Herkesin sevgilisi oldu benim olmadı hiç kimse bana çıkma teklifi bile etmedi kimseyi sevmeyecek ve onlarda beni sevemeyeck gibi kaygıya kapılıyorum napmam lazım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı. Gayet sevilesi biri olduğumu söylemelerine rağmen benim yüzüme de kimse sevdiğine dair net bir şey demedi ama davranışları ile belli edenler oldu belki benim de sert durmam ile alakalıydı bilemiyorum hani sende de böyle bir durum olabilir ve tabi sosyal yaşantının da önemi var
07 Yorumla
Soran1 yılO kadarının bilemiyorum ama sevilmedigimi biliyorum
Soran1 yılYok gelmiyor çünkü denildi
Soran1 yılSevmiyorum dedi kanka
Soran1 yılBilmem üzüldüm artık
En İyi Cevaplar
Öncelikle kac yaşındasın bilmiyorum ama bu şekilde düşünme her şeyin yeri vakti ve zamanı var sen oluruna bırak doğru kişi seni bulur zaten bence kimse seni istemiyor değil de belli bir yaşatan sonra bizde çok seçici oluyoruz ve artık öyle bir zamanda yaşıyoruz ki kimse kimseye güvenmiyor devir de çok değişti insanlarda boş ver en iyisi bence olsa bir dert olmasa daha iyi bence
01 Yorumla
Soran1 yılBilemiyorum ancak karşılıklı sevgi insan istiyor yaşım 33 ve ister istemez bunlar geçiyor insanın zihininden
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
1 yılOlabilir almamış olabilirsin yani bu kafaya takılacak bir konu değil endişelenme bazı şeylerin zamanı gelmemiştir ya da bir sorun olduğunu düşünüyorsan eminsen bundan kendi tavrına dışarıya nasıl bir izlenim bıraktığına bakabilirsin belki dışardan çıkma teklifine kesinlikle l kayıtsız kalacak bir Vibe veriyor ve beyler kendini çekindiği için belli etmek istemiyordur))
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYani benim de 1 sevgilim oldu aynı yaştayız. O da uzun sürmedi terk edildim. Ama bikaç kişi oldu isteyen de karşılıklı hisler her zamn olmuyor
Yaş ilerleyince kaygı artıyor. Çevreyi genişletmek lazım bence yeni insanlarla karşılaşabilmek lazım.
05 Yorumla
Soran1 yılİşte yaşla bağlantılı bazı şeyler birde söyleyip sevilmemek koyuyo insnaa içine kapniyosun artık ve cevrem de yok dış görünüş olarak bakımsız olduğumu söylerler ve bilmiyorum
Cevap sahibi1 yılBen bakımlıyım da yine yalnızım😃 yaş cidden öyle geçtikçe insan daha çok tedirgin oluyor.
Eş dost çevre belki biriyle tanıştırabilir
Soran1 yılİşte bilmiyorum ki beni saran endişe şu evlenirsin ya da şu bu dan hariç birinin gerçekten beni sevecek mi bende onu sevecek miyim
Cevap sahibi1 yılSeversin tabii ki. Sevebilir o kadar umutsuz olma derim. Umutsuz da yaşanmaz
Soran1 yılEvet işte benimkide bi düşünce
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Sevgi konusunda kaygılı hissetmek oldukça normal, özellikle de etrafındaki herkesin bir ilişkisi varken. Ancak aşkın yaşı yok, sevgi her an gelebilir! Öncelikle, kendine biraz şefkat göster ve acelecilik yapma. Hiçbir şey için geç kalmış değilsin. Kendini tanıman ve sevmen çok önemli, çünkü bu şekilde daha sağlıklı ilişkiler kurabilirsin.
