insanları ve davranış şeklini kafam almamaktadır. Saygısızlığın ve karşındakini aptal yerine koymanın en üst seviyelerine çıkan bu insanlar ne yaptıklarının farkında değiller ise bu uygulamalı olarak anlatılmalı ve ilişki kesilmelidir.
İnsanların zihinlerinin ne kadar farklı çalıstığını ancak onlarla çalısırsan görebilirsin.20 senelik arkadaşlarımın anlam veremediğim huylarına birlikte çalıstığımız zamanlar anlamaya başladım. Onlara göre bu gerçekten bir problem değil. Önemsemediklerinden değil zihinleri o olayı kavrayamıyor. Şaka gibi gelecek bel ki ama ben böyle deneyimliyorum. Geç gelir ama gelir. Gelince nerede kldın dersin sana tepki gösterir üste çıkar. Çünkü ona göre ortada bir problem yoktur. Geldim ya der. Nolmuş azcık beklediysen der mantıklı insan da bunları duyunca fıttırır. Bu tarz insanlarda deli denmeyecek kadar ufak tahtalar eksik bence :D
:D Dün sormuştun bugün söylüyeyim o zaman, '' insanların en ahmağı olayları tecrübelisinden değil de deneyimleyerek öğrenendir'' Martin luther... Bence sen aklı başında bir bireysin, tecrübelerden bir şeyler kaptığına inanıyorum :)
Teşekkürler :))
Cevap
25Cevap
Bunu alışkanlık haline getirmişse çokta fazla önemsemiyordur. Önemseyen insan her seferinde geç kalmaz..
evet önemsemezler genellikle ve bekletirler insanları durduk yere
Bende geç kalırım buluşmalara. Ama önemsemediğim için değil
Sevmediğim tipler valla dövesim geliyo
Yani önemsemiyor demek doğru olmaz belki işi çıkmış olabilir ani bir şey olmuş olabilir, kimsenin günahını alıp önyargılı olmak hemen iyi değil ama bu sürekli tekrar ediyorsa başka günlerde bu durum oluyorsa o zaman önemsemiyor derim tabi bilmediğim bir şeyi varsa iş saatini özel durumunu biliyorumdur o zaman normal karşılarım.
Önemsemiyor demek doğru olmaz. Belki dakik değildir, belki dalgındır, olabilir yani.
Ben yargısız infaz yapmak yerine, sorup öğrenmeyi tercih ederim.
Ciddi bir toplantı değil sonuçta. Bende ondan dolayı. Dakikası dakikasına uyması da gerekmiyor aslında. Tabi ki saatler sonra gelmesi de doğal değil, bir özrü hak eder bekleyen taraf. Şahsen ben erken giden taraftım artık geç gitmeye çalışıyorum. Beklemek yerine bekletmek daha cazip geliyor
Hayatta ne kadar az şeyi önemserseniz o kadar mutsuz olursunuz.. Yağmur tanelerinin sizi ıslatacağını bilip onlardan kaçmak gibidir.. Hangisinden nasıl kaçarsınız.. İşte bazı insanlarda bu tür şeyleri önemsemez.. Kişiyi değil o anı önemsemez. Yetişirim daha çok var der fakat planladığı gibi tutmaz.. Tamamen planlama eksiğidir o kişiye bir kasıt yoktur.. :D
"Ne hasta bekler sabahı, ne taze ölüyü mezar, ne de şeytan bir günahı seni beklediğim kadar"
hayatimda iki bacima bu dizeleri söylemekten dilimde tüy bitmiştir benim. Önemsediği halde çeşitli kaygılar sebebiyle gec kalan ve bunun içinde ayrı kaygi yaşayan da var , durumu düzeltemeyen. Ama umrunda olmayan da var. Onlar da önemsiyorlar ama kendilerini... kız arkadaşlarımın benim kadar bekleyeni yoktur 😄 bazıları gerçekten çıkamıyor evden 🤷♀️
Neyse ki bu konularda çok dakik bir insanım. 1.5 saat sevgilim olacak insanı sinemanın önünde bekletmem kesinlikle :(
Çirkin oldukları için bir saat boya badana bence yapıyorlar klşşşş güzel olan ben gibi beş dakikada hazır olup adamı şaşırtır. 😄
Bugün niyeyse böyle cevaplar vermek geliyor içimde hayırlısı klşşşş
Kesinlikle en azından ben böyle düşünüyorum.
Gerçi bunu çoğu insan zor insan olduğunun düşünülmesi ve burnunu sürtmek için yapıyor olduğunu savunuyor olsa bile.
Oyle ama bunu yapan kişi sayısı oldukça fazla olduğunu unutmamalıyız.
