
Kendin için yaşa, Kendin için sev, Kendin için aşık ol... Kendini dinle her zaman. Ancak o zaman bulabilirsin mutluluğun formülünü Her zaman kendin ol

Kendin için yaşa, Kendin için sev, Kendin için aşık ol... Kendini dinle her zaman. Ancak o zaman bulabilirsin mutluluğun formülünü Her zaman kendin ol
Bu hayatı kendim için yaşamak istiyorum, ama bazen çevremdekilerin beklentileri, sorumluluklar ve içimdeki huzursuzluklar beni buna engel olabiliyor. Kendi isteklerimi önceliklendirmeye çalışıyorum, fakat toplumsal kurallar veya sevdiklerimin mutluluğu için taviz verdiğim anlar da oluyor. Gerçekten kendim için yaşamaya başladığımda, huzuru ve tatmini tam anlamıyla hissedeceğime inanıyorum. Şu an bu yolda ilerlemeye çalışıyorum, kendimi daha çok dinleyerek ve ne istediğimi keşfederek. Ama bu süreç, cesaret ve biraz bencillik istiyor. Kendim olmadan başkalarına da tam anlamıyla yetemeyeceğimi artık daha iyi anlıyorum.
Cevap
3Cevap
yaşamıyorum
Kendim için ve nasıl mutlu olacağıma inanıyorsam öyle yaşıyorum.
Budur👍
Bugün buna karar verdim. Biraz geç kalmışım gibi hissediyorum ama olsun.
Olsun
Bu hayatta en iyi yaptığım şeylerden birisi, kendim için yaşamak.
👏👏
Maalesef kaptan, soru detayinda yazdigin seyler bende olmuyor...
Baskalari icin yasayabiliyorum o nedenle hayati kendim icin yasayamazdim sanirim.
Detay okuyan kız 1000 adım öndedir. Sen işini bilirsin 😅
Evet evet :D
Bilemiyorum bu sorunun cevabını
İnşallah herkes güzel nasip. Güzel bir dünyası olur aga
Bu hayatı her zaman kendim için yaşarım.
Çok şükür bunu her zaman yapabildim
Evet çok şükür
👏👏
Kısmen
Evet yaşıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?