Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tek başına kafede oturup bir şeyler içmek zor yahu sanki herkes sana bakıyor muş gibi hissediyorsun yalnızlığın iliklerine kadar vuruyor ya o rahatsızlık duygusu bambaşka bir şey herkes sana ters davranıyormuşsun gibi geliyor işte bir yere oturuyorsun bir kişilik boş yeri var işte sizin sürü alabilir miyiz tek misiniz ya tek başına gelmiş masayı işgal ediyor gibi havalar oluyor
Evet aynı şekilde hissediyorum
Cevap
4Cevap
Cikiyorum. Ama tek basima cafeye oturdum mu hic hatirlamiyorum. Ama otururum yani problem etmem. Bir kac kere yap bak nasil alişicaksin. Geçen tek basima ciktim işlerim vardi onlari hallettim dolastim geldim annem dedi ki "ne o öyle aptal gibi tek basina mi dolastin" tarzi bir cümle kurdu. O kadar sinirlendim ki. Ama asil bunu yapamamak bağimlilik demek. Demekki kendine bu kadar tahammül edemiyor ki kendiyle yalniz kalmak istemiyor 😌😅
Yani zaten hep birileri yanında olmucak tek başına bir şeyleri yapmak zorunda kalicaksin bilmiyorum bu ara aşırı canım sıkılıyor birilerini yanımda istiyorum ama işleri oluyor falan ee bu sefer evde takılıyim ve bunalıma giriyorum
Deme öyle iste. Disari tek cikan bir suru insan var ama biz herkes biriyle cikiyor gibi saniyoruz. Ozellikle solo seyehatler ne kadar meşhur şu an insanlar tek basina dunyayi geziyor öyle dusun, evden cikmak ne kadar zor olabilir
O da doğru yakkisin
Her Allah'ın günü tek başıma çıkarım tak kulaklık müzik çok iyi aktivite işte
Çıkarım kahvemi alır twitterda gezinirim
Bende çikamiyorum o yüzden hep evdeyim
Yanlızlığı bir kez tatman gerekiyor
Tek çıkabilirim
Ben cikarim cikacak kimse yok tek sıkılırım
Tek sıkıcı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?