Valla Ne Nasıl Söyleyim Geceyi Çok Daha Seviyorum 😊🌜🌠 Gündüz de İyi Tabi Yüce Allah Gündüzü Geceyi Ayrı Güzellikte Yaratmış Ama benim gündüz ile Pek Alakam Yok Geceyi Daha çok seviyorum gececiyim diyebilirim 😄 Keşke Hep Gece Olsa ya gece başka Gerçekten
Hep geceyi seven biriydim sonra bir şeyler oldu gecenin sessizliği karanlığı ruhumu daraltmaya başladı uyuyayım hemen sabah olsun istiyorum gezmek görmek istiyorum gece sadece mutlu uyudugunda güzel oluyor sanırım
Geceyi daha çok seviyorum, daha sakin oluyor, daha huzurlu oluyorum ve dinlenmiş hissediyorum kendimi, kendimi dinlerken etrafıda dinliyorum geceyi dinliyorum, ve sessizliği hissediyorum.
Gece 🌌 Çünkü yıldızlarla dertleşebiliyorsun, dışarı çıkıp esen rüzgara eşlik edebiliyorsun -ne yazık ki hiçbir ülkede hiçbir kadın bunu rahatlıkla yapamıyor ama olsun-