Kişilik & Karakter Yaşadığımız travmalar bizi komik bir insana mı dönüştürüyor? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 56 Yapay Zekaya Sor izahi olmayan şeylerin mizahi olur beybegiim yapacak bişey yokk😌 Yaşadığımız travmalar bizi komik bir insana mı dönüştürüyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
Acid_Qeenn Takip Et FenomenMaster Yaş: 45 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı. Olabilir kafayı tırlatınca gayet normal...😃 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 1 yıl Daha çok bakış açımızla ilgili. Hayata bir kere geldik acıları da yaşarız en güzel anları da 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. ben artık komik bile değilim maalesef 0 2 Yorumla Soran 1 yıl cokme bariis, yak bir sigara kendine geel u Barış_LonelyForever 1 yıl 🚬🚬🚬🚬
pembeboyalıodam Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Komik değilim kendi yaptığım espriye kendim gülüyorum xd. Ama bence travmalar bizi daha güçlü birine dönüştürüyor 0 0 Yorumla
imbackbitchezzz Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Bi cesit basa cikma mekanizmasi ama gerceklikten kopmamak gerek zaten full mizah da bi sure sonra sıkıyo 0 0 Yorumla
Merve_lim_10 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 90% 1 yıl kişiden kişiye göre farklı Kimi için mizah bir başa çıkma mekanizması olabilir. Bunu zamanla daha iyi anlarsın. 0 0 Yorumla
GizliÜyeAvcısı Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Travmalar sonrasında komik olma bana ''Joker'' anımsatıyor. 0 0 Yorumla
basstone Takip Et Xper 7 Yaş: 42 , eic 63% 1 yıl Hayata bakış açına göre değişir. Bazılarını komik bazılarını da depresif yapar 0 0 Yorumla
ɱαѵเεℓɱαร Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Kendi kendini teselli etmekte güzeldir, yeterki kafan güzel olsun.. 0 0 Yorumla
MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 , eic 42% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. Komik mi acıklı mı ona seyirci karar versin 😂 0 0 Yorumla
Arc-en-cieel Takip Et Guru Yaş: 27 1 yıl Tabi ki kendin ile dalga geçmez isen bir başkası söylediğinde kırılırsın 0 0 Yorumla
SivisPacemParabellum Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 880 cevap paylaştı. Travmayla komiklik arasında bir bağlantı kuramadım 0 1 Yorumla Soran 1 yıl kişiden kişiye göre değişiyor demekki Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Dışarı yansıtmıyorlar sürekli gülerek gizliyorlar 0 0 Yorumla
minelhubb Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Komik mi denir her şeye gülüp geçen mi bilemedim. 0 0 Yorumla
_kdrygt_ Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Kiiim, ben onları komediye çeviriyorum asıl 😄 0 0 Yorumla
u Cendere1910 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Olabilir bak bu 😂 0 0 Yorumla
myd1oez Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 17,4b cevap paylaştı. Bence olgun birine dönüştürüyor 0 0 Yorumla
Gizemnurr9 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 96% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Belki de 0 0 Yorumla
Psigareşh Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Sanmıyorum 0 0 Yorumla
Culdesac Takip Et Master Yaş: 31 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,9b cevap paylaştı. Sanmıyorum 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,7b cevap paylaştı. Hayır ya 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Olabilir kafayı tırlatınca gayet normal...😃
Daha çok bakış açımızla ilgili. Hayata bir kere geldik acıları da yaşarız en güzel anları da
ben artık komik bile değilim maalesef
cokme bariis, yak bir sigara kendine geel
🚬🚬🚬🚬
Komik değilim kendi yaptığım espriye kendim gülüyorum xd. Ama bence travmalar bizi daha güçlü birine dönüştürüyor
Bi cesit basa cikma mekanizmasi ama gerceklikten kopmamak gerek zaten full mizah da bi sure sonra sıkıyo
kişiden kişiye göre farklı Kimi için mizah bir başa çıkma mekanizması olabilir. Bunu zamanla daha iyi anlarsın.
Travmalar sonrasında komik olma bana ''Joker'' anımsatıyor.
Hayata bakış açına göre değişir. Bazılarını komik bazılarını da depresif yapar
Kendi kendini teselli etmekte güzeldir, yeterki kafan güzel olsun..
Komik mi acıklı mı ona seyirci karar versin 😂
Tabi ki kendin ile dalga geçmez isen bir başkası söylediğinde kırılırsın
Travmayla komiklik arasında bir bağlantı kuramadım
kişiden kişiye göre değişiyor demekki
Komik insana dönüştürmez hayır
Dışarı yansıtmıyorlar sürekli gülerek gizliyorlar
Komik mi denir her şeye gülüp geçen mi bilemedim.
Benimkisi daha çok trajikomik
Kafayı yiyince evet
alışırız zamanla bence
Kiiim, ben onları komediye çeviriyorum asıl 😄
Olabilir bak bu 😂
Bence olgun birine dönüştürüyor
Evet
Belki de
Sanmıyorum
Alakasız
Sanmıyorum
Hayır ya
Komik de degilim😔
Bilmem belki..