Evet, oldu. Hayatımda varlığıyla bir şey değiştirmeyen, yokluğuyla da bir eksiklik hissettirmeyen biri... Sanki oradaymış gibi ama aslında hiç olmamış gibi bir his bırakır insanın üzerinde. Ne tam var, ne tam yok; sadece bir gölge gibi... Böyle insanlara ne bir anlam yüklemek gerek ne de bir beklenti içine girmek. Çünkü ne varlığı huzur katar ne de yokluğu hüzün...
onun gereksizlikleri yüzünden oldu, uzak kaldığımizda hayiflanip onu bunu konuşmadık yine bak dediğim, yan yana gelince insanca konuşamadığımiz... bazen aynı sularda birden fazla yikanilmiyor dedikleri doğru.