Çirkin olduğum için mi böyle deniliyor anlayamadım bir türlü?

Ya hemen hemen herkes ama herkes okulun kantincisi, huzur evindeki teyzeler, tanımadığım insanlar, öğretmenlerim, yakınlarım beni birşeylere benzetiyorlar çekicisin falan diyorlar mesela kantinci bana bu kızında farklı bir güzelliği var ama güzel demiş bende bana dediğini duymadım bana mı abi dedim dalga geçti yok kapıdaki teyzeye dedi falan, öğretmenlerimden dersime girmeyen matematikçi 90 lar tarzı var demişti ama o gün ispanyol paça, deri ceket giymiştim saçımda çok ve dalgalı yana atmıştım, bir tane öğretmenim hep bana bebek gibi der, genelde tatlısın demeyen insan kalmadı, çizgi film karakterlerine benzetilmiştim fkgkkvkv, hanım ağanın kızına, tiki kıza, dışarıdan başka hemcinslerim yüzümü beğenir falan, birisi kedi gibisin ama şu sıralar çekici geliyorsun demişti, huzur evindeki bir teyze favorimsin diyip tatlı olduğumdan bahsetmişti, bir tane arkadaş manyak mıdır nedir yanaklarımı bebek poposuna benzemişti töbe töbe, başka bir çocuk hoca bir animasyon açmıştı tahtadan avize şeklinde kadın vardı aha buda sana benziyor demişti, müdür yardımcısı Ankaralı olduğuma inanmayıp korelisin sen demişti daha çok var ama aklıma gelmiyor ndkgkbkg standart etten kemikten bir kulum ama acaba davranışlarım mı bu tarz şeylere benzetiliyor anlamadım bu kadar sık olması len acaba çirkin miyim diye düşündürüyor yani

Çirkin olduğum için mi böyle deniliyor anlayamadım bir türlü?
Cevapla