Flört etmeyi bir oyun gibi düşün; eğlen, yeni arkadaşlar edin ve kendin gibi ol. Ortak ilgi alanlarına sahip çevrelerde bulunmak da sana yardımcı olabilir. Belki de hiç ummadığın bir anda senin gibi biriyle tanışabilirsin! 🌟 Kendini stresli hissettiğinde, güvendiğin arkadaşlarınla konuş, çünkü doğru yol gösterici olabilirler.✨
Sen de ilişkiler hakkında ne düşünüyorsun, hiç aşka karşı nasıl hissettin? Bu konuyu biraz açmayı deneyebilirsin. 🌺00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
50
Cevap
115Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
u 1 yılZaman zaman o hisse ben de kapiliyorum.. sonra günümüz aşklara bakıyorum yalnızlık ne asıl bir makam
09 Yorumla
Soran1 yılKanka 33 yaşında yım günümüz aşkları insanı sogutsada insan sevilmek değer girmek ve birileri tarafından ilgilenilmrk istiyor yalnızlık köyü gelmeye başladı
- 1 yıl
Yalnız kalmayalım o vakit :)
- 1 yıl
@dogan22 hayırlı işler
- 1 yıl
@dobraerkek4848 eyvallah canım kardeşim
Soran1 yılFotoğraf indaki yer neresi
Soran1 yılTamam güzel görünüyor
1 yılHayat bu her türlü şeyler olabilir sakin olun sabredin
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılolur bence ararsanız
11 Yorumla
Soran1 yılNasıl arayabilirm
Kişilik & Karakter konusunda 6,4b cevap paylaştı. Gerçekten de kısmet bu işler. Ama sen yine de kendine özelleştiri getirmesi unutma. Şu soruları kendine sor yine de derim;
- Çok sertsin de o yüzden mi yanaşmıyorlar?
- Güzelim diye kasıntı mı yapıyorsun?
- Sosyal ortamlardan uzak mı duruyorsun?
- Beğeni kriterini arşa mı çıkardın?
- Giyimine, bakımına yeterince özen göstermiyor musun?
19 Yorumla
Soran1 yılBence uzun zamandır bakımsızım ve bazılarına hitap etmiyorum çok güzel değilim kaşıntı da değilim kriterim arsta değil ancak kendimden daha çekici daha yakışıklı birinden çok etkileniyorum o doğru
Soran1 yılBilmiyorum param yok pek anlamıyorum kendime
Soran1 yılOnlar işe yaramaz benve ya
Soran1 yılManikür yapamiyom saçımı da hiç boyamadim
Soran1 yılDenerim
1 yılLan bu ben yeminle ben ne sevgilim oldu ne flörtum 78 takipcili inst hesabim var fake saniliyo ama main ztn st atinca max 20 kisi goruyor takipcilerimin hicbiride fake degil e nasil 20 kisi goruyo bilmiyom sosyallesemiyoum asosyalim insanlardan kaçıyorum resmen evden cikmiyom dusari bakiyom nasıl bu kadar güzel ya da yakışıklı olabiliyorlar bilmiyom görünce özgüvenim yok oluyo disari cikmak bile istemiyorum 7 24 evdeyim hic sevgilim olmadi diye mi bilmiyorum ama bi kızın exi oldugunu ya da sevdigim canımdan çok sevdiğim sevdigim bi kızın sevdiği ya da sevgilisi oldugunu öğrensem ömrüm boyunca bir daha sevemiyorum benim sevgilim 1 tane olsun istiyorum onlada evlenmek istiyorum oda hic sevgilisi olmayan bir kız olsun istiyorum o da ztn yok öyle biri çok çok az bu gidisle evde kalcaz ki bizi kim alsın basina bela etsin ki
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bunları düşünme hayatını yaşa önüne bak geçmişi dert etme özgüvenli ol
Bu arada çalışıyor musun sosyal misin
Ysşadıgın yer küçük mü büyük mü büyükşehirdemisin gibi bir çok şey var istersen bunları özel de konuşabiliriz
Diye düşünüyorum04 Yorumla
Soran1 yılKüçük yaşadığım yer sosyallik yok
Soran1 yılSanal alem dediğiniz Instagram filan mı
1 yılEndişelenme.
Tek tabanca iyi oluyor.
Aşk konusunda hayallerini yok etmek istemiyorum.
Aşk demek acı demek. Yine de herkes aynı şeyleri yaşamaz. Umudunu kesme. Mutlu olacaksın inşallah.
01 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim umudum var ancak git gide kaygı bürüyor insanı
1 yılGençsen dert etme, 30 yaşında evlenen de var. Evlilikten veya sevgililik döneminde belki pişman olacaksın. Kim bilebilir? Belki de ilerde bu zamanlardaki gibi mutlu olamayacaksın. Belki bêkar olmaktan gurur duyacaksın? Aşkı bırak hayatını yaşa çünkü dünyaya bir kere geliyoruz.
