Hayır dostumun dostu benim düşmanımdır. Çünkü ben neyine yetmiyorum 🙄

Hayır dostumun dostu benim düşmanımdır. Çünkü ben neyine yetmiyorum 🙄

Eskiden öyleydi. Dostumun düşmanını düşman edindim. Sonra? Dostum dediğim y.. avşaklar düşman edindikleri o tiplerle yeniden iletişime geçmişler. Bugün ben hepsinden sonsuz kere sonsuz uzağım. Artık herkese direkt düz bakıyorum. Birini ben sevmiyorsam sevmem, seviyorsam severim. Kimsenin dostunu dost, düşmanını düşman olarak görmüyorum artık. O dediğim yürek yemişlerin de canları cehenneme gerçekten hepsini Allah'a havale ettim..
Böyle acı tecrübelerle ogrenıyırız işte
Evet maalesef öyle
Dostumun düşmanı benimde düşmanımdır tabi ki de :D
çünkü ben arkadaşlığa değer veririm ve bir arkadaşım bir kişiyi sevmiyorsa mantıklı bir nedeni vardır kendimce. ama tabi ki de bazen sen arkadaşını tutarsın ama o diğer düşmanı ile barışınca bu sefer senin aran kötü olur ortada kalırsın.
bu yüzden de bazen uzak durmak karışmamak gerekiyor. ama her zaman için arkadaşlarımın dostlarımın yanında olurum tabi ki de
dostlar arkadaşlar birbirini tutmalı tabii ki☺️
🌸😌
O kırmızılığın şeytan kırmızısı olduğunu düşünmeye başlayacağım 😈🤣
Fakat kadın arkadaşlar da birbirini kıskanıyor buna ben de şahit oldum. Hatta küslükler, kavgalar falan vs.
Paylaşmak istemiyorsunuz. Gerçi bu erkeklerde de olabiliyor şimdi düşününce. Beni diğer arkadaşından hatta erkek kardeşinden kıskanan arkadaşlarım da vardı 😂
Hayır bir kere günahımı alma😂 bu sadece bir soru 😂😂
Ama evet haklısın☺️ galiba kadınlardaki kıskançlık erkeklere göre biraz daha fazla nedendir bilemiyorum belki de yaratılıştan kaynaklı ama kıskanıyoruz ya🙄 özellikle sevdiğiniz olursa
Kendımı açık ediyorum galiba😂😂 azıcık uslu kız olayım
😂😂😂
Bu hayatta hiç kimseye körü körüne inanmam. Gerçeğin her zaman bir yüzü daha vardır.. yüzden. Herkesle düşman olmam
Senin dostluğun yeter pamuk kalpli 🥰
Eyvallah. Dostum
☺️☺️
Cevap
33Cevap
Dostumun dostunun dost zannettiğinin amaaaağn her neyse ahshhs
Uğraştırmayın lütfen 😂😂
Valla ben çok kıskanç biri olduğum için dostumun dostu da düşmanımdır dostumun düşmanı da düşmanımdır
Hayır canım ne münasebet benim dostum bile olabilir gadası
Dostumun dostu da dostumun düşmanı da düşmanımdır 😅
O ne kız 😂 kpss paragrafı gibi çöz çözebilirsen
😂😂
dostumun düşmanına dostluk edemem o yüzden dostuma karşı olan banada karşıdır... insan her zaman değer verdiklerinin yanında olmalı omuz omuza tabi o dostluklardan şimdi ne kadar kaldıysa...
Aslında o kadar haklısın ki şimdi düşünüyorum da tüm dostlarım çok eski zamanlardan kalma şimdikiler de hiç dostluk yok
Her şeyin güzeli eskidendi, samimiyet duygusu ilişkilerin içinde kayboldu, eskiden derdini koşulsuz dinleyecek insanlar bulabilirdin şimdilerde menfaat kıskançlık, egosal davranışlar görüyoruz artık insan çevre dost edinmek istiyor mesela bir kere derdini anlatıyorsun ikincide artık dinlenmez olursun.. şu zamanla dostluk ve arkadaşlıklar kolay kurulmuyor... suni olanlarin ise birbirinden çıkarları olanlar sadece, ben hayatımda hiç bir iyiliği karışıklık bekleyerek yapmıyorum mesela çevremde kimin derdi olsa giderim yardımcı olurum.. belki içimdeki iyi niyet duygusunu belki insanların hala bir şeyler verebileceğini düşündüğüm içindir kim bilir
Yani bir de derdini anlatabileceğin samimiyetle için dökebileceğin bir insan da kalmadı artık etrafımızda. yani insan hep Şundan korkuyor acaba iki gün sonra bunu bana kullanır mı bunu benim yüzüme vurur mu diye düşünmüyor değil yani
%100 guvenebılecegın sağlam derdini açabileceğin bir dost yok
Güven dediğimiz şey zamana yayılarak oluşan bir şey , kötü arkadaş çıkarları kendi menfaatlerince kullanır zaten söylediklerinde haklısın, ben bazen problemlerimi çok insanlara anlatmıyorum içimden onları belki sıkar belki o an başka bir işi vardır insanları dertlerimle bunaltmak istemiyorum
Kimse için kimseye düşman olmam..
