Çok samimiyet saygıyı azaltır.
Çok iyilik suistimal edilir.
Çok sevgi nankörlük getirir.
Çok’lar sıkıntı, denge esastır.
Çok iyilik suistimal edilir.
Çok sevgi nankörlük getirir.
Çok’lar sıkıntı, denge esastır.
Sadece insan ilişkilerinde değil, kainatın her noktasında bir şeyin azı veya fazlası dengeyi bozar.
Dengeyi korumak için bir kutbun, zıt kutup ile eşdeğer ağırlıkta olması gerekir.
Cevap
4Cevap
Tabii ki her şey dozunda olmalı denge her zaman iyidir
Fazla samimi olma zor biliyorum ama kendini tut yüz verirse sen verme
Nerde cokluk orada b*kluk iste
Herşeyi dengede tutabilmek lazım.
Katıldık bakalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?