Ben aşırı mutsuzum hayatımda hiçbir şey yok asosyalim bu durumdan nasıl kurtulabilirim yardım?

Okulum bitti taşındık. Bulunduğum yer şehirden uzak, doğru düzgün insan yok etrafta. Issız bir yerde oturuyoruz annemle. Arkadaşım yok. İş teklifi aldım ama gitmek istemiyorum. Aslında arkadaş bile istemiyorum. Herkesten kazık yedim şimdiye kadar. Artık beni motive eden mutlu eden hiçbir şey yok mutlu olamıyorum şu an bile ağlamak istiyorum. Sevgili bile yapamadım doğru düzgün adam gibi adam çıkmadı karşıma hiç. :(((( herkes menfaatçi olmuş kimsenin özellikle beni umursadığı yok kötü günmde kimse yanımda olmadı. Ne için yaşamam gerektiğini bile bilmiyorum neden yaşıyorum ki neden?

Ben aşırı mutsuzum hayatımda hiçbir şey yok asosyalim bu durumdan nasıl kurtulabilirim yardım?
Cevapla