erkeklerin olgun olmasi daha iyi bence ama kadinlarda cocuksuluk daha tatlii. vazgecemem oglum vazgecemem bebiskoluktan 😸😸😸
(gorsel bana ait degill)
(gorsel bana ait degill)


Bazen minik bir çocuk gibi şirin ve masum, bazen de koca bir adam gibi olgun ve oturaklı olmasını isterim. Her zaman biri ağır basmamalı. Yerine göre.
Dışardan olgun, ağırbaşlı, kimseyle öyle fazla işi olmayıp, yalnız benim yanımda çocuksu olması. Beni hayata bağlaması. Güvenilir olması en önemlisi.
Hayaller işte 😂
Tabi sevgili düşüncelerim yokta normalde daha önemli sorunlarım var.
İkisi bir arada olsun. Çok olgun, bilge davrandığı bana hatalarımı söyleyip yanlışlarımı düzelttiği ama birlikte lunaparka gidebildiğim saklambaç oynayabildiğim çocuksu bir tarafının da olmasını isterim
Son derece haklisin kadın dediğin enerjik cıvıl cıvıl olmalı bence. Ben zaten yeterince ağır başlı bir yapıya sahibim. Detayina yine bittim 😄😄😄
tesekkurleer hahah
Cevap
37Cevap
Olgun ve oturaklı olsun ben duygusal bir insanım oyuzden baskın karakterler daha fazla ilgimi çekiyor
Çocuksu olmasında problem yok fakat benim yanımda olsun çocuksu.
Yerine göre olgun, yerine göre çocuksu olsun isterdim.
dışarıda olgun evde ne olduğunun önemi yok istediği gibi olabilir
Çocuksu hiç bir şeye zerre tahammülüm yok.
olgun olması
Öyle bebişko erkek olmasın tabiki olgun karakterde olsun. Bende çok bebişko biri değilim ama arada nazlarım tutar sadece sevdiklerime🤣🙈🙈
ama biraz bebiskoluk var gibii ask 😸
Az biraz var tabi canım ahahah😅😅🤣🤣
Günaydın bu aradaa ⏰🌄☀️☀️
gunoos bebisim ahahhaha 😽
Olgun ruhlu olmasını tercih ederim her zaman.. Çocuksuluk mu, eğlencelilik mi, deli doluluk mu artık o da dengede olmalı..
İkisinin dengesini iyi tutturmalı, benim yanımda çocuksu olup geri kalan kısımda olgun ağırbaşlı olursa tadından yenmez
olmasi gereken bu, miss
Erkeklerin olgun olması benimde hoşuma gider fakat odun olmasınlar jdjd içlerinde çocuksu Ruhu olsun abartili olmadan
enn guzeli oyle bence de askk
🫂💕 güzelim benim
muahh 💖
Olgun kadın ve erkek her zaman başkadır. Benim yaşım küçük ama olgun biriyim. Sevgilim de benim gibi olgun olmalı çoluk çocuk ile uğraşamam.