Hayir ben yetiştiremiyorum hatam o oluyo 😆 düzeltmeye çalişiyorum ama olursa da ondan. Makyaj yapam şunu alam şunu edeyimm derken
Arkadaşlarimi da severim ve sevmediğinden şüpheliysen başka şekilde belli olur bu ama herkes ben degil bazilari geç kalmayi yapabilir sadece taniman lazim o amaçla oldugunu anlaman için
benim bir arkadaşım var çıkacağımız saat 6 ise 5.30da hazır ol diyorum o 6 da anca hazır oluyor, önemsememek değil de üşengeç oluyolar :D
Hayır bazı insanların zamanla gerçekten büyük bir problemi var... Ben mesela öğlen 2 deki derse sabah 10 da kalkarım ve yine geç kalırdım yok yani her buluşmalara da geç kalırım özellikle en önemsediğim kişilerle zamanlama problemim var
Bana denk gelmedi ama bir arkadaşım yarım saattir beni bekletmişti çünkü ev sahibi kızı bırakmadı bir şey konuşuyorlarmış sonrada kızı bıraktı buluşacağı yere geldi fazla beklettiği için benden özür diledi ☺
Hayır istemsiz oluyor bende de var çok seviyorum o arkadaşlarımı ama sürekli geç kalıyorum kişilikle alakalı
Diğer davranışlarına da bakmak lazım. Ve çok gecikmiyorsa yani en fazla 5 10 dk'ysa tolere edilebilir
Tanıdığım birisi, (her zaman) anlaştığımız saatte buluşma noktasında olamazdı. Sebebi ise tembellik.
Her buluşmaya geç kalıyorsa bize özel bir durum değilse geç kalmayı huy edinmiştir artık sadece bize özelse de takmıyordur
En cins hareketlerden biri. Ben mesela bir saatte sozlestiysek geç kalmamak icin gerekirse 1 saat evvelden giderim buluşma yerine.
Belki yoğun bir hayatı vardır ya da bir işi çıkıyor olabilir benim gibi şanssız biridir diye düşünürüm 🙃
Telaşlı bir yapısı vardı eli ayagına dolaşıyrodur belki önemsemedigini düşünmem
Bende sürekli geç kalırım ama önemsememekten değil. Birşekilde geç kalınıyor
Hem alışkanlık hem de geç gidersem önemsenirim gibi saçma bir düşünce.
Beklemeyi sevmiyorum genelde geç gitmem, geç kalınırsa tepkim aynı şekilde olur
Belki evlidir çocukludur çıkmak zor oluyo o zaman yda alışkanlığıdır böyle alışmışdır
Sorumsuz rahat insanlar yapar genelde çok sinir olurum
Buluşamalara sürekli geç kalırım. Bu elimde değil. Dakik değilim
Hiç sevmiyorum böyle insanları, bir iki kere oyle yaptıklarında genelde ben onları bekletiyorum, ama normal de buluşmaya yarım saat erkenden orada olup beklerim.
Önemsese kendi hazırlanma saatini ona göre ayarlar. Yavaş hazırlanmak bahane değil eğer yavaş hazırlanıyorsan erken başla hazirlanmaya. Ama gelirken yolda bir aksilik çıktıysa önemsemekle bir alakası yok.
Önemsememek değil aksine kızlar önemsediği için geç kalır saçı makyajı giyimi kıyafeti en güzel haliyle olsun ister bir türlü kendini beğenmez sürekli kıyafet değiştirir saçıyla başıyla uğraşır vb. Aksine önemsediği için geç kalır
Ya umursamadıgi için ya da tembel olduğu icin ama bu saygısızlıktır o net
Evet önemsemediği kesin
Evet bence öyle.
Disiplinsiz yaşayan sorumsuz insanlar yapar onu
Herşeyi Sondakika yapmaya çalışan insanlar hep son dakka golü yer bence sivri burunlu bi ayakkabı giy şutla 😀
Önemsemediği içindir evet
Önemsemiyorsam geç gelirim ya da hiç gelmem
Sorumsuz insandır
Evet ondan dolayı
Saygısızlık bu
Yok valla hep öyle denk geliyo napiyim😅😅
Bilerek yapıyorlar önemsemiyorlar
Yook yok gec kaldığındandir o🫣🫣🫣😜
Ondan yapar cano
Önemsemiyodur o kadar
Zamanını iyi ayarlamadığı için olur bu
Bazı insanlar gercekten cok genişler.
Bana öyle geliyor
Belki Beylüküzü'nde oturuyordur
Sorumsuzluk bu
Geç kalmamalılar.
Evet
Ewet
Bencede
Tabi takmıyor
Hayır
Evet çok saygısızca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?