İntiharı sürekli edicem diye şakaya vurmak sürekli dile getiren biri sıkıntılımıdır veya ileride yönelirmi?

Arkadaşım sürekli vurgulayıp duruyor hayatıda kötü değil ama anlayamıyorum neden böyle davranıyor kendini gram sevmiyor psikologa gitmeyi reddediyor psikologa gitmelik bi durumun yok ne dertler var ben dertsiz bu haldeyim diyor korkuyorum?

İntiharı sürekli edicem diye şakaya vurmak sürekli dile getiren biri sıkıntılımıdır veya ileride yönelirmi?
Cevapla