biz mi buyutucez bu saatten sonra dimi ama
💖💖
Değişkenlik gösterse olur mu? Mesela içini ısıtacak kadar sevimli, tatlı çocuksu bir bebek ama ciddi konularda yormayacak kadar olgun 😅
tabi olur o da bi secenek ahahahha
ne demekk
Çoluk çocukla da ugraşılmaz
Yerine göre şen şakrak yerine göre de ciddi
Denge her zaman önemli
Çoluk çocuk diyip 24 yaşında olman ksjdhfjdmsks
bebiskosun diyo emre
evet kendisi davranissal olarak soylemis
sadece ben varken ben vururum ama baskalarina karsi savunucaz mecbur atsan atilmiyosun satsan satilmiyosun AHSHHAHAHSHAHS
tesekkur ederiz efenim ne demek ne demek ahahahha
Pardon erkekler 30 yaşından önce çocuktur demek istemiştim skndhfnfnks
emre sakin ol emre ahshshahshshhah
siz takilin ben araya eglenceye giriyorum ahzhahahahah
Yaren benim tarafıma geçmen gereken konular var çünkü haklıyım farkındasın ksbdjdnsnsj
Genelleme yapmayı sevmiyorum ama bu konu yeterince açık olduğu için çekinmiyorum:D
Haklıyım bir kere şuana kadar 25 yaşında olup olgun olan bir erkek görmedim
25'ten sonrası da ilgimi çekmiyor abi gibiler ksjxncncjx
of iki arada bi derede dort denizde uc okyanusta kaldim ya napsam acaba ahshhahshahshah
sey efenim ask mi doguyo burada sanirim dogabilir en iyisi ben kaciyim, kimi tuttugumu cok acik belli ettim gordunuz
biir taraff secc o benn olayiiimmm
tenimiii kokunaaa dokunaaa gunahinaaa bulayiiippp yariiimm biraktiiinnn
bisi anlatmiyorum ben sizi izliyorum tartisin guzel guzel ahshahha
Âşk ve ben no no imkansız skdbfbmsks Yaren içten içe benim tarafımdasin biliyorum
Ya görseydim şimdiye kadar görürdem erkekler büyümüyor çocuk gibiler 🤦♀️
siz takilin ben yine kacicam burasi benim moralmanlarimla oynuyo, ikinizi de tutuyorum hadi bays ahshhahshsh
Şu günlerde de prenses olmaya başladılar 🙄
Ahahhaha tişkürs byy🐾
uf aha simdi dayanamicam, siz naz bile cekemiyosunuz naz yapmaya basladiniz bi de. coluk cocukla biz ugrasiyoruz emre siz degil. bunu da ben diyorum cocuksuyumdur yani biliyosun ona ragmen ahshahshshhahshshs
Kendilerini koruyolarmiş prensesler🙄
Konuş Yaren 😂😂
Naz, trip, şımarıklik çekmeyen erkek etek giysin
degmeyecek kisilerde zaman harcamasaydiniz degecek kisilere de tahammulunuz kalirdi ahshahhshahahsh
@nireinengel KJALSDJ e yuh yani
çekmek zorunda mı. d
İnsan sevdiğine tahammül eder, onu çeker yalnız her şeyin dozu, ölçüsü vardır
belki de çekemiyorsa bu iki kişi birbirine uygun değildir yapacak bir şey yok
herkes her şeyi çekecek diye bir kaide mi var
ne güzel ya bu kafa yapısı dskfjl
simdi ben kaciyorum bi daha denk gelirsek detayli tartisalim arkadaslar bays
taraf degistirmek degil de ayni durumdan muzdaripken erkekleri savunamam diye dusundum. mantikli buldum
Haklıyız noktaaa
Fiftysi falan yok centilmenlik kavramını unutturan erkolara🙄
aman tamam ayol tartismayin benim moralmanlarimi ziplatiyosunuz zaten gergoyum ahshahaha
sen de triplenme bugun daha fazla trip cekemem bak ahshahahha
ne bileyim oyle sezdim de bi an ahahahah
yap bi doner olmadigim kalmisti zaten emre ahhahahaha
Tamam sustum 😂bende bugün ayrı bir gerginim aslında çatacak yer arıyordum teşekkürler tempaesti msndnfnjd
takmicam diyorum takiyorum neeyssseee tamamdiir
Takma Yaren hiç bişi iyi geceler diliyorum ✨
tesekkur ederiim 💖
Her zorluk erkeklere her kolaylıkta size tatlı zaten
bu sorunun yazdiginla alakasi yok ama tamam oyle olsun ahahahha
Zorluktan öldükte😀😀
Yerine göre değişmesi lazım, hep çocuksu ya da hep olgun olmaz.
garanticisin he yine ahshahsha
Devamlı olgun 0 eğlence olmaz yarooo hep çocuk da avutamayız ksjdjd
dogru diyosuun ahaha
Bu iki özelliği de taşıması şart benjm için yerine göre olgun yerine göre çocuksu mesela dışarıda toplumda aaa sevgilisi ne kadar oturaklı olgun ciddi desinler ama içindeki çocuk ruhu bana göstersin Birlikte çocukça deliler gibi gülüp eğlenebilelim..
