Geceyi mi daha çok seviyorsunuz yoksa gündüzü mü?

Ben şahsen gündüz insanıyım sabahları biraz da enerjik olurum, kahvaltımı yaparım, yürüyüş yaparım ve gezerim. Siz hangisini seviyorsunuz?
Geceyi mi daha çok seviyorsunuz yoksa gündüzü mü?
Cevapla