Bir insanın dolaylı yoldan konuşması mı, yoksa açıkça yüzleşmesi mi daha rahatsız edicidir?

Bir insanın dolaylı yoldan konuşması mı, yoksa açıkça yüzleşmesi mi daha rahatsız edicidir?

ben insanların dolaylı yollardan değil direkt olarak yüzüme konuşmasını seven birisiyim ve dolaylı yollardan gönderme yapılmasında hiç sevmem. Birisine karşı bir hata yaptıysam delikanlı gibi efendi gibi özür dilerim, gidip sağda solda onun bunun dedikodusunu yapmam milleti gaza getirip üzerine salmam. O yüzden mümkün mertebe herkes beni yüzleşsin isterim.

Bir insanın dolaylı yoldan konuşması mı, yoksa açıkça yüzleşmesi mi daha rahatsız edicidir?
Cevapla