11 Yorumla
Soran1 yıl33 yaşındayım yalnızlık beni sıktı sevilmek değer görmek ilgilenilmrk istiyorum millet ne güzel erkek arkadaşı ile geziyor eğleniyor ben hep aynıyım üzülüyorum hayırlı biri çıksa mutlu olsam
1 yılCanım sana net ve acık konuşacağım BU HAYATTA HERKES KENDİNİ DÜŞÜNÜR KİMSEYİ DÜSÜNMEZLER SEN SEVGİLİSİ OLMUSSUN YOK HAYATINA GİRMİŞSİN SONUCTA BU SAHIS SENİN KOCAN DEGİL NETİCEDE İSTER ÜZÜL AĞLA ZIRLA ENDİSELEN ONA BIR ZARARI OLMAZ OLAN SANA OLUR SANA TAVSİYEM BEKLENTIYE GIRDIKCE UZULEN SEN OLURSUN BENDEN SÖYLEMESİ
02 Yorumla- 1 yıl
Yanı hayatında birisi olursa
Soran1 yılAnladım knka sağolasın
1 yılbende öyle hissediyordum gerçi yaşım küçük görünüşün kötü olunca seven biri çıkması çok zor oluyor ablam erkekte bu boyla alakalı galiba 160 ım bide seni birilerinin görmesi lazım ki sevsin çevren var mı ya da sosyal ortamın
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılBu kaygı beni de sarıyor her sabah kaygılarla uyanıyorum yaşım geçiyor yaşlanıyorum ama hiç sevgilim olmadı bir taraftan zor begeniyorum hepsi birden bana fenalık getiriyor
07 Yorumla- 1 yıl
İstersen konuşalım
Soran1 yılEvet kanka aynen öyle ya konuşalım
- 1 yıl
Tip at dertlesiriz
Soran1 yılAttım
Soran1 yılŞimdi tekrar atcam
- 1 yıl
Doğru kişi ile konuşuyorumdur umarim
Soran1 yılAynen
Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. 30 yaşındayım ve bazen ben de onu düşünüyorum. Benim sevdiğim gibi çok sevecek sayacak birisini bekliyorum. Lâkin ortada ne köy var ne de kasaba
11 Yorumla
Soran1 yılÖyle işte
Gizli Üye(25-29)1 yılBen de 27 yaşındayım, hiç sevgilim bile olmadı. Kimse inanmıyor ama böyle.. sanırım fazla ağırbaşlı soğuk biriyim çünkü fiziksel olarak sorunum yok.
Bazen o kadar yalnız hissediyorum ki birine sarılma ihtiyacıyla doluyor içim...
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAsla böyle düşünme bende böyle düşünmüştüm 25 yaşındayım ilk defa sevdiğim biri bana karşılık verdi bir süre konuştuk ama ben sonrasında bir türlü ısınamadım, 6 aydır konuşmuyoruz ondan hoslandigimi tutmuş baskalarina anlatmış o kadar rahatsız oldum ki pişman etti beni keşke sessiz sakin kendi halimdeki yasamima devam etseydim dedim, 6 aydır perişanım
23 Yorumla
Soran1 yılGerçekten mi niye öyle yapmış ki ya bazıları insanlar içinde tutamiyo buna takilmamak lazım kötü bişey söylemediği sürece demiştir sorun yok bunda bence
Cevap sahibi1 yılAnlatmamasi gerekiyordu bunu konuşmuştuk iyi veya kötü bahsetmemesi gerekiyordu ama maalesef işte
Soran1 yılHım sen mi uyarmıştın
1 yılBen de kızlara çıkma teklif etmeye çalışıyorum daha doğrusu bakıyorum öyle de sanki kızların çoğu kabul etmeyecek gibi bilmiyorum sana nasıl çıkma teklif eden olmuyor
00 Yorumla
1 yılDuygu sömürüsü yapma kardeşim çirkinsen ilk adımı bi zahmet sen at zahten kadınsın her türlü bulursun erkek olmadına sükret
01 Yorumla
Soran1 yılYook ya duygu sömürüsü değil ettim çokta sevdim ancak kabul etmedi ve başka biride içimden geçmedi
- Kişilik & Karakter konusunda 792 cevap paylaştı.
1 yılSizin bir şey yapmanıza gerek yok ki bu durumda. Tâbi böyle düşünmeniz de normal psikolojik olarak ama mutlaka sizi seven de çıkacaktır merak etmeyin.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılTek derdin bu olsun. Yeter ki seni gerçekten seven biri olsun. Ben 30 yaşındayım flörtüm bile olmadı dert etmiyorum.
