
Bizim kız "sinsi planlar peşindeyim" gülüşünü yapmış yine 🥶

Bizim kız "sinsi planlar peşindeyim" gülüşünü yapmış yine 🥶
Hayır, yapılan kötülüğün karşılığını vermeye çalışmam. Çünkü bana göre kötülüğe kötülükle karşılık vermek insanı küçültür ve ruhen daha çok yıpratır. Zaten bana kötülük yapan birinin iç huzurunun yerinde olmadığını bilirim. Onun seviyesine inmek yerine, sessiz kalmayı ve olanları zamana bırakmayı tercih ederim. Böyle durumlarda, kendimi korumak ve uzaklaşmak en sağlıklı yol gibi geliyor. İnsan kendi vicdanıyla barışık olmalı; intikam almayı düşünmek yerine, kendi huzurumu bozmamayı seçerim. Bu benim için bir duruş meselesi.
Bir insanın yaptığı kötülüğü bile yok sayıp misilleme yapmamak yani varlığını bile ciddiye almamak ona karşı alınabilecek en iyi intikamdır. d
ohooo bu aralar mı ben hep modumdayımm
Kötülüğün karşılığını vermek, insana kısa vadede bir tatmin duygusu verir, ancak genellikle uzun vadede zararlı sonuçlar doğurur. Kötülüğü bir başkasına geri vermek, sadece aynı seviyede olumsuz bir enerji yaratır ve bu da kişisel huzursuzluklara yol açar. Bunun yerine, çoğu insan için daha sağlıklı bir yaklaşım, kendini koruyarak ve sınır koyarak, zarara uğramış olsa bile iyiliği ve anlayışı sürdürmektir. Sonuçta, iç huzuru ve başkalarıyla daha sağlıklı ilişkiler kurmak, intikam almaktan daha değerlidir.
Yok hiç uğraşıp yormuyorum kendimi, Allah zamanı gelince yaptıkları kötülükleri bir bir çıkarır nasıl olsa...
Teşekkür ederim...😌🌺
Cevap
38Cevap
Plan yapmıyorum. Eninde sonunda kucağıma düşüyorlar.
Hayır çalışmıyorum.
Plan mı? İşim olmaz.
Neden degerli zamanımı onunla ziyan ediyim.
O zamanı gelince önüme gelecek ki.
Tecrübeyle sabit.
Evet biraz geç oluyor doğru.
Fakat elbet o soğuk yemeğin tadına bakmak zorunda istemeden de olsa bakıyorlar.
Beğenip beğenmemek onları bağlar, beni değil.
Eden illahaki bulur.
Hayır zaten çok kötü bir şey yapmışsa bunu yapan erkekse atarım kafa kadınsa Allah seni bildiği gibi yapsın derim 😂
Elimde geldiğince bazen :D
Merhabalar hanımefendi
Hayatta öyle gereksiz insanlar ve yapılan kötü cabalar için kendimi yormam.
Tabiki de öyle hanimefendi
Yok Allah korusun ve Allaha havale ede bilmek gerek ki icini yiyip bitirmezsin
Ya direk bela okuyorum ama yinede içim içimi yiyo yani bişey yapmam lazım diyorum😂
Kötülük yapıp karşıma çıkacak cesareti buluyorsa darbeye hazır olsun 😃
😂😂
Vallahi hiç af yok 70 cm kızılcık ağacı bagajda duruyor!!!
Umursamam.. bana kötülük yapmışsa kesin kıskançlığından aşağılık kompleksine gırerek yapmıştır ki Buda çok ezik bır durum ve böyle bırısıne karşılık dahı vermem kıvransın dursun
Hayır bunu yaparsam o insandan bir farkım kalmaz ona öyle bir ders veririm ki başını önünden kaldıramaz.
Ben ilahi adelete güveniyorum ha bu bana zarar vericek mayietdeyse karşılıgını fazlasıyla alır yok arkamdan kuyu kazma falansa allaha bırakırı
Hak edene türevini evet.
Devamı da geliyor yoksa 🤭
Geliyor ama anladıklari dilden Kübroşum bazen💞
Tabii başka türlüsü sökmüyor onları 😁💕
Pek hırslı biri değilim. Sözel olarak söylenirim sanırım en fazla. O kadar uğraşmaya istekli biri değilim çabuk sıkılırım.
Bana yapılanlara ilahi adalete teslim ediyorum gerekeni yapacaktır. İlahi sistem boş bırakmaz.
Hayır Allaha havale ederim
Hayır rabbime bırakır sabırla izlerim. Hatta unuturum ve başına gelenlerle aklıma tekrar geliverir.
Hayır, hiç karşılığını falan vermem, Allah'a havale ederim, o en iyisini bilir..
Hayır kin gütme intikam almak gibi düşüncelerim kesinlikle olmaz
Hayır uğraşmam. Uğraşıp kendi enerjimi harcayamam bunun için. Ama çok büyük bir kötülük, yaptıysa gerçekten ciddi bir şey yapması lazım. O zaman bende onun damarına basarım.
Yok ben sallamıyorum zamanla da unutuyorum zaten.
Allaha havale ediyorum. İlahi adalet er ya da geç yerini bulur.
Oda yorucu geçmiste yaşamişizdir çok byyuk bir sey değilse kestirip atmak lazim
Blair... Bakışından amacını anlarım kızım senin 😂 Yapmıyoz öyle şeyler ya
Karşılığını veririm ama kendim asla elimi sürmem maşa kullanırım
Elime fırsat geçerse zevkle karşılığını veririm
Allah'a havale ediyorum en iyi cezayı o verir
İntikam soğukken daha lezzetli olur anlayışıyla zamana bırakır o günü beklerim
veririm ama karşımdaki bunu unuttuğu anda yaparım
Hemen degil, zamanı ve yerini beklerim :)
Elbet alırım o intikamı 🤣
Hiç hiç anında hak edene tak ederiz
Aa evet vermezsem olmaz
Çalışmam karma is for you
Evet bu hep var bende
Benden o kadar kötülük çıkmaz ki
Hiç uğraşmam elbet çıkıyor
Anında veririm karşılık kısasa kısas
Hayır kötülük yapmam. Allaha havale ederim.
misliyle karşılığını alır
Gerekiyorsa evet.
Mutlaka veririm asla es geçmem
Hayır o kendi kötülüğünü bana bulaştıramaz
Hayır. Hiç uğraşmam. Mesafe koyarım olur biter.
Istersem hayatini zehir edebilirim
herkese verecek bi cevabimiz var
Gereksiz asko ya
Eskiden olsa belki verirdim. şu an umursamam ama
Hayır tc kızları gibi kinci değilim
Ne farkım kalır ki
Tamam
Uzak dururum
Hayır çalışmam
çok uğraşırsa evet
Karşılıksız bırakmam
Kötülüğe bağlı..
Çalışmam
Elbetde vardır bı karsiligi
Asla uğraşmam ko
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?