İnsanı yoran iki şey vardır, biri hayatın ta kendisi diğeri de o hayatın içindekiler. Daha doğarken ağlamamıza bakıldığında dünyanın iyi bir olmadığı bariz ortada aslında. Herkesin sınavı kendine zordur, herkes farklı şeylerden sorumlu tutulur. Peki hayatın size sundukları içinde yorucu olanlar hangi raddede?
Sizi Yoran Hayatın Kendisi Mi Yoksa İçindekiler Mi?
2 si de yoruyor hem hayatın kendisi hem içindekileri , nasıl nerde yetiştiğin bulunduğun ortam durum , En dayanılmaz raddede , ama bazı şeylerle kaçıyorsun yüzleşmekden ve hıncını sinirini oyalanacak basit bir şeyden çıkarıyorsun faydası olmasa da işte...
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Bizi yoran hayatımıza dahil ettiğimiz ve çıkarmaya cesareet edemediğimiz kişiler. Ben bu yorgunluktan kurtuldum, çünkü beni yoran kim olursa olsun cesurca kapıya koymayı ve hayır demeyi öğrendim.
Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.
Hayatı hayat yapan iyidiyle kötüsüyle icindekilerdir beni yoran ne dış dünyadır ne bir baskası içte ne varsa dışa o yansır insanlar senin birer aynandır bir seyler ters gidiyorsa problem sensin demektir