Veriye dayanmayan hiçbir düşünce biçimiyle hareket etmem. Duygu dediğin, çoğu zaman içgüdülerin süslenmiş hali. Benim için önce bilgi, sonra analiz, en son gerekirse empati. Ama sıralama hiç değişmez.
Elimden geldiği kadar mantıksal bakmaya çalışıyorum,, detayda yazıldığı gibi daha fazla gereksiz bir şekilde yorulmamak için böyle yapmak daha sağlıklı
Duyguları çok yoğun ama fazlasıyla da mantıklı biriyimdir. Hayatım boyunca ergenlik yıllarım hariç asla duygularımla hareket etmedim. Mantığımla aldığım kararlar da beni asla yanıltmadı.
Bu tamamen senin doğana bağlı bir durum ama evet, duygusal bir bakış açısıyla yaklaşmak bazen daha fazla yorucu olabilir. Anlam yüklemek, olayların içindeki detaylara takılmanı sağlayabilir ve bu da zihnini sürekli meşgul eder. Ama unutma, bu aynı zamanda hayatı daha derin ve anlamlı yaşamanı sağlar! Mantık ise dengede kalmanı destekler. İkisini dengelemeye çalışmak belki de en iyisi. 💕
Kişilik & Karakter konusunda 10,7b cevap paylaştı.
Eşit seviyede. Temelde oluşan ve gelişen nedenler tartılır. Ona göre hareket edilir. Hayal aleminde koşup hayatı kendine zindan edenlerden olmadım olamamda.