Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Cunku , her nedense hepimizi begenen inssnlar oldugu halde , biz sadece kendi ilgi duydugumuz insanlarin begenisini dikkate alip , ve genelde yanlis insanlarin pesinden gidip , ola ki begenilmezsek , garip sekilde uzulmeyi seciyoruz.. okulunda seni her gordugunde sana yavru kopek gibi bakan gozluklu kendi halinde cocugu hatirladin sen.. o belki seni dunyanin en guzel kizi olarak goruyordu.. onun begenisi onemsizdi , senin begendigin ama seni begenmeyen populer cocugun burun kivirmasiysa yikti seni.. hemen herkesi oldugu gibi.. bunun da tek sebrbi var. Biz insana insan olarak tevazu gostererek deger vermeyi unutmusuz.. bu yuzden bizim ilgimizi crkmeyen tum begenileri gormezden geliyoruz.. hepimizde bu ego biraz var. Ta ki egosu bizimkini asan biriyle karsilasip soguk dus etkisi yapincaya kadar.. olgunlastikca da , bu tevazunun degerini anliyoruz yavas yavas.. hic birimiz dunyada en az 1 milyar sevgili adayimiz ve en az 500 milyon tane bizi begenecek ya da kabul edebilecek karsi cins oldugunu , at gozlugumuzu takip bakadurdugumuz o anki idolumuzun reddine kafayi takip gormezden geliyoruz..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Pampa bunun psikolojide adı var öğrenilmiş çaresizlik ordaki kayıp bunu doğruyo.. bak mesela galatasarayın kadıköyde asırlardır kazanamaması gibi anladın...
723 Yorumla- +1 yıl
Hahahaha gsye çok güldüm harika bir benzetme :-)
- +1 yıl
Anlamakla kalmadım eig bile veririm bu görüşe :-)
- +1 yıl
Renkdaşim ne be :-D
- +1 yıl
Helal helal helal bjk deseydin varya çok pişman olurdum bu eig de alınmıyor neyse ki hakettin :-D
- +1 yıl
Tebrikler o halde :-)
- +1 yıl
embesil misin birader hem milletin tuttuğu takıma laf söylüyon alakasız bir yerde, cevap gelince de yaranız var diyon. eşşek kadar adamsın yaptığın hareketlere bak
- +1 yıl
işin tuhaf yanı ne biliyor musun dostum, kaldıramayacağı lafı söyleyen kişinin sen olması. hem bir laf atıyorsun ortaya, karşı tarafa cevap verme hakkı doğuyor ve sana cevap veriyor. sen daha adam gibi tartışmayı bilmeden saçma sapan "yarası olan varmış, yaralı olan ne çokmuş" gibi basit kelimelerle kendini tatmin ediyorsun. egona bir yol ver de, varsa kişiliğin ön plana çıksın. öptüm gözlerinden
Çünkü reddedilme sebebimizin genelde bizim dış görünüşümüzden ya da bizde olan bir eksiklikten dolayi olduğunu düşünüyoruz. Aslında son derece yanlış bir düşünce. Reddedilmenin sebebi her şey olabilir. Ama biz kompleksli olduğumuz için o an durumu sağlıklı algılayıp yorumlayamıyoruz bu da özgüvenimize cesaretimize ister istemez zarar veriyor.
12 Yorumla- +1 yıl
Evet haklısın halbuki ne ilk ne son olacak o durum
Bence bunun temeli hayalkırıklığına dayanıyor. Birine çıkma teklif ediyorsun. Kabul edeceğine neredeyse eminsin ama etmiyor. Haliyle hayalkırıklığı ve arkasından üzüntü. Birkaç defa daha benzeri olayları yaşadıktan sonra olay öğrenilmiş çaresizliğe dönüyor. Tekrar hayalkırıklığına uğramaktansa kendi çapında takılmayı tercih ediyorsun.
02 Yorumla- +1 yıl
Ya da kabul etmeyecek düşüncesiyle ilerlemekte fayda var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
+1 yılÖzgüven içten gelmelidir normalde.
