
Michel kurbanın olayım bir kerecik gül de bembeyaz dişlerini görelim 🙄

Michel kurbanın olayım bir kerecik gül de bembeyaz dişlerini görelim 🙄
Negatif olan, sürekli ben’ci olan, karakteri dışında özenti davranışlar sergileyen insanları görünce ya da aynı ortamı paylaşmak zorunda kalınca modum düşüyor..
Negatif sürekli kötü düşünen enerjisi düşük insanlarla yapamam
Sürekli olumsuz düşünen asık suratlı insanlar 🤦🏻♀️
Teşekkür ederim 🌸
Cevap
22Cevap
genellikle negatif olurlarsa
Sürekli depresif modda olanlar aşırı çeker enerjimi.
Asık yüz.
Sürekli olumsuz düşünce ve söylemler.
Eleştirmek için eleştirmek.
Bazı uğraş gerektirmeyen şeyler için bile çok uğraşması ve enerjisini olumsuzluklarla düşünüp moralini bozup yargılayan insanlar maalesef.
Benim dediğim bir şeye yargi yaparsa olur baba tarafının yanında enerjim olmuyor adamlar her dediğime yargı ediyor
Bilmem miras hakkım var babaannem oldugunde kavga çıkabilir
Hmm ya mahkemeye vermek istemiyorum devlet malları daha ucuza satar diye sizi hakkınızı aldınız mi peki neler oldu bu miras ta keşke herkes hakkını alıp çekilse ama illaki kavga çıkacak birde baba tarafından benim babam öldü herkes çok zengin bir fakir biz varız :(
Senin yaşın 18 mi vay be neyse baba tarafında en fakir biziz herkes zengin bizim baba tarafında neyse siz aldınız mı hakkınızı bari
Bizde 4 mirasçıyiz fakat ben mesleğimi alınca kardeşimi kutugumden çıkaricam miras alamasın diye
Negatif, yüzü asla gülmeyen insanlar varya sen eğlenip gülerken onlar somurtur işte onlar 🙄
Bazıları var sanki dünyada tek dert sahibi kendisiymiş gibi davranan aman düşman başına
Kötücül konuşmaları sürekli birseyleri elestirip kusur bulmalari. Anında uzaklaşırım ortamdan ya da o kisiden
Nankörlük diyorum bu saatten sonra kolay kolay kimseye bir şey anlatmam, duvara anlatmak daha iyi.
Negatif bencil sürekli kendisini ön plana çıkarmaya çalışan dedikodu yapan insanlar.
Ölü gibi davranmaları sürekli hayattan bezmiş gibi davranmaları
Zitlasirsa her konuşmayı kesip alakasız şeyler söylerse mesajlara görüldü yapıp, geç cevap verirse
Negatif insanların başkalarına yansımasına neden olur.
Aşırı melankolik davranışlar kesinlikle. Resmen ömür törpüsü
Negatif olan her söylem
Kimseye hak ettiğinden fazla değer vermemek lazım.
Bunu daha iyi anladım
İsteklerine göre hareket edip gene memnun olmamaları
Nankörlük, haksızlık, manipüle ve narsistlik yaptığında
Umursamamak empati yoksunu olan egolu kişiler
Moralinin bozuk olması
Sürekli üzgün görünmesi
Yokmuşum gibi davranılması
sürekli dert anlatması
İyi niyetimi suistimal etmeleri
SLK SLK bilip bilmeden konuşmaları
Bı de kadın düşmanları var inceller gerçek hayatta asosyal olduğu için yoklar ama burada bol bol var
Negatif ve karamsar düşünceler
Negatif olması boş konuşması 😒
Negatif + devamlı kendinden bahsetmesi
Sürekli olumsuz konuşan sürekli trip atan
Suratsız ve küs kalabilen insanlar
Yalan söylemesi
Negatif her insan enerjimi çeker.
Boş laflar 🤣
😂😂
Bütün davranışları
erkeklerin kendisi benim enerjimi somuruyor
Ağzının kokması
Samimiyetsiz oluşları
Egoo
Boş konuşmaya tahammülum sifir
Şikayet ve dırdır
Suratsizca bakislari
Samarliyasim geliyo onlari
Yalancı insanlara katlanamam.
Sürekli mutsuzluk
Güzelsin kiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?