Sevgilinizin/eşinizin, deli dolu çocuksu olmasını yoksa ağır başlı olmasını mı istiyorsunuz?

Soruma Hoş Geldiniz,

Bence tek düze sıkıcı, çabucak monotonlaşır, sıkıcı olur ki ben ağır başlı insanları sevmiyorum. İnsan çok türlü, her türlü olmalı. Her şey yerinde güzeldir diye düşünüyorum..

Gülmek seninle güzel Ahu 😅
Gülmek seninle güzel Ahu 😅

15. Saniye de temsili ben..

Siz ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
1 yıl
Çocuksu ruhlarını asla kaybetmeyen bu insanlardan biri ile birlikte olduğunuzda ise hayatınız, deyim yerindeyse resmen şenlenir diyorlar.. onedio.com/.../ne-olursa-olsun-ruhu-hep-cocuk-kalan-insanlarin-ideal-sevgili-olduklarinin-17-kaniti-770183Yerine göre olmak normaldir ancak bir de genelde olan vardır. Geneli ya ağırbaşlıdır ya da değildir. Çocuksudur ya da değildir. Aşure yapmıyoruz! 😅
Sevgilinizin/eşinizin, deli dolu çocuksu olmasını yoksa ağır başlı olmasını mı istiyorsunuz?
Cevapla