Hiç dikkat ettiniz mi? Apaçiler, kekolar, üniversite mezunu adamlardan daha özgüvenlidirler. Üniversitede ögrenci sunum yapmaya çekinirken, kızlarla konusamazken, apaçiler kızlara laf atar, racon keser. Çünkü onların kaybedecek bir şeyleri yok. Benlikleri, kişilikleri yok. Oysa senin, benim, ve okumus kendini gelistiren kesimin benlikleri daha kuvvetli.
Bu yüzden de özgüvenimiz içten gelmek yerine dış etkilere bağlı oluyor. Yakısıklı ve güzel'sen, zenginsen egoist oluyorsun. Reddedilince de özgüvenin düşmüş gibi oluyor.10 Yorumla"Ey nefsim! Deme, "Zaman değişmiş, asır başkalaşmış. Herkes dünyaya dalmış, hayata perestiş eder, derd-i maişetle sarhoştur." Çünkü ölüm değişmiyor. Firak, bekaya kalb olup başkalaşmıyor. Acz-i beşerî, fakr-ı insanî değişmiyor, ziyadeleşiyor. Beşer yolculuğu kesilmiyor, sür'at peydâ ediyor."
"Hem deme, "Ben de herkes gibiyim." Çünkü herkes sana kabir kapısına kadar arkadaşlık eder. Herkesle musibette beraber olmak demek olan teselli ise, kabrin öbür tarafında pek esassızdır21 Yorumla- +1 yıl
Tebrikler sağolun güzel yorumunuz için
Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Birine emek verirsin, zaman harcarsın ve sonunda bir hayır duyarsın. Uzun süre belki yalnız kalırsın ve tekrar birisi çıkar. Ona yaklaşmaya korkarsın biraz. Yine üzülebilirin diye hani. Ona da biraz uğraşırsın ama eskisi gibi değil. Ondan da bir hayır alırsın. Sonra kendi kendini dışlarsın hayattan. Beni sevmiyorlarsa ben de onları sevmemeliyim düşüncesine gider. Yalnızlaşır ve köşene çekilirsin. Tüm bunlar olurken kimsenin şeyinde de olmazsın. Çok ''hayır'' var bu halkta.
12 Yorumla- +1 yıl
Vala çok haklısıniz güzel açıklama
+1 yılBu kişiden kişiye değişen bir durum ve tabi ki reddedilme tarzına. Mesela benim 1 ay önce bir sevgilim vardı dünyalar güzeli kız. İlk bu bana bakmaz demiştim ama 2 sene beraber olduk sonra anlamsız yere çekti gitti yani bu da bir yerde reddedilme sayılır neyse ben gideyim baya saçmaladım :D
01 Yorumla- +1 yıl
Hahah ama olsun ya iki sene sürmüş sonuçta :-)
- Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılİnsana kaybetme korkusu aşılar bu tür durumlar.
Ama hedefiniz hep şu olmalı;
Hata yaparak doğru yapmayı öğrenmek..
https://i.hizliresim.com/89zaLk.gif00 Yorumla arkadaşım bu kişiden kişiye değişir eğer insanda küçüklükten gelen bir özgüven kaybı varsa ilk reddedilmede içine kapanır ama bazı insanlar hırslanır onu elde etmek için elinden geleni yapar yani anlıcağın bu kişiden kişiye ve yetiştiriliş tarzıyla alakalı
03 Yorumla- +1 yıl
Haklısın olabilir bu
- +1 yıl
Yok ben böyle bir durum yaşamadim şahsen yaşasam yüzsüz olup üsteleyemem yakışmaz bana o yüzden yoluma devam ederim ama kitap tavsiyeni uygulayacam
Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Hiç de kaybolmaz özgüvenim..
Hem güzel hem de kariyeri olan kızlarla çıkmış adamım.. Kendini beğenmiş kezbanların lafıyla moralim dahi bozulmaz, değil ki özgüven kaybolsun.. Ben kendi seviyemi gayet iyi biliyorum..20 Yorumla
+1 yılTemeli zayıf kalmış bir bina düşün,
Zamanla zayıf temel çürümeye yüz tutar,
Ve herhangi bir sarsıntı da ,
Yikilir gider.
