Bi kere hak ettiğim lafı duymadım bu hayatta, güzelsem çirkin dendi , bilgili İsem cahil dendi?

Eğlenceli birisi olsam da sıkıcı olarak kaldım akılda, tüm insanlar her konuda üstüme geldi. ailem bile tanımıyor beni. anlatiyorum kimse anlamak istemiyor. iyiydim kötü dendi kaşar dendi. herkes bana bakınca negatif şeyler gördü. cok güzel bir kızım ama ucube dendi. okulda çalışkandım ama tembel sanardi her bakan. insanlarin algılarında mı bir problem var? Onlar mı görmek istemiyor?

Bukadar çok tanınmak isterken ben neden tanımadılar üstüne iftira attılar? Herkes küçük gördü. mesela sanatta çok iyiyim ödülün bile var. ama gören insanlar inanmadı sanat da mı yaparmış dediler. kimae benim iyi özelliklere sahip olduğuma inanmadi bu hayatta

Mücadele ettim iyi bir bölüm kazandım babam bile kendini aştin dedi. stajda bile kendini aştın dediler. gerizkli gibi mı görünüyorum anlamıyorum kı. neden boyleler? Neden yapamayacak gibi görünüyorum? Her şeyde en iyisiydim halbuki. mesela eskiden okulda resmini karaladi bı çocuk ben takmadim yarışmalar kazandım. bu bir örnek mesela. Sonra şanslysan konuştuğum insanlar beni ilk bakışta mal sandı hep ders çalıştırayim mı sana dedi gören gelen geçen herkes ben halbuki okul 1. Olduum her zaman. neden böyle oluyor anlam veremiyorum. konusmuyorum diye hiçbir şey bilmiyorum sandılar okul 1. Olsam bile cahil gördüler benineden böyle? Ben daha kanıtlamak için napmaliyim. omrum boyunca neden SLk sandılar beni. mesela çok saf olmama rağmen şeytan bile ilan edildim bu hayatta. neden böyle? Mesela benim sahte hesabımı falan açtılar kullanmaya çalıştılar ucube dediler. sonra onları bularak hesabı kapattirdim. ben akıllı. biriyimBulasanlar korkak diyenler hep yenildi bana karşı. ama neden bu derece sorgulamadan beni ezmeye geliyor herkes seferber olmuş gibi kullanmaya geliyor uğraşmaya geliyor. neden?

Beni kandırmaya çalışan erkekleri hiç söylemiyorum bile onca hayır diyerek açıklama yapmama rağmen 1 yıl boyunca beni yatağa atmak için her hayır diye tartıştigim konuda beni ikna etmeye çalışan bile vardı sanırım benim sorunum kalıp bunları dinlemek. akilli olmamı anlamıyorlar. hayirdan hiç anlamıyorlar. insanlae benle uğraşıyor ve kullanmak için çaba sarf ediyor. olmasa bile neden bukadar israrcilar okadar mı saf görünüyorum? Ama akıllı olduğumu kaç kere görmeleri gerekecek? Mesela okulda ayıp şeyler konuşanlar beni Kovardi yanlarından iyi biriyim diye. suc bende mı? Ben hep iyiydim onlar neden kötü konuşuyor yanımda konuşmasın? beni hiç istemedi sevmediler neden bilmiyorum. mesela çok zayıf olmama rağmen 30 kiloydum ilkokulda bı kız geldi dedi kı sınıfın en sismani sensin yani cidden anlam veremiyorum insanlara mesela beyaz tenli olmama rağmen siyahsin demek gibi bir şey. mesela bı resim yapardım sen mı çizdim diye 10 kere sorarlardı Ben iltifat sanardi bunu halbuki ömrü boyunca kimse inanmamış benim çizdiğime onu. mesela güzeldim her zaman güzeldim Ama çirkinim gibi davrandı insanlar. eskiye göre daha iyi tipin dediler. yani her zaman aynıydı halbuki. bu insanları hiç anlamıyorum..

Güncellemeler
1 yıl
Mesela küçükken çok temiz olmama rağmen pis diye yaklasmayan vardı bana
Ben her hafta yıkanan aşırı titiz biriydim en temiz ben seçildim hatta sınıfta ilkokulda ama bana pis diye iftira atanlar vardı hatta arkadaşımdan ayıranlar vardı
Beni hiç sevmediler en iyisi olmama rağmen suçsuz günahsız dört dörtlük olmama rağmen ilkokuldan ömrümün sonuna kadar böyle şeyler yaşadım. lisede kimseyle konuşmayan bir robottum ama cirkef ilan etmişlerdi. ezik birisini cirkef dediler çok komik bir hayatım var
Güncellemeler
1 yıl
Neysem tersini gördü insanlar. lise arkadaşım senden bı şey olmaz falan diye bile ezmisti. ama oldu
Neden böyle şeyler dediklerini anlamadım bile insanların hatta katıldım onlara evet dedim öylesine. herkes ezdi beni ama bunu başarıya çevirdim. zateb başarıya çevirmesem bile dedikleri gibi değildim
Kendimi tanımıyorken bı De bu insanların dedikleri gibi biri miyim acaba diye düşünmekle uğraştım
Neyse kı kendimi buldum. kimse olmayan bir şeyi söyleyemez artık.
Bi kere hak ettiğim lafı duymadım bu hayatta, güzelsem çirkin dendi , bilgili İsem cahil dendi?
Cevapla