Yalan söylediğinizde kendinizi kötü hissediyor musunuz?

Bir gün yanlışlıkla birini takip listeme ekledim. Adam bana mesaj attı, şaşırdım ve bunun nasıl mümkün olduğunu dusuniyordum kendi kendime. Sonra onu takip listeme eklediğimi gördüm, yazdığı mesaja cevap yazdım ve sevgilim var söyledim, adam özür dileyip gitti. Bak yemin ederimm gerçekten yeminn ediyorum kendimi kötü hissettim yalan söylediğim için. Daha iyi direkt engelleseydim ya da cevap vermeseydim dedim.

Yalan söylediğinizde kendinizi kötü hissediyor musunuz?

#Perikizi0007

Yalan söylediğinizde kendinizi kötü hissediyor musunuz?
Cevapla