diyelim ki mutsuzsunuz ve o an yanınıza biri gülümseyerek geldi
mutsuzlugunuzu gelene yansıtırmısınız yoksa onu tebessümle mi karşılarsınız?
Her acıya rağmen tebessüm etmeyi çok severim..
Karşimdaki insanın acımda payı yoksa ve gerçekten iyi neden yüzümde kederime şahit olup üzülsün.
Veya kötülüğümü isteyen bir insansa inadına gülerim..
En yakın ve güvendiğim biriyse zaten omuzlarında ağlarım
Zorla da bir insan gülemez ama hafiften tebessüm ederim. Tabii can sıkıntımın nedeni de önemli. Birisi vefat ettiyse veya bir arkadaşımla kavga ettiysem ona göre değişir. Günlük hayatta illaki çok canımızı sıkan şeyler oluyor. Ben yine de yüzü asık gezmeyi sevmem. İnsanları çok fazla belli etmem. Elimden geldiği kadar tebessüm yapıyorum veya espri yaptılarsa hafiften gülüyorum. Canınız hiçbir şeye sıkmayalım gülelim, eğlenelim, genç kalalım.
Eic için teşekkür ederim jöle 🌹😊
rica ederim 😊
Gelene bağlı. Derdimi yıkabileceğim anlayacak hafifletecek biriyse, yalandan gülmem. Ama sıradan biriyse ya da dert anlamaz taşımaz, o zaman yalandan gülerim. Derdim benim mahremimdir. Mutluluğumu sevincimi herkesle paylaşırım ama derdimi hak edenle.
Acının tatlı tebessümü diyerek gülmeye devam.
hım parsukundan özdeyişler 😊
Cevap
27Cevap
ben hiç birini yapmam. ne gülerim ne mutsuzluğumu yansıtırım. içimden ne geliyorsa ona yaparım
Bizim mutsuzluğumuz bir oynak şarkıya bakar jölecim djfj
Samimi biriyim gülmektense gerçek duygumu yansıtırım.
Ben her negatif duyguyu sonuna kadar hissediyorum Bunu da belli ederim saklayamam
Mutsuzsam kimseye rol kesemem modum düşük olur
modun düsuk olurda nezaketsiz oluyo bazilari senin üzgün oldugunu bilemez ki insan
Gülümsemeye devam ederim. Ta ki halden bilen birisi gelip de "neyin var, gel anlat bana , bu dünyanın derdi bir başına çekilmez, söyle de ferahla" diyene kadar..
Tebessümle sadece beni gercekten taniyan kişi bilir ve anlar durumu... Allah huzur nasip etsin 💝
Duygularımı ve hiss etdiklerimi insanlara karşı göstermeyi sevmiyorum rahatsız edici ama yüzüme yansır benim durduramam
Mutsuzken yansıtmamaya çalışıyorum genelde de yansıtmam gülümserim zaten ama sinirliysem bu imkansız oluyor
İyiysem iyiyim, kötüysem kötüyümdür. Kendimi bir şeyleri yapma zorunluğunda hissetmem asla
Mutsuzsam mutsuzumdur üzgünsem üzgün, kimse için ruh halim değişmez
Yansıtmam genellikle ama çok etkilendiysem mizacıma yansır.
Bende senin gibiyim
Hep gülüp eğleniyorum
Ams kimse demiyorki ne derdin var
Devam ederim gülmeye ben.
Yüz ifademden mutluluk seviyem belli olur
maytap mı iciyon sen orada 😀
Sen ne kadar içiyorsan o kadar
ben mi hic icmiyom
ben hep mutluyum, ne yasarsam yasayayim kimseyi somurtarak karsilamam
Bir kaç kişi dışında kimseye mutsuz olduğumu belli etmem
Ben mutsuzsam yansıtırım.
gulumserim genelde acimi belli etmem
İllaki yansır ama anlayan anlar sadece
Gülmeye devam ediyorum kimse anlamıyor
Refleksim bu benim. İstemsiz gülerim
Kimseye bişey yansitmam
Böyle bişey yapmammm
mutsuzluğa devam ederim büyük ihtimal
Yansır
O kişi kim ona göre değişir
Yüz ifademden belli olur
Yansıtmıyorum mutsuz da olsam
Canım yanarken moralim bozuk olur..
ben pek belli etmem o mutsuzluğu
benim yansıyor ya
Kahkar olmamak için gülerdim
Herkese acını göstermiceksin
Gülümse kaderine
Tebessüm
Yansitmam
belli ederim ben çok
Gülemem
Gülerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?