07 Yorumla
Soran1 yılNiye dert etmiyosun ki ben birilerini sevildiklerini ve el ele gördükçe içim gidiyo
- 1 yıl
Alıştım artık kaderim buymuş. Arkadaşım dediklerimden dost kazıkları yedim, çok yanım yandı. Arkadaşlarım bunu yaparsa sevgilim olacak kız daha beterini yapar. Allah gönlüne göre versin. Eli maşalı psikopat ve çapkın erkekle sevgili olmaktansa ya düzgünü beklemek ya da sevgili yapmamak daha iyidir. Her şeyin hayırlısını istemek lazım yoksa olunca hayrını görmüyorsun. Benim bir isteğim vardı gerçekti ama hayrını görmedim. Keşke gerçekleşmeseydi demiştim.
Soran1 yılGerçekten mi haklısın insan hayırlısı istemeli
- 1 yıl
Evet maalesef öyle. Beni haklı bulman hoşuma gitti. Sohbetin de sardı, sana kanım kaynadı.
Soran1 yılGerçekten mi
- 1 yıl
Yeminle
- 1 yıl
Hem insan sarrafıyım hem de eğitimciyim anlıyorum insanların kullandığı kelimelerden.
- Kişilik & Karakter konusunda 426 cevap paylaştı.
1 yılçıkma teklifi kaldırıldı zaten boş ver sevgili olanlar da mutlu değil yalnızlık en zirvede tadını çıkar ☺️
00 Yorumla Demek ki bir şeyler yolunda gitmiyor kendine çeki düzen ver bakım yap kıyafet al bakalım değişme olacak mı
00 YorumlaBizi de sevdiler fakat üzdüler de yani sevilmek çok o kadar güzel bir şey değil ki
01 Yorumla
Soran1 yılYani karşılıklı olsa güzel olur tabi uzulmeden
1 yılBasit görünsede her konunun en kötü senaryosu kötü hissettirir, belki yaşasam alışırsın kabullenirsin ama düşününce kötü, düşünme böyle şeyler
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Bana da etmedi sevilmiyorum zaten zamanla unutursun merak etme
01 Yorumla
Soran1 yılBilmem
Sevmek veya sevilmek zorunda değiliz neden buna bu kadar takıyoruz?
01 Yorumla
Soran1 yılTakarız çünkü insanlar yalnız varlıklar değil
Gizli Üye(30-35)1 yılÇıkar ya 28 yaşıma kadar kimseyi sevmedim birini çok sevdim geçen yıl çıkmaya başladık bir yıllık annelerin tanıştığı ilişkiyi bitirdi ayrılığın 3-4 haftaya sosyal medya kalp isim ve nişan yapmış ne diyim ki
00 YorumlaÇalışıyor musun maddi durumun nedir? Ona göre seni bu durumdan kurtaracağım. Çözümün bende
08 Yorumla
Soran1 yılNiye sen çöpçatan ya da evlilik programı editöru musun 😀
Soran1 yılHak etmediğimi de nerden çıkardın ki alıngan çıktın hee
Soran1 yılŞaka yaptık
Soran1 yılAgaffff ya olum bu kadarcik şey için özür mü dilenir
Soran1 yılNey hadi söyle çatlatma insanı
1 yılHiç endişelenme bize eden oldu ve sonra yarıda bırakıp gittiler o yüzden hayırsız kişilerin olması olmamasından daha çok zarar verir.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Neden böyle bir kaygıya kapilasin gel bakalım konuşalım bir
010 Yorumla
Soran1 yılİşte yaşım geçti 33 işte bir zaman sonra beğenen olmuyo ortam da yok sevgilileri görünce tuhaf oluyorum insanlar seviliyo ben yalnızım
Soran1 yılYok kaybetmedim ama insanın içi sıkılıyor
Soran1 yılPeki senin bunu dert edinip buraya yazman
Soran1 yılAlgılamadim sana takıldık sen yanlış algıladın gülücük atmadım ondan mı
Soran1 yılNeden
1 yılNasibindeki karşına çıkmamıştır çok fazla kurcalama
06 Yorumla
