Güncellemeler
1 yıl
Mesela küçükken çok temiz olmama rağmen pis diye yaklasmayan vardı bana
Ben her hafta yıkanan aşırı titiz biriydim en temiz ben seçildim hatta sınıfta ilkokulda ama bana pis diye iftira atanlar vardı hatta arkadaşımdan ayıranlar vardı
Beni hiç sevmediler en iyisi olmama rağmen suçsuz günahsız dört dörtlük olmama rağmen ilkokuldan ömrümün sonuna kadar böyle şeyler yaşadım. lisede kimseyle konuşmayan bir robottum ama cirkef ilan etmişlerdi. ezik birisini cirkef dediler çok komik bir hayatım var
Ben her hafta yıkanan aşırı titiz biriydim en temiz ben seçildim hatta sınıfta ilkokulda ama bana pis diye iftira atanlar vardı hatta arkadaşımdan ayıranlar vardı
Beni hiç sevmediler en iyisi olmama rağmen suçsuz günahsız dört dörtlük olmama rağmen ilkokuldan ömrümün sonuna kadar böyle şeyler yaşadım. lisede kimseyle konuşmayan bir robottum ama cirkef ilan etmişlerdi. ezik birisini cirkef dediler çok komik bir hayatım var
Güncellemeler
1 yıl
Neysem tersini gördü insanlar. lise arkadaşım senden bı şey olmaz falan diye bile ezmisti. ama oldu
Neden böyle şeyler dediklerini anlamadım bile insanların hatta katıldım onlara evet dedim öylesine. herkes ezdi beni ama bunu başarıya çevirdim. zateb başarıya çevirmesem bile dedikleri gibi değildim
Kendimi tanımıyorken bı De bu insanların dedikleri gibi biri miyim acaba diye düşünmekle uğraştım
Neyse kı kendimi buldum. kimse olmayan bir şeyi söyleyemez artık.
Neden böyle şeyler dediklerini anlamadım bile insanların hatta katıldım onlara evet dedim öylesine. herkes ezdi beni ama bunu başarıya çevirdim. zateb başarıya çevirmesem bile dedikleri gibi değildim
Kendimi tanımıyorken bı De bu insanların dedikleri gibi biri miyim acaba diye düşünmekle uğraştım
Neyse kı kendimi buldum. kimse olmayan bir şeyi söyleyemez artık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
takma insanları
Takmadim ama içimde birikti bu yanlış algilari. gercegimi tek bilen benim ama hala manipüle etmeye uğraşıyorlar. kendinden çok emin insanı bile manipüle etmeye çalışıyor bu insanlardan korkulur
Kandırmak De saygı duymamak De veya manipüle De aynı şey. ama ben kendimi biliyorum artık ama herkes aynı derece katlaanamaya bilir ben kadar. insani gelişim aşamasındayken yargilamak çok saçma. ben o manipülelere inansaydim ne olacaktı? Çirkin olduğumu sansaydim? Ya cahil sansaydim kendimi? İnsanlar birbirini çok kötü etkiliyor bu hayatta.
babamızdan dahill
yaş kaç
Hala daha evde bile haklı olsam bile üstüme gelinir. bukadar haksız bir hayat yaşamak istemiyorum.
Her şey özgüven demek kı
Bu özgüveni kazanana kadar ne yapsam da insanlar gormek istemedi ezdi. gercek hayatta da sanalda da.
hala srnle AYNIYIZ
Nasıl
bir. lafla yukarı
çıkmayın dedim
anneme de o gün kızdım
Bu insanların yanlış iftiralarına iyi dayandım küçükken cidden her an vazgeçebildirdim. cunku insana farklı gösteriyorlar her şeyi
Ama ben bilinçsizce De olsa kendinin farkında olduğum için kimsenin lafına gelmesin kimsenin kafasında beni görüşüne önyargısina aldanmadim haksız olduklarını her bakan anlardi bunun acısını çok büyük
Mesela güzel. birisine çirkin demek gibi. bu yanlış şeyler hep içimde birikti nereye haykirsam bilmiyorum. hak ettiğini hiç yaşamayınca böyle oluyor sanırım. sanki ayrı bir dünyadan çıktım. ozguvenliyim ne desem inanırlar şuanda
Ama neden eskiden öyleydi? Tek bir inanan bile yoktu güzelliğime , zekama , görünene bile. kıskançlık desem ömrüm boyunca herkes mı kıskandı yani bu da saçma olmuyor mu?
