Yaşadıklarına mantıksal mı yoksa duygusal mı bakıyorsun?

Yaşadıklarına mantıksal mı yoksa duygusal mı bakıyorsun?

bir insanı ya duygusal ya mantıklı olarak nitelendiriyoruz.

her ikisinin olması mümkün olamaz mı?

mantıklı kararlar alıp yoğun duygular yaşayamaz mı?

Yaşadıklarına mantıksal mı yoksa duygusal mı bakıyorsun?
Cevapla