Benim içinde kimse kimseye düşman olmasın..
Benim meselem benim meselemdir..
Hatıka bır bakış acısı 👏👏
Söz uçar yazı kalır böyle bilinsin 😂
😃😃
Kimse için kimseyi silmem. Düşman olma gerekçesini açıklar mantığıma uyarsa mesafe koyarım.
kisisel meseleler beni baglamaz. herkesce ayip karsilanacak bir konu ile dusman olmuslarsa ben dusman bilmesem bile mesafe koyarim.. gerci ayip bisey yapan herkese mesafe koyarim dostumunki olmasina gerek yok..
Düşmanın iyisi benim düşmanımdir genelde ezerim
Artiss
E öyle şimdi güçsüz düşmanla uğraşmam ben düşman güçlü olcakki zevk alasın ezerken zevkli olur 😂
Her şekilde hatta ben bazen bu konuyu abartarak hücum çekiyorum karşı tarafa 😂🤣
Fırsat geçmişken diyorsun 😂😂
Sevdiklerimi çok fazla benimsediğim için yoksa kimseyi umursamam kavgada etmem.. 😂
Bende aşırı bağlıymdir. Kımseye dostumu degısmem
Olması gerekenn 🙂
🌸🌸
Hiçbir şeyimdir.. İlişmem, yokmuş gibi davranırım.. Dostuma zarar verecek noktaya gelirse o zaman iş değişir..
Hayır dostumun düşmanı beni ilgilendirmez aralarındaki bişey ben tarafsız olurum
İnsan işine geldiği gibi düşmanıda dostuda kendi belirliyor onun için kriterlerimiz önemli
Hayır bana zararı dokunmadigi kişiye düşman olmam dostumun düşmanı diye bende nefret edecek değilim
Dostumun düşmanı, benim dikkat edilmesi gerekenler listesine aldığımdır. Dikkatle yaklaşırım.
Yuh amiygo. Onun düşmanını bulup başıma iş mi açim. Benim hiçbi şeyim değildir 🤣
Benim icin oyle dostumun dusmani dusmanimdir
Öyle kirli hesaplarım yok.
Sevmediğimi sevmem.
Yoooooooo. Herkes kendi mantığına göre seçecek dot düşmanı.
Dostumun düşmanı benimde düşmanımdır ve düşmanımın dostu benim dostum olamaz
Sevdiklerimin, dostumun düşmanı düşmanımdır
Kimsenin düşmanı benim düşmanım olamaz.
Herkesin düşmanı kendine
Düşmanlık etmem mesafe koyarım ister istemez
İstem dışı oluyor muhakkak
Aynen
Kafam karıştı ben çay içeyim
😂😂 jhjh afiyetler olsun ☺️
İnsanların sadece dostuma değil başkalarına yaptıkları bile beni o kişiden soğutur, düşmanim da olmaz.
Düşmanımdır birlikte burnundan getiririz😂
Hehee 🤭 yaparız
Değildir diyecektim açıklamaya bayıldım
Benim soru açıklamaları on numaradır😂😂
Teşekküler ☺️
Düşmanım mısır bilmiyorum ama mesafem olur
Vallahi dostum dediğim insanlar bir hiç uğruna ihanet etti, elbet kırdiklari yerden kirilirlar
Hayır böyle şeylere çok karşıyım herkesin kendi şahsi kişisel meselesi
Düşmanımız ölür dostumuz yaşar
👏👏
Bunu al kacır soran
Düşmanım da muhatabım da değildir
Evt benim düşmanım tabi dosta khpe lik yapılmaz
Dostum doğrusunu bilir : ))
Hayır değildir. Kusün küsü olmam.
Onun düşmanıdır ben düşman edinmem
Valla ondan yanaysa düşmanımdır.
İşim olmaz valla
Eskiden öyleydi, şimdi değil.
Düşmanım olmaz
Hiçbirşeyimdir.
Kimse için kimseyle kötü olmamam.
Olaya bağlı cahilce sebeplerse hayır
dostum yok o yüzden değildir 😂
Bunu genelde yapıyorum ben 😅
Hayır alakası yok
Değilse dost değildir.
Hayır
Her daim
Düşmanlık etmem ama mesafemi korurum
Değildir
Evet benimde dusmanimdir.
Evet
Düşmanımdır
Evet
Belkide
Evet
Pek tabii
Değildir.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?