
bir insanı ya duygusal ya mantıklı olarak nitelendiriyoruz.
her ikisinin olması mümkün olamaz mı?
mantıklı kararlar alıp yoğun duygular yaşayamaz mı?

bir insanı ya duygusal ya mantıklı olarak nitelendiriyoruz.
her ikisinin olması mümkün olamaz mı?
mantıklı kararlar alıp yoğun duygular yaşayamaz mı?
Ben yapım gereği duygusal bir karakterim ne kadar mantık yoluyla ilerlemek istesem de bunu değiştirmek pek mümkün olmuyor.. duygularımı zirvede ortası dengesi olmayan vir şekilde yaşarken mantığı biraz daha arka planda sadece zorunluluk gerektiren durumlarda kullanıyorum.. demem o ki duygularımla yaşıyorum seçimlerim sonuçlarımın sebebi hep o..
Duygularımla hareket ettiğimde hep kötü sonuçlar aldım ve mantığımla ilerlemek ne demek öğrendim. Mantık artık benim için daha önemli duygular insanı süründürüyor.
Önceden duygularımla hareket ederdim. Bu yüzden çok hayal kırıklığı yaşadım. Artık mantığımla hareket ediyorum. Artık daha çok olaylara mantıksal bakıyorum..
Cevap
5Cevap
Duygusal olarak yaşar mantıksal olarak değerlendiririm. Sonra yine bildiğimi okurum.
Mantıkla hareket etmeye çalışıyorum ama sulu göz duygularım izin vermiyor hiç. Berbat edıp koyuyorum kenara otur izle 😀
Kim izliyor kendin mi😀
İzlerkende çekirdek de çitliyorum. 😀
Sağlık için duygusal, geri kalanlar için genelde mantıksal bakıyorum arada duygu ekleniyor tabii ki
Mantık yönüyle baktığım zaman daha keskin oluyor genelde. Bu aralar mantık kaldıysa tabii 🤷♀️
Duygularımı miktim attım, mantık iyidir her zaman.
Duygusallığım çok ağır bassa da, yeri geldiğinde mantıkla frenliyorum..
Eskiden duygusal bakardım duygular seni yanlış yola sürüklüyor mantık iyidir✌️
Duygusal yaşamanın hazzı bi başka ama şartlar mantık yürütmeye zorluyor artık.
Duygusal bakarım ama mantığımda devreye girer bazen
Mantıksal bakıyorum. Arada duygularıma da söz hakkı veriyorum.
Şu an itibariyle ikisi de aynı şeyi söylüyor, ilginç ama öyle..
Hem mantık hem duygusal
Mantıksal yaklaşırım
Şu an mantıksal mı yaklaştın 😀
Pekilatamam..
mantıksal gidiyorum
Duygusal
mantıksal bakıyorum
Duygu hep ağır basar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?