Günaydın☀️
İç ısıtan gülüşlere hasret kaldık herkes surat beş karış dolaşıyor ortalikta😏
Bakma bana öyle
İç ısıtan gülüşlere hasret kaldık herkes surat beş karış dolaşıyor ortalikta😏


İç ısıtan sıcak gülüşlerim, kahkahalarım ☺️
Yeni tanışanlara bile çok sever beni..
egom ve kibirim yoktur çünküü.. sadece ilk etapta mesafeliyimdir
Cevap
19Cevap
Sıcak hava dalgası geliyor, bence bir daha düşün.. :/
Sonra sıcaktan şikayet ederseniz bakmam asla serin soğuk..
Offf buraya geldi bile sıcaklar 😒 ne güzel serin serin keyfimiz yerindeydi.
Tebessüm iyidir enerji verir
İç ısıtan gülüşlerim daha fazla tabii ki 😌
İnsan soğutacak bakış atamıyorum ben
Adamına göre muamele diyeyim. Bazılarına güneşim bazılarına kar..
Soğutan bakışlarım. Eskiden çok laf gelir idi ama insanlar alıştı artık.
Valla ben bile alıştım asabiyete xjdjdn
Niye alıştın ki? Alış alış bak böyle daha güzel oluyor.
😂 herkes ılıman olunca keyifli olmuyor. Ahh ahh bende gençken cok asabiydim yaşlandik artik😎
Ben de tam tersi eskiden daha sakindim. Şimdi var ya yer, gök inliyor. Daha gençsin ya deme öyle. Sinirli olmak için genç olmak gerekmiyor. 😀
Seni bu hayat ve insanlar asabi yaptı desene 😉💐
Hayat bunu gerektirdi diyelim. Göz kırpma emojisini hiç sevmem. Ne kadar sakin isen o kadar yaramıyor. Ben de bu yolu seçtim diyelim. :)
Yolun kutlu olsun o halde 😄
Açıkçası pek gülücükler saçmam insanlara :D soğuk bakışlarımla bilinirim yani cevabım belli. Memnunum da halimden böyle olmaya devam 👌👌
@_Elyise ne diyordu Hollanda atasözü. Gülmeden geçirdiğin her gün yaşanmamış demektir. O zaman yaşanmayan gün kalmasın de mi?
Mottomuz gülmektir. Her olaydan gülünecek biseyler çıkarıriz alimallah 😂😂😂
Sıcak kanlıyımdır. Her zaman tebessüm ederim. Canım sıkılırsa bir bakışım yeter.
Ay bakışlarımla karşımdaki adamı deviririm, o kadar kötü bakabilirim.
E birileri giydirin e, buradan gülemiyorum ondandır😆
Genelde çok gülerim en kötü durumda olsam bile tebessümü eksik etmem. 😊
havalardan degil sanirim bugunlerde insanlar gecim sikintisi cekiyor oda yuzunun gulnesine engel oluyor haklilarda
Gülüşlerim daha fazla
Gülüşlerim öyle güzel, can katıyor rujlu dudaklara, sürmeli gözlere:)
Yerine ve duruma göre değişir.. insan ne herzaman sürat aşar nede sırıtır..
Gülüşler baskislar cok cnmm
İnsanları soğutan bakışlarım daha fazla
İç ısıtan gülüşlerim daha fazla
Suratım hep beş karış benim.
Artık bilmiyorum da insanlardan uzağım
Isıtırım genelde. Soğuttuğum pek nadir
Suratım hep güleçtir gülüşlerim iç ısıtır 🥳
Gerçekten yüzü gülen çok az
Adamına göre ikisi de olabiliyor
Ilk secenek bence olabilir.
Dengelerim ikisini
Aslında gülüş güldükçe insanın güneş gibi aydınlatır. Soğuk bir bakis dalgalı bir denizdir.
gülüşlerim daha fazladır..
Ikisi bir arada diyelim.
Kime icimden nasıl geliyorsa öyleyim
İç ısıtan gülüşler 🥰😍
Isıtan gülüşler
Bakışlarım
iç ısıtan gülüşlerim
Gülüşlerim
Gulumsemem tabiki🤗
Soğutan
İç ısıtan bakışlarım
yerine göre
gülümsemek sadakadır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?