Daha az yaşardım ama şu sıralar daha çok bunalımlar geçirmeye başladım psikolojim ruh halim sürekli değişiyor ve genelde kötü oluyor düşünceler kötü bazen kafayı yiyecek gibi oluyorum. Bu neye göre değişiyor ekonomi ve haberlere bağlıyorum ben o kadar saçma şeyler oluyor ki ve olan her şey bizim kötülüğümüze oluyor her şey için çok uğraşmak zorundayız kahredici bir şey
Sosyal çürümeyi insanların mutsuzluğunu neye bağlıyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
karaktersiz olmalarına
benim depresyon mesela
Hicbirsey
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!