Soran1 yılİşte benim belge beni begenmiyor beni begeneni ben begenmiyorum böylece 33 yaşında hâlâ hiç sevgilim olmadı
- 1 yıl
Yaş buyudukce beğenme De azalıyor falza seçicilik artıyor
Soran1 yılOda var bir iki kişi demişti bende o ara aklımda biri vardı tabi öyle kaldı
- 1 yıl
Allah yardimcin olsun kolay değil aynı şekil kuzenim var 34 e girecek evlenicek birini arıyorlar mesela yaş büyüdü hiçbir kizi beğenmiyor hep kusur buluyor daha önceleri de gezip tozuyor diye istemiyordu zor
Soran1 yılEvet baya zor bişey
- 1 yıl
Evet
Sen çıkma teklifi etmeye ne dersin? Bunu illa karşı taraftan beklemeye gerek olmamalı
00 Yorumla
1 yılSenin değerini bilen biriyle mutlu olmak istiyorsan beklemelisin
00 YorumlaBenimde olmadı ya aşırı utangacim hiç bir kızla konusmadim daha normal bir ortamda bile konuşmadım
00 YorumlaEder acelen ne
Evlilik şartmi
sosyalles çalışmıyorsan ise gir ill ki karşılaşırsın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBu zamanda meşrep kızlar sevilir tatlım senin benim gibi kendi halinde keşfedilmeyi bekleyen ada gibi kızlara bakmaz kimse ama en sonunda da turnayı gözünden vurucaz sabır😅😅
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBazı şeyler zamanında oluyor, olmalı. Ne kadınlar var çöp dersin ama güzelim adamları bir şekilde elde edebilmiş. Hayat sadece iş güç değil. Vakti daha da geçirmeden sen harekete geçeceksin.
00 Yorumla
1 yılSende ciddi bir sorun mu var ki erkek milleti herşeye yavşar yani kur yapar normalde
00 YorumlaKendinde buna engel olacak beğenmediğin bir özelliğin var mı?
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 439 cevap paylaştı.
1 yıl28 yaşındayım benjmde hiç olmadı. Üzülme belki de doğru zamanı gelmemiştir...
00 Yorumla rahat özguvenli bakımlı sıcakkanlı ol sosyal ortamında varsa olur birazda bakım yap
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 323 cevap paylaştı. Dışardan sert mi görünüyorsun ya da erkeklerle iletişimin kopuk mu
022 Yorumla
Soran1 yılAslında değilim sert ancak biri beni beğendi mesela ben ona bişey hisstmeiyirum sonra zaten üniversitesi de kimse doğru düzgün çıkma telkifi bile etmedi begenilmiyorum galiba
Soran1 yılBelkide ben benddn daha yakışıklı olanlara çekiliyorum onlarda beni begenmiyor kısır döngü oluştu ve sosyal değilim doğru
Soran1 yılYaşım çok geçti ondan mı ki 33 yaşındayım sosyal nasıl olayım
Soran1 yılNerelerde takilsam sence
Soran1 yılAnladım köy burası ya ondan
Soran1 yılHangi mecralar
Soran1 yılToplu grup hesaplar derken tinder filan hep seks mecrası onları istemem
Soran1 yılburada mı n ne ki bilmiyorum
Soran1 yılBirisi bana dediki burdakileee asla güvenme hepsi farklı kafada
Soran1 yılİnstegram da filan diyorsun topluluk sayfası diye
Soran1 yılİşim gücün de bu aralar yok ondan sağlık problemim var mesela arada buluyorum ama bazen işsiz kalıyorum ondan yani çıkamıyorum çoğunluk
Soran1 yılTamam sağol
- Kişilik & Karakter konusunda 444 cevap paylaştı.
1 yılİlk adımı ben attım şimdiki aklım olsa bunu üniversitede seçeneğim daha bolken yapardım
018 Yorumla- 1 yıl
İlk adımı atınca neler oldu peki?
