Yalan söylediğim için kötü hissediyorumçok kötü bir yalan mı bu?

Yıllar önce 7. sınıftayken bir sanal arkadaş edindim. Adım, yaşım ve yaşadığım yer konusunda dürüsttüm ama ilgi çekmek için mi yaptım niye böyle bir saçmalık yaptıysam hayatım hakkında yalan dertler anlatmaya başladım. Zorbalığa uğradım, kötülük ettiler bana falan dedim. Ailem konuşmama kızdığı için bitirmiştim o zamanlar arkadaşlığımı ama hâlâ düşündükçe kötü hissediyorum. Çok mu kötü bir şey bu yoksa sadece çocukluk mu

Yalan söylediğim için kötü hissediyorumçok kötü bir yalan mı bu?
Cevapla