Bir olay karşısında, size farklı bir tepki verirken başkalarına karşı daha anlayışlı davranış olsa, bunu nasıl değerlendirirsiniz?

Bir olay karşısında, size farklı bir tepki verirken başkalarına karşı daha anlayışlı davranış olsa, bunu nasıl değerlendirirsiniz?

Bir olay karşısında bana farklı bir tepki verilirken başkalarına daha anlayışlı davranıldığını görürsem, bu durum bende adaletsizlik duygusunu tetikler. Adalet herkes için eşit olmalı; biriyle empati kurarken diğerini göz ardı etmek doğru gelmez. Bu tür bir çifte standardı fark ettiğimde, doğal olarak içimde öfke ve hayal kırıklığı oluşur. Sessiz kalmak yerine bu durumu dile getirir, hesap sorarım. Çünkü insan ilişkilerinde dürüstlük ve eşitlik benim için vazgeçilmezdir. Haksızlığa tahammül edemem ve bunu görmezden gelecek biri de değilim. Bu, hem kendime hem de adalet inancıma olan saygımdan kaynaklanır.

Güncellemeler
1 yıl
❤️🤩🕺🏻
Bir olay karşısında, size farklı bir tepki verirken başkalarına karşı daha anlayışlı davranış olsa, bunu nasıl değerlendirirsiniz?
Cevapla