Erkek dediğin çocuksu olmamalı ama gerektiği yerde benimleyken olabilir çocuk gibi bu arada bu çantadan bulsaydım garanti alırdım çok güzelmiş djdjdj
Çocuksu kadınlar daha çabuk kırılabiliyorlar. Olgun kadında somurtkan oluyor. Ruhu genç olan iyidir.
Yerine göre olgun yerine göre çocuksu olsun. Çok olgun olsa sıkılırım çok çocuksu olunca da beni ciddiye almıyor diye sıkılırım
İkisi de dengeli olsun
Olgun olsun ben yeterince çocuksuyum dengelenelim😂
Biraz çocuksu olsun. Zaten kendimden küçük birini istediğim için bu olası bi durum 🌸
bence ortası mükemmel olur hem çocuksu bir yanı var hemde olgun
Yerine göre olgun, yerine göre çocuksu olsa fena olmaz.
Olgun tarafı da olsun çocuksu daa hepsinden biraz 🍭
Yeri geldiğinde olgun , yeri geldiğinde çocuksu
Normalde olgun ama sadece ikimizken biraz çocuksuluk yapsın isterim
Yer yer değişebilir biraz olgun olması gerektiği yerde çocuksu
En az benim kadar olgun, ince düşünceli ve hayata bakışı menfaat içermeyen
Hem tatlı hem çekici olabilmeli benim için ideal kadın budur. sjwjw
ben yeterince olgunum zaten :) çocuksu ve enerji dolu olsun bari
Olgun yeri gelince çocuksu olsun ikisinin karışımı 😂
İkiside bazen çocuksu bazen de olgun
”Görsel bana ait değil” diye not düşmen
e mecburen, bazilari fotografi aratmakta zahmet etse ortaya cikacak bir sey icin kendimin oldugunu iddia ediyormusum gibi davraninca maalesef
Olgun olmasını isterim..
Yerine göre davranmasını isterim.
Yerine göre davransın yeter
Ben olgun biriyim çocuksu biriyle yapamam
İkisi arasındaki çizgi
Olgun olsun ama gerektiğinde eğlenmeyi de bilsin
Yakışıklı olsun fark etmez
Yerine göre davranmalı
Yerine göre davranmasını bilmeli
Genel olgun ama yeri gelince çocuksu
Bebiş olsun olur mu 🖤
İkimizde ortayı bulunca tam deli uyumuuu🎀
Kendisi olsun yeterli..
Yerine göre davranmasını tercih ederim
Çocuksu, enerjik, cıvıl cıvıl biri olsun isterdim
Duruma göre her ikisi de olsun ya
ikisinin ortasında olmalı
Dışarda olgun evde her moda girsin
Olgun olmalı. Büyütmekle mi uğraşacağım bir de.
Çocuk ruhlu. Olgun sevmem.
İkisinden karışık olsun
Yerine göre davranmayi bilsin
Olgun derken kadınsı bence hoşlarına gidiyor 😉
goz kirpma emojisi ne icindi ahahahhhahah
Ne için olabilir? Lezbiyen değilim şükür djdjd
onu anladim da ne gerek var yani direkt yazabilirdin de, o anlama geldiginin farkindayim ben de yasli anlaminda kullanmadim zaten ahshhshs
Türkçe güncellemeni yap gel bence ugrasamicam hoşçakal 😂
offf ne kasintisiniz ya tamam en guzel turkce size ait ahshhaha
Olgun tabiki de
Olgun olsun
Olgun olsun isterim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?