Benim özgüvennli fikirlerimi bile değiştirmeye çalıştılar.
işte bana denk geldin
dedim ; ailede bir kişi
insanın yanında olmaz mı..
boş bir ailemiz varmış
İnsan bu dünyada şizofren bile olsa yeminle sadece kendi kafasına inansa o insan en mutlu kişidir. cunku başkalarına değer verince ben hep şizofren gibi hissettim. olan gerçekleri görmeyen tek kişi o insanlarmış halbuki ailem De dahil sanki herkes beni manipüle etmieye çalışıyor dünya bile. ama artık ben ne dersem o.
oyle walla
hedefte bırakıyorlar
ama inan hepeinin
dişlerini çektim
çok pükür doşardaki arkadaşlarım oyle değildir
içimizle mutluyuz
o konuda eşsizziz
içimiz okyanus gibidir
düşün eşimle konışmuyorum
kalitesi azdır
ama eve iki oled tv aldım
120 saydım
Sorun insan zihninde bence
Her nekadar özgüvensiz olduğum için hayati tam niteliklerimin zıttı olarak yaşasam da bu onların suçu. tersini yaşamak zorunda değildim sırf özgüvensizim diye. sorun insan zihninde. insanlae özgüvensiz veya ( her şeyi anlayabilen esnek zihinli inananlara her şeyi anlayan her şeye ever diyen ben mesela) ezme ve onu hice sayma eğilimde insan beyni
Ben bunu anladım
Kimse benim hayatimi özgüvensiz görünüyorum diye manipüle edemez artık. kendi iğrenç zihinlerinde boğulsunlar. ben kendi gerçeklerimi haykiriyorum artık esnek zihinli eski ben öldü. cunku esnek zihin herkesi anlamak fazla empatik olmak insanlar karşısında fazla geliyor bu hayvan beyinliler arasında özgüvennli gözüken ama hiçbir şeyden anlamayan insanlar bile daha saygıdeğer. ben bunu anladım bu hayatta
Beni ezeni bile anladım bu hayatta o dereceyydim yani kızmaya vaktim bile olmadı o hayvan beyinlere. o yüzden içimde kaldı.
öz güvensiz olmak ayıp değil,
özgüvensiz insanların halini hep sorarım.. kıymet değer gösteririm.. diğer insanlar mı bizi saymıyor? ( walla onlar bizim turmağımız etmez)..
Sırf anlıyorum esnek zihinliyim kadını erkeği iyi o kötü o düşünceyi her şeyi
anlıyorum diye herkesi her şeyi duydum. anlamasam bile duydum. yanlis insanların yargılarının hepsi yanlış hatta. bir daha eleştiri bile duymak istemiyorum ömrümde tüm eleştiriler yanlıştı çünkü. ben biirisinden mesela fikir alıyorum onun bile gtu kalkiyor olmayan bir şey bir öğüt veriyor bana
Yahu obun gerçeği bile öyle değil. ama kendisine soru sorulan insanın bile gtu kalkiyor. kendimi anlattığım insan bile beni yanlış tespit ediyor sen böylesin diyor. yanlis. sorun insan beyninde
Bende degil
insanı hafife almalar
onlardan kat kat
iyi olmamıza rağmen
emeğimizi sıfılaıyorlar
eve bir kuruş haram para sokmadım.. ama değerim
yokk kadar az.. yalım kırkı geçti
Aman yalanlarla uğraşan da yalan olur işte. k
çok şükür
içimizi ikiye ayırsan
bir yalan bulamazsın