- 1 yıl
@Finanscikizzz 27 yaşında hiç uzun ilişkisi olmamış çekingen bir erkek buldum ve bana bayılıyor
- 1 yıl
Hm ben de denemeyi düşünüyorum 😂
Soran1 yılİşte o beni istemedi sıkıntı burada
- 1 yıl
Herkes seni istemeyebilir canim. Biz nasıl birilerini istemiyorsak onlar da bizi istemeyebilirler. Seni isteyen birini bulana kadar devam 🙂
- 1 yıl
@Finanscikizzz kesinlikle seni istemeyeni salla seni mutlu edemez zaten
- 1 yıl
Aynen öyle bizi isteyen birini bulana kadar devam. Doğru erkeği bir gün biz de bulacağız 🙂🌸💜
Soran1 yılİşte insanın içi buruluyo ya ne bilim can yakıcı
- 1 yıl
@Finanscikizzz arayan belasını da mevlasını da buluyor valla
- 1 yıl
Bela anarsanız tabi bela bulur. Biraz pozitif olsun. Ayrıca biraz çabalamak lazim. Biraz da nasip
- 1 yıl
*olun
- 1 yıl
@Finanscikizzz lafın gelişi dedim yaş hala gençken benim hakkımda ne düşünürler demeyeceksin
- 1 yıl
Evet kesinlikle
Soran1 yılBenim hakkımda ne düşünürler demiyecksin derken ne demek istedim
Soran1 yılİstedin
- 1 yıl
Yani basit biri gibi mi düşünürler gibisinden kuruntular oluyor ya olmasın arkandan ne derlerse derler demek ki onlar yanlış insanlar
- 1 yıl
@Finanscikizzz Ama tanıştığından kimlik işte flört ederseniz ben istemiştim ilk gün evli çıkar felan uğraşır durursun ciddi düzgün adam mırın kırın etmez atar
Soran1 yılBasit biri mi diyecklerini nasıl çıkardın ki öyle düşünmedim ama bilmiyorum bazen insan çevremden cekiniyo oda var ancak benim hislerim kimsenin beni yeterince sevmediğin mesela en son lisede bi çocuk vardı bakardı bana ben arkadaş olarak görürdüm sonradan çirkin denmesine güldü alay etti bilmiyorum insanlar bana şey gibi geliyo hemencecik başka role giriyo gibi üniversitesi de bakan vardı sonradan hiç bişey demeden vazgeçti kendiliginden ama
Gizli Üye(30-35)1 yılÇıkma teklifi diye bir şey yok. Arkadaş olarak yaklaşan erkeklere sıcak davranırsan elbet bir açılır
00 Yorumla
1 yılYapraksız kaldın diye gövdeni kestirme zira bu işin baharı var. Aşk nasip işidir hesap işi değil! Aşk adayıştır arayış değil! Sen adanmışsan ve yanmışsan bu uğurda aşk seni bulmaya gelir!!!
05 Yorumla
Soran1 yılİnşallah bulur
- 1 yıl
Mucizeler ansızın gelir. Ama biraz da gayret gerek.
Soran1 yılMucize ye ihtiyaç var
- 1 yıl
Kader, insandan vazgeçmiyor. Anbean yeniden ve yeniden yazılıyor. Öyle anlar geliyor ki yapmam dediğin şeyi yapıyorsun, katlanamam dediğin şeye katlanıyorsun, sevemem dediğini seviyorsun, gidemem sanırken bir anda çekip gidebiliyorsun, öldüm diyorsun ama yine de yaşıyorsun... Başlarına ne geleceğini bilmeden uzun bir yola çıkan arayış içindeki genç bir sufi ile aklı karışık genç bir kızın bu yolculuklarında yazgılarından başka güvenecekleri hiç ama hiçbir şeyleri yoktur. Yedi gün boyunca yanlarında para, yiyecek, kıyafet ve en önemlisi de hiçbir planları olmadan şehir şehir dolaştıktan sonra başladıkları yere geri döndüklerinde onlar için artık hiçbir şey eskisi gibi olmaz. Sadece yedi günde bile değişebilir miydi insan? Yeniden yazılabilir miydi kader? Elbette sadece yedi günde değişebilirdi her şey... Tıpkı sazlıktaki bir kamışın, yedi evreden sonra içli sesler verebilen bir “ney”e dönüşmesi gibi... Hiç bir karşılaşma tesadüf değil. Onun için bu yola çıkmaya hazırsan ve arkadaşca konuşup sohbet etmek istersen bana yazabilirsin.
Soran1 yılTeşekkür ederim bilgileriniz ve aydinlatmalariniz için
Gizli Üye(36-45)1 yılya bacım ne güzel bekarlık hiç kafan ağrımaz sen niye erkek diye tutturmuşsun
09 Yorumla
Soran1 yılYok kızım ya hiç el ele tutusmamisim hiç öpüşmemisim bende sevilmek isterim yalnız kalmakta bekarlikta bir yere kadar
Cevap sahibi1 yılvalla hayatına giren bir tane bile erkek senin hayatını öyle bir hala getiriyor ki hiç karşıma çıkmasaydın diyorsun inan ki şimdiki aklım olsaydı yaşadığım onca sıkıntıyı hiç yaşamaz hayatıma o iki adamıda almazdım aklını başına al mantıklı düşün bir ömür insan unutmuyor haksızlıkları hakaretleri o kadar çekersin birde o seni terk eder ya ona mı yanasın birde
Soran1 yılBen terk edildim onu seviyodum ve baya da açı çektim ama o beni istemedi
Cevap sahibi1 yılseverken daha zordur tabi ben şimdiye kadar hiç bir erkeği sevmedim
Soran1 yılGerçek mi ben deli gibi sevdim olmadı
Cevap sahibi1 yılgerçek sevgi aşk birini özlemek nasıldır bilmem ama ona rağmen her ayrılığımda üzüldün üzüldüğüm şey ben bunu hak etmedim dediğimden tabi adama seni sevmiyorum diyemezsin ben iyi davranırım aldatmam benim için birliktelik evlilik budur ama senin gibileride duyunca iyide sevmemişim diyorum
Soran1 yılSevmek çok zor kanka insanı öyle bir hale getiriyor ki anlayamazsin sen mantıksal bakmışsın bende ilişkide bunların olması taraftarıyım
Cevap sahibi1 yılmantıkla baktımda ne oldu sanki hepsinin sonu kötü bitiyor mantıklı insan zaten evlenmez akıllıca iş değil
Soran1 yılÖyle deme bence
Gizli Üye(30-35)1 yılAşkım çıkma teklifini en son benim nesil gördü sonra yürürlükten kalktı duyduğum kadarıyla
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYaşın çok küçük ya da çok çirkin ve iticisin.
Hayır normal değil.
10 Yorumla
1 yılKimse sana çıkma teklifi etmedi diye kimse seni sevmiyor anlamına gelmez ayrıca sevgili yapmak o kadarda marifet değil olan eşin eve geldiğinde önüne bi tas çorba koymaktır marifet
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılArtık erkekler peşlerinden kosturuyo. Sen de cabalamalisin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılkimse evlenmedim diye ölmedi ama erken evlenip en güzel yılları öldü... sözünü hatırladım.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKendini sev boş ver erkekten sevgi beklemmiyom
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılHanımefendi size çıkma teklif ediyorum.
Şimdilik sanalda olsa sizinle bir yemek yiyebilir miyiz?00 YorumlaSenin için hayırlısı henüz gelmemiştir bir de öyle düşün hayırlısı geldiğinde çıkacaktır karşına elbet
10 YorumlaBazen oluyor böyle şeyler çok düşünme sevgili olalim diyeceğim ama bir birimizi tanımadan sohbet etmeden olmaz 🤭
00 YorumlaYa çirkinsin ya fazla kilon var ya da erkek gibisin dişil enerjin yok bu üçünden kaçar erkekler hangisi varsa acilen çözüm bul
01 Yorumlahadi ordan etmeyi bileceksin. Umursamamayı bileceksin ve çok düşünmeyeceksin. Bana bak beni örnek almaya çalış.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKüçükken bana asılan çok olurdu şu an 23 yaşındayım hala genç ve guzelim fakat erkekler gariplesmjs ya da ben anlamıyorum teklif etme konusunda kimse yok küçükken reddettiklerime donesim geliyor bazen ne bu bahtsizlik anlamadım bu yaşta
02 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl.
Cevap sahibi1 yılBi yorumda yalnızlık kötü gelmeye başladı demissin Seni o kadar iyi anlıyorum ki bunu bende hissediyorum 23 yaşında 😒
Zaten günde aynı soruyu 20 defa soruyorlar orada ki yorumları okusana
01 Yorumla
Soran1 yılDenk gelmedim
1 yılSevgili olup olmamasının önemi yok bence sahte bir sevgidense asil bir yanlızlık daha iyidir emin ol
10 YorumlaSevgi de güven de karşılıklı bir durumdur eğer önyargın yok ise konuşabiliriz
#Hükümdar00 Yorumla
1 yılHayir endiselenecek birsey yok ask akada konar bokada :))
00 Yorumla- Devamını Gör (105)
Devamını Gör(150)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kimse bana çıkma teklifi etmedi. Sevilmeyeceğim diye endişelenmem normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer