Kimse bana çıkma teklifi etmedi. Sevilmeyeceğim diye endişelenmem normal mi?

Herkesin sevgilisi oldu benim olmadı hiç kimse bana çıkma teklifi bile etmedi kimseyi sevmeyecek ve onlarda beni sevemeyeck gibi kaygıya kapılıyorum napmam lazım?

Kimse bana çıkma teklifi etmedi. Sevilmeyeceğim diye endişelenmem normal mi?
Cevapla