Zayif bir temele sahip özgüvenler de de aynısının tıpkısı yaşanır,
#GibiGibi01 Yorumla- +1 yıl
Bu benim lafım sürekli kullanırım Teşekkürler
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇünkü alt benlik ve süper egomuz, anlık olarak zarar görür.
Biz insanlar nasıl ki ölümü kabullenemiyorsak tıpkı onun gibi reddedilmeyi de kabul edememekteyiz.
Çünkü hiç kimse kendi içerisinde kusurlu olacağını bilmek istemez.
İşte tamda bu noktada reddedilen anda, insan kendi içerisinde utanç yaşar, garip bir tokat yemiş gibi hissedebilir.
İç dünyanın dış dünya ile bir çarpışmasıdır belki de bu.00 Yorumla
+1 yılInsan Karşıdan hep olumlu seyler beklediği için Karşıdan gelen cevap beklentileri karşılamadığından dolayısıyla insana triplere sokuyor. Insan birde olumlu düşünüp anında beyninde milyonlarca plan Dönüyor kendi Kafasında kuruyor daha sonra olumsuz cevap gelince beklentiler suda
00 Yorumla
+1 yılCunku cesaretini toplamisken karsidan olumlu birsey beklerkeb olumsuz birsey duymak yerle bir edebilir sizi
33 Yorumla- +1 yıl
Insan ne istediğini bilmeli
- +1 yıl
Bunun istemekle alakasi yok istersiniz cesaret edersiniz ama karsiliginda ne gorursunuz sadece hayir
Uzun sure yalniz kalan birisi icin bu sen hep yalniz kal demektir oysaki - +1 yıl
Diycek bişeyim yok sisıfır
Zor ya hayal kuruyorsun onu yanında düşünüyorsun gözlerininn içine bakıyor kayboluyorsun söylediği ufacık şeylerden büyük büyük manalar çıkartıyorsun... Cesaret topluyor açılıyorsun reddediyor moral yerlerde...
01 Yorumla- +1 yıl
Evet tamamiyle haklısın
Çünkü erkeklere oranla daha duygusalız ve çabuk bağlanırız, hayal kurarız vs. Biz onu bu değerde tuttuğumuz için reddedildiğimizde hayal kırıklığına uğrarız, üzülürüz. Bu bizi çok etkileyeceği için bunu yaşamaktan da korkarız
10 Yorumla
+1 yılNormal özgüven kaybına sebeb olur , geri kazanmak istiyorsan Sürekli yapman lazım misal ben sıkıldığım boş vakitlerim olduğu zamanlarda 10 kıza birden çıkma teklifi etmişliğim olur 6 sı reeddetse bile 3 kesin 1 belki der en azından ihtimallerden yine özgüven dik gezersin :D
00 YorumlaHiç bir zaman reddedilmekten korkmadım! Böyle olsa bile bu hayatın sonu değil. Her seçimimiz olumlu olacak diye bir kuralda yok. İnsan kayıp etmeyide öğrenmeli ama bu hayata küsmek değil.
013 Yorumla- +1 yıl
Aynen tabi ya dünyanın sonu değil ya
- +1 yıl
Reddedilme korkusu ve buna dayalı öz güven eksikliğini de anlamıyorum. Bu ikisi çok farklı bir şey! Hatta reddedileceğimi bildiğim halde 9 kişilik bir grubun içerisine girip birisine teklif etmiştim -ki reddedildim ve karşılığında teşekkür ederek kendi masama geri çekilerek oturdum. Bunun bana veya hayatıma olumsuz bir etkisi var mı? Yok! Olamaz da...
- +1 yıl
Heyyt maşallah özgüven diye ben buna derim :-)
- +1 yıl
Işte demek ki özgüven her zman işe yaramıyor :-)
- +1 yıl
Bardağın dolu tarafina da bakmak lazım haklısın :-)
- +1 yıl
Ayy ne pozitif Kıyamam yaa ^_^
- +1 yıl
Tebrik ederim o halde :-)
Çünkü elde olan özgüvenle zor zar bir işe girişilmiş ve başarısız olmuşsun. Kafa otamatikman normalinde zaten başarısız oluruma gidiyor ve düşünceler gerçekçiliğe itiyor
01 Yorumla- +1 yıl
Hmmm
yooo bılakıs ozguven yuklemesı yaparım oyle bırsey olursa.. peeeh bende gıdıp agzının tadını bılmeyen nerede mal varsa onu bulurum dıye:P
02 Yorumla- +1 yıl
Hahahha :-D
Gizli Üye(30-35)+1 yılacaba güzel degil miyim? o kadın benden daha mı güzel? o yüzden mi onu secti? nasıl yani ben sevilecek bir kadın degilmiyim? hayatım boyunca yalnız mı kalıcam? çirkinim galiba ben yaaa... gibi gibi gibi
01 Yorumla- +1 yıl
Daha bir sürü gibi gibi var gibi
+1 yılbu herkeste olmaz. çoğu insan dahada hırslanırken diğerleri öz güven kaybeder. bunun sebebi gelişim çağındaki çocukluk dönemlerimizde ailelerin bize verdikleri tepkiler, sözler hatta belki cezalandırmalar.. silik gibi hissettirilirse , kişi silik olduğunu kabullenir
00 YorumlaÇok fazla şey yüklediğin insan tarafından bunlar yapılırsa güvensizliğe neden olur. Ama özgüven eksikliğine sebep olan çok başka sebepler de var. Başınıza geldiyse eğer umarım çabuk geçer ve yapacağınız hatalara sebep vermez.
01 Yorumla- +1 yıl
Yok çok şükür başıma gelmedi düşman başına :-)
Olabilitesi yüksek tercihlere yönel derim istisnalar üzerinde yuksek ten atma bu konuda da dikkat ettiyse benimle alakali olmayan bir sebep vardır de ve devam et yoluna
012 Yorumla- +1 yıl
Yok benlik bir durum yok ya genel bir soruydu bu
- +1 yıl
Bende bu sözü "balın tatlıysa arısı Bağdat'tan gelirmis " diye biliyorum neyse artık buna da kabul :-)
- +1 yıl
Bence sen gelecek yüzyıla çok boğulmuşsun arkadaşım :-)
- +1 yıl
Ayy boşver be neyse ne işte iyilik sağlık daha ne olsun :-)
- +1 yıl
Yok yok istemem işte tek tük çıkıyor bazen yapacak bişey yok onda da :-D
- +1 yıl
Ayy ne pis birsey dedin sen şimdi allah korusun yaa düşman başına versin :O
bir erkek dese tamamda bir kız olarak bunu diyebilecek durumda olman zor yani :) teklifleri hep biz yapıyoruz siz nasıl reddediliyosunuz anlamadım :)
03 Yorumla- +1 yıl
Ben bu durumu yaşamadım genellemeye açık bir soru bu sadece
- +1 yıl
Vala bizde bilmiyoruz işte mantıklı bir cevap istedim sadece
+1 yılReddedilmeyi hiç beklemeden bir işe başlamaktan da kaynaklanıyor olabilir.
01 Yorumla- +1 yıl
Reddedilmeye hazırlıklı başlamak lazım o halde
+1 yıl10 kişiden 1 tanesi reddetmez terslemez. ama cogumuz 1 kişiden sonra cayıyoruz
bu da insanın şevkini kırıyor01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle bir daha olmasın diye pes ediyoruz
Bana tekliif et seni bu öz güven kaybından kurtaram.
02 Yorumla- +1 yıl
Olduuu başka emrin :-)
- 11 Yorumla
- +1 yıl
Hahahah :-D
işte böyle yapa yapa insan da özgüven kaçmıyor sürekli reddedilirse adam umudunu keser. reddedilmeyle beraber bide aşağılanıyor alay ediliyor yerin dibine sokuluyor. e insan da tabi özgüven kalmaz.
01 Yorumla- +1 yıl
Doğru olabilir evet
+1 yılBende ozguven sifir. o yuzden buralarda asosyal asosyal takiliom nedeni bir tane kiz. duzgun gorunen. Ama şu an baskasiyla evli. o yuzden yalnizlik benim yeni yasam stilim gibi 3 yildir
02 Yorumla- +1 yıl
Kötü bir durum bu ama
- +1 yıl
Napaim nasip
+1 yılTemelde herkes kendine bir değer biçiyor.
Sonra diğerlerine
Karşısındaki açılınca ve red yiyince
İnsanın kendine yüklediği değeri düşürüyor.
O yüzden de artık eyleme geçemeiyor00 Yorumla
+1 yılaslında asıl kayıp reddedilmekte değil bence, zaten özgüvenin eksik se reddedilmek seni çok etkiler ve iki gramlık güveninide götürür. ben de reddedildim ama kendime güenim sarsılmadı neyseki
00 Yorumla
+1 yılred edilmekten çok beklentileri karşıdnakine yüklediğin anlamlardan kaynaklı.. ne kadar fazla ise red edildiğinde yıkım o kadar fazla oluyor..
01 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle haklısınız
yoq ak daha takmıyorum yaa alıstım iyice cok seviyorum diyorlar bir bakıyorum 1 ay sonra bir bakası cok seviyor benii bu böyle gidiyor doğru söyleyenini bulamadım
02 Yorumla- +1 yıl
Hiç bulamayacaksn işte
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Çünkü neticeyi garantilemeden davranışta bulunmuşsundur.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Benim öyle bir kaybım olmuyo cokta tin der geçerim
01 Yorumla- +1 yıl
Aman ne mutlu
Ben erkekleri sallamam,, bir copluge benzer gibi bakarim
03 Yorumla- +1 yıl
yaş ilerleyince haliyle,, menopoza yaklaşıyorsun ondandır :D
- +1 yıl
sana bir yelpaze hediye edebilir miyim ateş bastığında kendini yellersin, hem neden agresifleşiyosun ki
Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Alışkın olmadığınızdan ve özgüveniniz az olduğundandır.
00 YorumlaAslinda soyle bir durum. insan belki acilmaktan cekinir ya red ederse diye:) birde cesaretini topluyosun aciliyosun ve red ediliyosan kotu olur
01 Yorumla- +1 yıl
Red edilsen ne olur dünyanın sonu mu? Sadece zaman kaybı
+1 yılInsanlari anlamak zor deger verirsin ama karsilik bulamazsin umrunda bile olmazsin ben bugunden itibaren kimseye inanmiyrm red etsede etmesede onemi yok
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 579 cevap paylaştı.
+1 yıl4-5 kere reddedilince koymuyor. O yüzden 4-5 kere reddedilmek lazım. Reddedilmeyi de korkulmaması gereken bir hadise olarak tanımlayabilirim.
02 Yorumla- +1 yıl
Bir yerden başlamak lazım o zaman
- +1 yıl
Kesinlikle.
+1 yılBu genellikle karakteri ve kişiliği oturmamış insanlarda görülür bilimle alakalı biraz eğer kişiliğinde olgun bir insansan sende onu tersler ve reddedebilirsin
02 Yorumla- +1 yıl
Bende red etme psikolojisi yok ama reddedilme de yok olmamali çünkü gercekten inandığım zaman açılırim
- +1 yıl
Biraz özgüven o zaman
Yoo, olmuyor. Ben Ünv. Kızı tanımıyodum gittim reddetti şimdi konuşuyoruz falan bana karşı çok ilgili heyecanla herşeyini anlatıyor falan. Asla özgüven kaybına gerek yok hepimiz İnsanız sonuçta
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel bir başlangıç
+1 yılyapıcak bişey yok Allah daha büyük acılar göstermesin :)
01 Yorumla- +1 yıl
Amiiiinnn :-D
+1 yılArtık korkutmuyor gözümü. Söylüyorum açıkca gene olsa gene söylerim
01 Yorumla- +1 yıl
Sende bendensin
+1 yılBu soru neden espriler gulmemize sebep oluyo gibi bir sey olmus :D
01 Yorumla- +1 yıl
Değişik bakış açısı :-)
+1 yılBence red edilmek değilde umutlarımız kaybediyoruz..
01 Yorumla- +1 yıl
Evet haklısın
+1 yılılk deneyım tecrubesız olunca 2. ne ıster ıstemez kokarız ama karsındakı de onemlı nasıl davranı tutumu oldugu eger ıyı tepkısı falz adegılse korkuda olmaz
00 Yorumla
+1 yılaslında kızların reddedilmesi onlarin bir erkegi daha cok istemesine de sebep olabiliyor. daha guçlu olmalısın ;)
08 Yorumla- +1 yıl
Benlik bir durum yok hiç reddedilmedim çünkü
- +1 yıl
o zaman genel yorum olsun benim ki alınma :D bigun o da olur gerçeği :D
- +1 yıl
Benimki de genel bir soru olduğu için üzerime alınmadim ama o olay o kadar basit değil işte gelişi güzel kişiliklere asla açılmam ;-)
- +1 yıl
yani kenini bildikten sonra dedigin gibi istediklerine de sahip olabilirsin :D guzelsen de tamam zaten :D
- +1 yıl
Aynen öyle kendimi tanıyorum zaten sorun yok e güzelim de o yüzden gerçekten sıkıntı sıfır :-D
- +1 yıl
iyiymiş valla hayat sana guzel o zaman:D artist ya :P senin için guzel bir durum keyfini çıkart:D
- +1 yıl
Zevkle tabiki duble mutluyum :-)
- +1 yıl
iyi o zaman mutlulugun her daim seninle olsun ne diim :) güzel insan :D
+1 yılBen artık bir kızı mutlu edemeyeceğimi düşünüyorum sırf bu yüzden.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. normaldır okadar soyluyorsun ve reedılıyorsun hayak kırıklıgına ugramk kotudur
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılMükemmeliyetçiliğimizden kaybaklı. Beni reddedemez kafası var herkeste. Kimse uzman değil elbette ama gerçekleri kabullenmemek çok amatörce...
00 Yorumla
+1 yılOlumsuz cevaba hazırlasa insan kendini o kadar yerle bir olmaz.
02 Yorumla- +1 yıl
Hazırlıklı olalım yani
- +1 yıl
Kesinlikle.
+1 yılReddedilmek özgüven kaybına sebep olmaz bende reddedenin değerini arttırır sadece...
00 Yorumlavalla ben red edilmesemde huyum gereği bir kıza karşı ilk adım atmam
02 Yorumla- +1 yıl
Atmayın huyunuz kurusun aman
bir kadin olarak sizin biraey yapmaniza gerek yok tr de erkekler adim atiyor zaten hep
00 Yorumla
+1 yılHemen kaprislere giriyoruz kendimizi begenmiyoruz falan. d
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yıldeğer verdiğimiz için ya karşımızdakine ya da kendimize
00 Yorumla kızlar açısından elimi sallasam ellisi yani tüm erkekler popomda gezer tabii bir yere kadar :D
01 Yorumla- +1 yıl
Yaaw hee hee :-)
Şöyle düşün çakmağı parmağına tutunca yanar dimi peki bile bile tekrar yapar mısın?
03 Yorumla- +1 yıl
Yaparım eğer istiyorsam
- +1 yıl
Evet tabiki
+1 yılKorkma soyle gitsin , soylemeden gitmesinden iyidir ^^
01 Yorumla- +1 yıl
Benlik bir durum yok ya genele hitap ettim
Planda olmayan Başarısızlıgın etkisi uzun sürdüğü için öz güven yenilenmesi zaman alıyor 😚olay budur
00 Yorumla- Devamını Gör (47)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar