- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
1 yılGerektiği gibi olmasını isterim ben yanımda kast katı biride istemem şaklaban da istemiyorum. İnsanlar olarak bir çok rolümüz var ve olaylara göre değişiklik gösterir onunda öyle olmasını isterim. Tabi eğlenceli ve gülmesi artı özellik çünkü gülüşü beni mutlu eder aynı zamanda bir karar alındığında o ciddiyeti de benim hoşuma gider öyle.
11 Yorumla- 1 yıl
Emeğine yüreğine gönlüne sağlık. Çok güzel ifade etmişsin..
Ben aşkımı güldürmek için gerekirse şaklaban da olurum maymun da 😅
Çocuksu insanlar da karar alır ve ciddiyetini korur 😅
Gönlünce olsun 😅
En İyi Cevaplar
Bence herkes ortak noktalarının bulunduğu ama zıtlıkların da olduğu kişileri seçmeli. Sessizden daha konuşkan birini seçmek gibi. Ya da ağırbaşlıysan daha çocuksu birini seçmek. Bu şekilde kişiler birbirini dengeler ve kendilerinde olmayan özelliklerin de tadını çıkarabilirler.
15 Yorumla- 1 yıl
Çok olgun düşüncelerin var mantıklı 😅Emeğine yüreğine gönlüne sağlık katılıyorum bu da olabilir olabilir ama velakin ki 😅
Ben duygusal romantik bir insanım odun sevmiyorum 😅bana da sürpriz yapılsın istiyorum ilgili olsun ilgilensin benim için bir şey yapsın
Hep odunlar denk geliyor 😅hatta bildiğin kütük 😅
Hep ben mi sürpriz yapayım güzellik yapayım 😅
Odunların sevgisi de inandırıcı gelmiyor zaten günümüzde ki ilişkiler menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor
Aşka ve sevgiye inanıyorum ama insanların aşkına ve sevgisine hayır
Kime inanmaya zorlasam hüsran oldu
Daha dikkatli olacağım 😅 - 1 yıl
Romantik olmamak odun olmak değil. Senin karşına çıkan insanlar romantik olmayan odun olan insanlar değil düşüncesiz ve bencil olan insanlar bence. Çünkü romantik olmasan da karşındakini sevince ister istemez mutlu etmek istersin ve mutlu etmek için küçük de olsa bir şeyler yaparsın.
- 1 yıl
Evet değildir tabi ki ama ben romantik olmasa da en azından duygusal olsun istiyorum naif olsun hassas biri 😅
O da olabilir evet bencildiler oysa ben hep aşkçıl aşkımcıl bir insanım sencil olurum daha çok
Dimi ya ister istemeli işte onlar olmadığı için hep hüsran hep üzüldüm - 1 yıl
EyvAllah, sağolasın Allah razı olsun amin inşaAllah cümlemiz bizi birbirimizi tamamlayacak ve kalıcı olacak son nefese kadar olan birini buluruz
Kendin gibi olmak vardır bilir misin. En çok o yakışır. Beni etkileyen odur. Gülüş, yürüyüş, koku, bakış ve hatta nerede ne şekilde ne türlü tepki vereceği bile kendine özgüdür. Anlarsın sahte olmadığını, bağırır. Beni etkileyen kişilikse olay bitmiştir. 😄
14 Yorumla- 1 yıl
Evet biliirim en sevdiğim de o. Öyle güzel yazmışsın ki valla kendimi gördüm. 😅
Ulan tıpkı ben dedim 😅bende öyle istiyorum 😅
Gönlünce olsun 😅 - 1 yıl
Yoo bence çok güzel müthiş 😅 anlaşılıyor valla 😅 bayıldım yani 😅işte aynen öyle 😅
EyvAllah, mutlu akşamlar dilerim 🌸
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
1 yılDışardan ciddi bir duruşu ama içinde çocuksu bir ruh taşımalı..
11 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅 dışardan sert derler iş gruplarında filan sürekli görüntülü cevaplar atarım 😅ama tanıdıkça öyle olmadığımı anlarlar ki yeniler öyle sanar😅
Ama ciddiyet nedir ki insan gibiyim işte 😅ciddi duruşum var mı bilmiyorum 😅
Tebessüm etmek sadakadır, hadisi şerif...
Mahkeme suratlı asık suratlı insanları sevmiyorum 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
s 1 yılAğır başlı olmasını isterdim tabii ki.
11 Yorumla- 1 yıl
Hımm, iste iste 😅
Çoğunlukla ağırbaşlı zaten
Gönlünce olsun 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılBen sevgilimin çok eğlenceli çocuksu olmasını isterdim.. ama aynı zaman da olgun kadın olmalı yaşça benden büyük olsun :D
10 Yorumla yeri geldiğinde ciddi, bazen çocuksu, bazen düşünceli. ağır başlılar herkesle sıkı fıkı değiller diye sıkıcı gelir, sevdiğine ise enerjiktir. Enerjik olanlar ise tam zıttı, iç dünyalarında yalnız, dışarıdan neşeli duruverirler, halbuki çoğu vaktini geçirmeye bakıyor
Hülâsa edilecekse eğer, önyargılı olmaktansa her tür insanla konuşarak, tanımaya çalışarak ya da gözlemleyerek onun tavrını anlayabilir, ayak uydurma bilirsin. Bilhassa sevgili için değil bu dediklerim, bence genele yayın.
Belki de eşe gerek kalmaz ha :D Evliliği düşünen kişiler, düşünmeyin. Bi' zamandan sonra "ben evliyim" moduna girip sadece eşinize dönük yaşamayın, bengi değil evlilik...
neyse bıdı büdü yaptığımız yeter! burada geçeceğine harekete geç!
17 Yorumla- 1 yıl
Emeğinize yüreğinize gönlünüze sağlık. Çok güzel yazmışsınız..
Yeri geldiğinde yerine göre normal olanı zaten 😅
Benim sormak istediğim genel olanı 😅genelde olanı 😅
Vakit öldürenlerin canı cehenneme 😅
Ön yargıların da canı cehenneme 😅
Yarının garantisi yok 😅 bence de harekete geçmeli 😅 - 1 yıl
Genel göreceli değildir adı üstünde genel 😅
Örneğin
Günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor...
Şimdi burada sana ya da bana göresi önemsiz
Örneğin
İnsanlar menfaatçi ve çıkarcı oscarlık oyuncu göründüğü gibi değiller olduğu gibi görünmüyorlar ve köprüyü geçene kadar herkes melek rolünde oynuyor, nesilden nesile daha da kötüye gidiyor insanlar ve insanlık edep ahlâk hayâ hemen hemen her şey!
Bunlar genel şeyler bana göresi sana göresi önemsiz 😅
- 1 yıl
Katılmıyorum 😅 amin inşaAllah cümlemize 😅
1 yılOnu bazen deli dolu, çocuksu haliyle görmek isterim; bazen de ağırbaşlı, olgun tavrıyla. Hayatın farklı anlarına uyum sağlayabilen biri olsun; neşesiyle içimi ısıtsın, ciddiyetiyle güven versin.
14 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅
Çok beğendim müthiş 😅içten ve samimi bak bu olur işte olmalı bence de 😅 katılıyorum kesinlikle 😅olur bu çok güzel düşünüyorsun 😅
Bende aynısından istiyorum tam olarak 😅 - 1 yıl
Umarım bulursun böyle birini😅
- 1 yıl
Amin amin inşaAllah sende bende isteyen herkes 😅
- 1 yıl
Amin😅
Ağırbaşlı erkekler ilgimi çeker ama kafa yapım çocuksu yanları olanlarla daha iyi uyabilir. Eğlenceli tarafı olsun fakat dışarda laubalilik vs yapmasın hele başkalarına asla.
15 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅 hiç ağırbaşlı değilim 😅yerine göre büyükler yaşlılar ile sohbet ortam olduğunda dikkat ederim ama saygı hürmettir bu bana göre 😅
Yani 😅 hayatımda kimse yoksa herkese karşı iyi iyimser olmayı tercih ederim severim 😅 hayatımda biri varsa ona göre sadece karşı cinse dikkat ederim o kadar 😅ki varsa zaten en çok onunla ilgilenirim 😅işin gücün canı cehenneme 😅
Ancak ağırbaşlı insanın çocuksu olacağına inanmıyorum 😅 - 1 yıl
Kim bilir belki de 😅 bana göre yok diye düşünüyorum ben 😅mutlu akşamlar dilerim
- 1 yıl
EyvAllah 😅🌸
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılben cocuksu oldugum icin onun agirbasli ama benimle eglenmeyi bilen birisi olmasini isterim. ozellikle erkeklerde cocuksuluk beni hic cekmiyor maalesef
17 Yorumla- 1 yıl
Çocuksuluk nedir sana göre 😅
Çocuksu olunca ne oluyor yani 😅
İnsanın bir duruşu vardır genel duruşu o başka
Her şey yerinde güzel o başka - 1 yıl
bilmiyorum yani genel olarak cocuk gibi olmak iste 😂
- 1 yıl
Heee 😅Hiç alakası yok tamam mı öyle değil yani 😅bir yanlışlık var bu işte 😅
Boşu boşuna günahımızı alma 😅bende çocuksu bir insanım 😅
Sorumluluk sahibiyim, yıllardır aileme bakıyorum, sorumluluklarımı bilip ona göre hareket ediyorum. 😅
Ama eğlenmeyi de biliyorum her daim eğlenecek gülecek şeyler bulabiliyorum 😅 - 1 yıl
ya ben senin icin soylemedim ki, mutlaka cocuksu olan biri sorumluluk alamaz diye bir sey yok sonucta. ben civik civik, gevsek hareketlerden bahsediyorum. agirbasli olmasi lazim derken bunlari yapmamali onu kastettim
- 1 yıl
Hıh şimdi anladım. 😅
Hiç ağırbaşlı değilim 😅
Gönlünce olsun, olsun da gör 😅 - 1 yıl
umarim olur tesekkurler, senin de 😂
- 1 yıl
Ricalar ve teşekkürler amin inşaAllah 😅
Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. İlk önce şöyle bana çocuksu olmasını isterim ama yerinde de ağrı başlı olmasını isterim
Yani ciddi olması gerektiği yerde de gülmesin
13 Yorumla- 1 yıl
Evet ciddi olması gerektiği yerde de gülünmez yani o bende de var her şey yerinde güzeldir tamam mı 😅
Tersim pistir çok pis işittin belki beton Şaban derler bana 😅
m.youtube.com/watch - 1 yıl
Amin inşaAllah cümlemizin 😅 Her türlü
1 yılBana göre insan nerde nasıl davranılması gerektiğini bilmeli. Yani diğer her kesin de dediöi gibi dışarda ağırbaşlı, kendi aramızda eğlenceli
11 Yorumla- 1 yıl
O başka bir şey yani yerine göre davranması.
Ancak bir de kişilik ve karakter vardır 😅
Ya şöyledir ya böyle 😅
Gevşek sevmem ama yüzü mahkeme duvarı gibi olan adamı da sevmem. Ortasını bulmalı ve yerine göre davranmalı.
13 Yorumla- 1 yıl
Bende sevmem gevşek 😅
Bir şeyin bokunu çıkarmamak lazım tabi 😅
Mantıklı, gönlünce olsun 😅 - 1 yıl
Teşekkürler, senin de :D
- 1 yıl
Ricalar ve teşekkürler 😅
1 yılağır başlı olsun çocuksu erkeği ciddiye alamıyorum maalesef😅
219 Yorumla- 1 yıl
Hiç hoşuma gitmedi. Hoş bir yaklaşım değil.
İyi bir insan böyle düşünemez..
Ne demek ciddiye alamıyorum. Hoşgörü önemli. Rahatsız oldum şahsen..
Çocuksu insanım ben..
Yediden yetmişe sohbetim var. Kolu komşu herkesin sevdiği ve ciddiye aldığı danıştığı bir insanım
Ki sürekli numara değişikliği yaparım. İnsanların işlerinin düşmesi yüzünden
Gönlünüzce olsun... - 1 yıl
Karakter kişilik anlamında değil iliski düsunmek anlamında kendim icin kusura bakma🙏🏼
- 1 yıl
Neseli delidolu anlarım çocuksu erkek ben anlaşamam iliski tercih etmem o anlamda ciddiye almam demek istedim yanlış anlaşıldı özür dilerim 😊
- 1 yıl
Estağfurullah, sizde kusura bakmayın. Kendiniz için de olsa kötü bir yaklaşım. Ne bileyim tuhaf oldum 😅
Kötü hissettim kendimi 😅
Ben mesela asık suratlı insanları sevmiyorum mahkeme suratlı insanları sevmiyorum ancak yine de dikkat ediyorum 😅
Gelecekteki eşim ağır başlı olmamasını istiyorum inşaAllah 😅
Ama ciddiye almam demek ne bileyim tuhaf oldum işte 😅
Kötü hissettirdi 😅
Deli dolu ise çocuksudur zati 😅 çocuksu demek küçücük şeylerden mutlu olan demek beklentileri küçük demek mutlu olmak için mutlu olabilecek bir şeyleri hep bulmak demek yani 😅
Kırılsa bile çok çabuk affedebilir 😅
Çocuksu insanları seviyorum ben 😅ufak şeyler ile mutlu olan insanları seviyorum güler yüzlü insanları seviyorum ki
Müslüman kardeşine tebessüm etmen sadakadır hadisi şerif...
Normaldir etmeyebilirsin, bende sert olduysam özür dilerim. Kusura bakma lütfen...
Mutlu akşamlar dilerim... - 1 yıl
Tesekkur ederim😊
- 1 yıl
Barıştık mı 😅 Ricalarımı iletiyorum
- 1 yıl
Sjshd ben küsmem zaten😅
- 1 yıl
Sevindim 😅Bende küsmem 😅ama azıcık naz yaparım yani 😅
- 1 yıl
Sjdhjkh nazım gecene ben de yaparım😂😂
- 1 yıl
Yapmayı da yapılmasını da severim 😅tabi herkesi de çekemeyiz 😅ama kimse yoksa 😅 napalım djdjd
- 1 yıl
Yok bana yapılması sadece ben yaparım ajahsh
- 1 yıl
Oldu 😅O ne öyle sen düş perisi misin 😅 bence karşılıklı güzel 😅hep ben hep ben olmaz hep biz olmalı 😅 bencil değil sencil de değil aşkçıl olmalı aşkçıl 😅
- 1 yıl
Degil degil istemem sjdhdb
- 1 yıl
Aşkçıl olamam o kadar sjhd
- 1 yıl
Peri Sensin 😅 şıklat parmağını oynat sihirli çubuğu 😅 kül kedisinin olduğu gibi 😅
İstemezsen isteme 😅
Ben isterim 😅
Elimde değil ben öyleyim 😅dünden bugüne çocukluktan bugüne 😅
Gönlünüzce olsun o zaman 😅 - 1 yıl
Sana bol şans gönlünce olsun 😄
- 1 yıl
Amin inşaAllah cümlemizin 😅her gün kafama martılar şey ediyor 😂çok şanslı hissediyorum sjdjd
- 1 yıl
Sağol 😃😃 iyi günler👋🏻
- 1 yıl
EyvAllah 🌸🫡
1 yılO biraz ağır başlı olsun, ben onu yoldan çıkarırım xd
15 Yorumla- 1 yıl
Ne diyim gönlünce olsun 😅 Bende her bok var ama ağır başlı değilim 😂
https://m.youtube.com/watch?v=yEOp2dMDwQc
15. Saniye de ben 😅
Direkt yoldan çıkmış olmuyor mu 😂 - 1 yıl
Hahahah oluyor
- 1 yıl
Ne güzel bence de olmalı 😅Yani niye kendini yoracaksın ki 😅 yorulmadan oh misss
- 1 yıl
😹😹
- 1 yıl
😅😅😅😅
1 yılDeli dolu olsun🎈 Birlikte kuduralım işte ne güzel şljffhk
111 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun 😅al benden de o kadar valla 😅müthiş olur yani deli dolu insandan her şey beklenir imkansız yoktur 😅Hiç yorulmaz bıkmaz doymaz 😅
- 1 yıl
Güzel düşünürüm ben şlkhfd
- 1 yıl
Bende 😅en güzel düşüncelerim aşkıma 😅
- 1 yıl
Sen zaten aşkım da aşkımcısın şljhdshkl
- 1 yıl
Öyleyim 😅 Öylesi olsa daha mutlu olabiliriz diye düşünüyorum 😅odunlardan bıktım yani gına geldi sjsjd
- 1 yıl
Ben odunum ve şu an çok kırıldım🥲 şlkjhfsdg
- 1 yıl
Valla mı 😅ya aslında duygusal olan kadınlar olması lazım 😂ama ben duygusalım bu nasıl iş 😂
Odun sevmiyorum genel olarak 😅dürüst olmayı severim her daim 😅
Ama hiç oduna benzemiyordun 😅
Hem odun olmak da sıkıntı değil bas suyu yaş olsun, önemli olan fedakarlık, yontulmaya müsait mi değil mi o yani 😅
- 1 yıl
Benimle ilgili hayallerini mi yıktım? Şljgss sen duygusalsın o çok belli zaten. Ben odunum yapacak bir şey yok. şljgxxx
- 1 yıl
Gelecekteki eşimle hayallerim hep olacaktır 😅o olsa da hayallerim olacak olmasa da 😅ekleme çıkarma yapılacak 😅
Odunum diyorsa yontulmaya müsait değilim diyorsa dediğim dedik ise ben sevmem 😅
Aşk sevgi fedakarlık ister yoksa yokum o kadar 😅
https://m.youtube.com/watch?v=vv5qMD8Fuxw - 1 yıl
Allah gönlüne göre versin🎈
- 1 yıl
Amin inşaAllah cümlemizin 😅
Aşk İlişkileri konusunda 770 cevap paylaştı. Ağır başlı, yerine göre espirili ve eğlenmeyi bilen biri olsun isterdim ilerde.
13 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅Ne güzel
Gönlünüzce olsun 😅 - 1 yıl
Ricalar ve teşekkürler 😅 mutlu günler dilerim
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılHer şey yerinde güzel. Her ortamda deli dolu çocuksu davranan insanın palyacodan farkı yok gözümde.
17 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum her şey yerinde güzeldir ancak bir de genel olarak olan bir karakter duruş vardır 😅
Ayırt etmek lazım
- 1 yıl
Evet dışarıdan ağır başlı görünmesinden bahsediyorum aslında
- 1 yıl
Dışarıdan ağırbaşlı görünen ağırbaşlı değil midir normalde hepte aynıdır ben aynı görüyorum genel olarak 😅
Eşlerine karşı öküz gibiler 😅 - 1 yıl
Katılmıyorum. Babamdan yola çıkabilirim dışarıdan ağır başlı görünür ama ince düşünceli, nahif ve eğlenceli biridir. Annemi kırmaz ve her istediğini yapar.
