Çok klasik bir soru olan kadın ve erkeğin arkadaş olup olmamasına inanır mısınız sorusunu bir de ben sorayım? Olmazsa neden olmaz?

İnanmayan birisi burada arada görüştüğüm bir erkek arkadaşım olduğunu öğrenince “ Bir o arkadaşına seni istiyorum de ve evime çağır. Bakalım , gelecek mi?” dedi. 🙄🙄 Ben şok… Ne o beni ne ben onu eve falan davet etmedim. Gözüm kapalı güvenirim girecek olsam bile aynı eve seni istiyorum nedir? Onu diye diyeyim arkadaşıma? Bu ne saçmalık diye düşündüm.

Güncellemeler
1 yıl
Evet , olmaz diyenler ve üste çıkmaya çalışanlarda demek ki bir kardeşim var ki en yakın arkadaşının eski sevgilisine yürürler veya hoşlandığı insanı en yakın arkadaşına ayarlayacak kadar genişler demek ki.
Çok klasik bir soru olan kadın ve erkeğin arkadaş olup olmamasına inanır mısınız sorusunu bir de ben sorayım? Olmazsa neden olmaz?
Cevapla