- 1 yıl
Ne güzel sevindim sen ve ailen adına. Ben pek görmedim. Genelde görmedim. Olabilir tabi ki olmaz demiyorum tam olarak ben görmedim. 😅 Şahit olduklarıma istinaden söylüyorum
Rabb'im huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsın üzerinize 🌸mutlu akşamlar dilerim - 1 yıl
Bu tür insanlar genelde sadece yakın oldukları insanların yanında kendilerini açarlar zaten, görmemiş olmanız tuhaf değil😄 Dışarıya aslan, evine kedi olan çok insan var ama😂 Tam tersi olanlarda var tabi onlar en tehlikeli olanları😂
- 1 yıl
O da güzelmiş 😅
İyi bari sevindim 😅
Tam tersi olanlar sıkıntı 😅
Rabb'im korusun kollasın 😅aman aman
1 yılYerine göre davranmasını. Yanımda deli dolu, ortamda ağır başlı
11 Yorumla- 1 yıl
Öylesi yok genelde daha önce oldu mu gördünüz mü? 😅
Yerine göre davranması başka bir şey bir de karakter vardır her zaman olan 😆
1 yılAğırbaşlı olsun mümkünse. Benim deliliğim ikimize de yeter.
11 Yorumla- 1 yıl
Mümkündür ki çoğunluk da öyle yani 😅ben pek göremiyorum çocuksu insan abi diyenlerin bile çoğu ağırbaşlı benden 😅
Var var 😅çok basit odun çok 😅 ağırbaşlı çok 😅
Gönlünüzce olsun
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Yerine göre ağırbaşlı yerine göre çocuksu olmalı
11 Yorumla- 1 yıl
Olsun olsun 😅 Gönlünce olsun
1 yılCiddi ağırbaşlı ve kesinlikle laubali olmasın ama beni güldürebilmeli
12 Yorumla- 1 yıl
Peki, gönlünüzce olsun 😅
- 1 yıl
Amin
1 yılBenim kocam bebeksi çiçek gibi melek sert sahiplenici kıkırdak bi okadar deli @Dariusiiu 🤍🤗
16 Yorumla- 1 yıl
Evli misin sen 😅 mutluluklar dilerim
- 1 yıl
Evli oldugum hesabım ppmden anlaşılıyor olmalı🤨
- 1 yıl
Valla bilmem 😅çok var koyan nice şey 😅ne güzel Rabbim huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsın üzerinize 😅
- 1 yıl
cok teşekkür ederim etiketlediğim kocam oluyo🤭
- 1 yıl
Yakışır ne güzel 😅
- 1 yıl
☺️☺️☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 487 cevap paylaştı.
1 yılDışarıda insan içinde iken ağır başlı evde beraber iken deli çocuksu
18 Yorumla- 1 yıl
Tabi tabi 😅 bulursunuz 😅 gönlünüzce olsun
- 1 yıl
Kalpler Allah'ın elindedir ben O'ndan istiyorum. Olmazsa da sağlık olsun hiç sıkıntı değil 🧚♀️Amin amin 🍀
- 1 yıl
Amenna, biliyorum. Ama anlamıyorum anlayamıyorum. Böyle olmaz ki
İnsanın bir genel karakteri vardır, aksi yapay olur yapmacık olur yani 😅
Bunu anlamıyorum 😅
Sizin genel olarak karakteriniz nedir?
Ağır başlı ya da çocuksu? - 1 yıl
Dediklerinde haklısın bende demek istedim ki insan ortamına göre değişebilir. Bende bahsettiğim gibiyim. Ha genel olarak dedimişsin cevabım çocuksu olacak bende öyleyim karşımdakini de öyle isterim 😀
- 1 yıl
Ortama göre değişir bu normaldir yani. Bende öyleyim. Örneğin büyükler yaşlılar aile büyükleri ile ya da yabancı bir ortamda büyükler ile
Saygı küçüklerine merhamet etmeyen büyüklerine saygı göstermeyen bizden değildir hadisi şerif
Hürmet vs vs 😅
Bende bahsettiğin gibiyim ve genel olarak bende çocuksuyum deli dolu neşeli 😅
Bende öyle istiyorum yani kendim gibi 😅
Ne güzel gönlünce olsun 😅 - 1 yıl
Amin inşallah senin de 🧚♀️
- 1 yıl
Teşekkür ederim 🌸
- 1 yıl
Rica ederim 🧚♀️
Dengeyi kurabilmeli bence. Yerine göre deli dolu yerine göre de ağır başlı olsun isterim.
15 Yorumla- 1 yıl
Sen nasılsın peki?
Bana mantıklı gelmiyor ikisi 😅
Ben hiç görmedim yani 😅
Çoğunluk çevremde ağır başlı abi diyenlerin nicesi ağırbaşlı 😅
Çok nadir çocuksu 😅 - 1 yıl
Hımm 😅
Ama yerine göre olmak başka ki her şey yerinde güzeldir amenna
Ama bir de geneli yok mu genelde genel olan genelde nasılsın sen 😅
Mesela geçenlerde düğüne gitmiştim. Düğün sahibinin babası ile görüştüm. Ona göre ses tonu hal ve hareket saygı hürmet
Oğlu dedi ki abi sana bayılıyorum 😅 hemen değişiyorsun ona göre şekil alıyorsun 😅
Ulan dedim büyüklere saygı 😅 hürmet 😅
Biz bize iken rahat 😅bu başka bir şey yani 😅
Benimde modum değişir çok modlu Multi modlu 😅
Önemli olan bana göre geneli genelde nasıl 😅 nasılsın - 1 yıl
Heh 😅işte o yani bu bende öyleyim 😅ve diğer türlü çok şükür 😅
Gönlünce olsun 😅çok çok da eğlendiren biri sjsj
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Başbaşayken deli dolu çocuksu, toplum içinde ağırbaşlı, hanım hanımcık olması en güzeli
11 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅 güzelmiş var ise gönlünce olsun 😅
Deli dolu olsun, ağır başlılığı ben katarım ilişkiye.
12 Yorumla- 1 yıl
Güzelmiş 😅 gönlünüzce olsun
Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Yerine göre davransın. Bana karşı çocuk olabilir 😅
13 Yorumla- 1 yıl
Torpil yok 😅
Yerine göre başka bir şey 😅
Sana göre çocuksu dışarda ağırbaşlı 😅
Olmaz ki ben genel olarak her yerde aynıyım 😅 - 1 yıl
Öyle diyorsan gönlünce olsun 😅 Bence olmaz diyim o zaman 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.
1 yılÇocuk ruhlu isterim. Olgun insanlar bana kasıntı geliyor.
11 Yorumla- 1 yıl
Bende 😅 Gönlünüzce olsun
Her ikisine de dengeli bir şekilde
11 Yorumla- 1 yıl
Olur mu ki 😅
Gizli Üye(18-24)1 yılSıkıcı olmasın en az benim kadar çılgın olmalı ama aynı zamanda da ağır başlı olmalı
13 Yorumla- 1 yıl
Ne zaman ağırbaşlı olması lazım ne zamanlar 😅
Cevap sahibi1 yılYani içinde bir çılgınlık olsun ama davranışları ağır başlı olsun. Lakayt ya da çok geveze biri olmasın ama aynı zamanda maceraperest olsun, sıkıcı asla olmasın.
- 1 yıl
Olur inşaAllah 😅 Oluyorsa öyle olsun yani 😅Bende hepsi var ama sadece büyüklerin yanında ağırbaşlı yabancıların yanında ağırbaşlı aile büyükleri olsun ya da eş dost aile büyükleri olsun 😅 harici ağırbaşlı olamam 😅
Normalde hiç değilim ağırbaşlı 😅 ağırbaşlıdan kasıtım burada saygı hürmet 😅
Gizli Üye(36-45)1 yılBadboylar nasıl olursa olsun sevilirler iyi adamlar nasıl olursa olsun sevilmezler.
11 Yorumla- 1 yıl
Genelde öyle abi maalesef 😅 anlamıyorum ama ne bileyim herkesin gönlüce olsun
1 yılBaş başa istediğiz her türlü deliliği yaparız ama dışarda olmaz
10 YorumlaDışarıda hafif ağır başlı benim yanımda çocuksu olması en ideali
15 Yorumla- 1 yıl
Varsa olsun 😅 gönlünüzce olsun 😅
Daha önce öylesi oldu mu 😅 - 1 yıl
Vay anasını ne güzel 😅 Rabb'im huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsın üzerinize 😅
- 1 yıl
Amin inşaAllah ricalar ve teşekkürler 😅
İnsanların yanında ağır başlı ama yalnızken deli dolu ve çocuksu olsun isterim
13 Yorumla- 1 yıl
Varsa gönlünce olsun 😅
- 1 yıl
Amin amin inşaAllah 😅 Mutlu akşamlar dilerim
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılAğır başlı olması yeterlidir..
17 Yorumla- 1 yıl
Diyorsun 😅hiç değilim sevdiklerimi korurken sadece 😅çocuksu insanım ben 😅 herkes ağırbaşlı seviyor anlamıyorum 😅nedir yani ağırbaşlının iyi yanı tarafı 😅
- 1 yıl
Hadi ya 😂
- 1 yıl
Evet ağırbaşlı duruyor muyum hiç ağır başlı nasıl olur örnek versene 😅
- 1 yıl
Ağır başlı sevdiğini belli eden, gözleriyle konuşup dudaklarıyla öpen kişilerdir bea..
- 1 yıl
Tövbe tövbe 😅 ben gibi hiç kimse belli etmez sevdiğini 😅 yaptığım yapmadığım söylediğim söylemediğim her şey ile belli ederim ben 😅 tepeden tırnağa dile gelir her şeyim 😅 tepeden tırnağa öperim 😅
- 1 yıl
Ooo 😂😂
- 1 yıl
Ya ya dahası da var 😅 ağırbaşlı böyle ise bende ağırbaşlı sayılırım da 😅benim bildiğim ağır başlı hantal olur 😅 insanlara karşı sert olur 😅 ağır olur 😅sokakta oyun filan oynamaz 😅yaşlı moruklar gibi olur 😅öyle değilim ben
1 yılDışarıya mesafeli bana deli dolu olsun
11 Yorumla- 1 yıl
Gönlünüzce olsun 😅
1 yılAğırbaşlı diyenler sallıyor
11 Yorumla- 1 yıl
Valla ne halleri varsa görsünler 😅 Herkesin gönlüce olsun 😅
Sen ne istiyorsun?
- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
1 yılYerine göre davransın
15 Yorumla- 1 yıl
Kanka sen mesela ağır başlı mısın çocuksu mu 😅bana deli dolu geliyorsun çoğu zaman ama normalde nasılsın 😅
- 1 yıl
Ağır başlı. Çocuksu davranmam
- 1 yıl
Belli oluyor kanka 😅 gönlünce olsun 😅
- 1 yıl
Senin de gönlünce olsun ☺️
- 1 yıl
Amin inşaAllah kankim 🌸🫡
1 yılİkisindende biraz olsun
11 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅 gönlünüzce olsun 😅
Yeri geldiğinde cocuksu bazende ağırbaşlı olsunn
11 Yorumla- 1 yıl
Hepsi bir arada yani 😅
1 yılDışarda olgun olsun. Yanımda çocuklaşabilir
14 Yorumla- 1 yıl
Olsun olsun gönlünüzce olsun hocam ama anlamıyorum yani 😅insanın bir karakteri vardır genelde olduğu 😅
Aksi yapay olur 😅 - 1 yıl
Evet
- 1 yıl
Mutlu akşamlar dilerim 😅🌸
- 1 yıl
Teşekkür ederim😇
1 yılÇocuksu daha çok hoşuma gidiyor 😅
11 Yorumla- 1 yıl
Benimde her türlü 😅 Gönlünce olsun
1 yılYerine göre davransın 😃
11 Yorumla- 1 yıl
O başka bir şey 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılDeli dolu olsun isterim
15 Yorumla- 1 yıl
Bende bende 😅
Gönlünce olsun 😅 - 1 yıl
Teşekkürler sağ olun
Sizinde olsun - 1 yıl
Ricalar ve teşekkürler 😅 EyvAllah mutlu akşamlar 🌸
- 1 yıl
Ricalar
Teşekkürler sizede mutlu akşamlar diliyorum kgjk 🤗😅
- 1 yıl
EyvAllah 😅 Rica ederim 🌸
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılAğır başlı tabii ki
13 Yorumla- 1 yıl
Neden 😅
- 1 yıl
Hoşuma gitmiyor
- 1 yıl
Peki 😅
Gönlünüzce olsun 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 526 cevap paylaştı.
1 yılDeli dolu çocuksu
11 Yorumla- 1 yıl
Bence de 😅
Gönlünce olsun kardeşim 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılYerine göre hepsi olsun dozunda
115 Yorumla- 1 yıl
Hepsi olmaz herkeste 😅
Gönlünüzce olsun - 1 yıl
Olan yerde varda bize rast gelmez
- 1 yıl
Kim bilir belki de 😅 O sana gelmiyor ise sen git 😅
Mutlu akşamlar dilerim 😅🌸 - 1 yıl
Ah keşke mmmm🥰 mutlu akşamlar
- 1 yıl
EyvAllah 🌸
- 1 yıl
Kokteyl yapsak olur mu hocam mmmm😇
- 1 yıl
Olur olur 😅Niye olmasın ki 😅ama çocuksu ise olur deli dolu ise olur ondan her türlü kokteyl olur ağırbaşlıdan olmaz diye düşünüyorum en azından ben görmedim 😅
- 1 yıl
Kısmetsiziiim ya niye üstüme geliyorsun anlasana yaaaa🥰🥰🥰
- 1 yıl
Sanki ben kısmetliyim 😅 kader kulun çabasına bağlıdır gayrete aşıktır kader
Nasip kısmet şans kişinin kendisidir 😅
Elinden geleni ardına koyma yap yapıştır gitsin 😅
Attığın gol olsun 😅90 dan ofsayta düşme 😅 - 1 yıl
Ben bu hızla gidiyorum
- 1 yıl
Nişanda birini bulcam
- 1 yıl
Ne güzel 😅 bende tam gaz ileri daima 😅
Yol aşk ise her şey mübahtır 😅
Hadi hayırlısı 😅 gönlünce olsun tez elden tez vakitte 🌸mutlu akşamlar dilerim hanfendi - 1 yıl
❤❤❤sağol beyfendi
- 1 yıl
EyvAllah, sizde sağolun 🌸
- 1 yıl
Amiinn inş💕
1 yılYerine ve ortama göre belki ileride
15 Yorumla- 1 yıl
Zaten her şey yerinde güzel de 😅 karakter bu hem ağırbaşlı hem çocuksu olamaz ki 😅
- 1 yıl
Erkek olarak kendine hakim yerine göre olabiliyorsak bir zahmet olu versin 😄
- 1 yıl
Ben hiç görmedim 😂 ağırbaşlı geneli 😅ki ağırbaşlı da sevmiyorum ben şart değil benim için 😅
Gönlünce olsun kankim 😅 - 1 yıl
Var gibi bakıcaz
- 1 yıl
Varsa ne güzel 😅daim olsun kolaylıklar ve mutlu akşamlar dilerim 🫡
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yılDışarıda ağır başlı olsun benim yanımda eğlenceli
17 Yorumla- 1 yıl
Samimi gelmiyor bana bu şekilde 😅
Gönlünüzce olsun - 1 yıl
Neden ki
- 1 yıl
Sizin karakteriniz nasıl? 😅
Genel olarak normalde nasılsınız?
Nice insan var çevremde ki nice çocuk büyüttüm😅
Ağırbaşlı olan ağırbaşlı yani abi diyenlerin çoğu benden ağır başlı çocuksu olanlar da çocuksu 😅
Ortası yoktur ki
Odun odundur yani 😅 - 1 yıl
Anlayışlı ve olgun bir insanım ama sevdiklerimin yanında oldukça eğlenceli ve çocuksu bir tavrım da olur. Tabii bu lakayt tavırlar sergilediğim anlamına gelmesin. Çokça merhametli ve fedakar bir insanım aynı zamanda. Nasıl biri olduğumu sordun, kısaca böyle biriyim
- 1 yıl
Bende anlayışlı ve olgun bir insanım. Ancak deli doluyum da kafama göre çılgın ve neşeli genelde ortamı neşelendiren benim ki tebessüm etmek sadakadır hadisi şerif..
Gülmeyi ama daha da çok güldürmeyi severim. Güldürmek beni de mutlu ediyor. İnsanların hüznü beni de üzüyor...
Estağfurullah lakayt hiç aklıma gelmedi, normaldir yani. Lakayyt olduğunu düşünen olursa buk yesin 😅
Bende bende haddiden fazla merhamet ve fedakarlık var ki insanlara merhamet etmeyene Allah'ta merhamet etmez, hadisi şerif..
Bence müthiş 😅iyi iyimser gibi geldi güzel insan misali 😅
Teşekkürler, gönlünce olsun 😅 - 1 yıl
Ben teşekkür ederim senin de gönlünce olsun 😊
- 1 yıl
Ricalar ve teşekkürler, amin inşaAllah, mutlu akşamlar diliyorum 🌸
Yerli yerinde davransin
11 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum da bu başka bir şey ikisi de yerli yerinde davranır yani 😅
1 yılBenimleyken çocuksu olsun lütfen 🥺
11 Yorumla- 1 yıl
Onu hiç sevmiyorum 😅 benleyken çocuksu sokakta ağır başlı filan 😅
Hiç mantıklı değil ama gönlünüzce olsun 😅
1 yılDuruma göre ne yapmasının bilen.
17 Yorumla- 1 yıl
Her şey yerinde güzeldir ama bir de normalde olan vardır 😅
- 1 yıl
Normalde "normal" olamıyor mu? 😅
- 1 yıl
Normalde ağırbaşlı olan vardır 😅
Olmayan vardır ben asla ağırbaşlı olamam 😅
Normalim bu 😅 - 1 yıl
@Kim-Bilir-Belkidee Normalde ortasını bulan da vardır 😅
Ben onu tercih ediyorum işte 😅
(Bu arada insanı nasıl kendine benzediyorsun hemen :d) - 1 yıl
Kim bilir belki de 😅
Benim ortasında gözüm yok 😅
Çocuksu olsun ağır başlı olmasın 😅
Zevkler ve renkler tartışılmaz canımız sağolsun ve gönlünce olsun 😅
Ne güzel 😅 - 1 yıl
Senin de :)
- 1 yıl
EyvAllah 😅
Gizli Üye(25-29)1 yılBence ikisi de güzel olur. Orta Yani.
11 Yorumla- 1 yıl
Bence olmaz ve mantıklı da değil 😅
Ağırbaşlı olan çocuksu olamaz 😅
Yine de gönlünce olsun 😅
Gizli Üye(45 üstü)1 yılİnsan olmasını isterim
11 Yorumla- 1 yıl
Bende, insan olsun insancıl olsun, iyi iyimser 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Gizli Üye(25-29)1 yılAğır başlı olması daha iyidir
11 Yorumla- 1 yıl
Neden?
1 yılİkiside olmalı
11 Yorumla- 1 yıl
Olsun 😅
1 yılBana deli dolu dışarıya ağır başlı olsun 😂
11 Yorumla- 1 yıl
Bana samimi gelmiyor öyle 😅
Gönlünüzce olsun 😅
1 yılDışarıya ağırbaşlı bana çoçuksu
11 Yorumla- 1 yıl
Bana böyle olsa 😅
Gelecekteki eşim onu samimi bulmam 😅
Uzak dursun 😅
Gönlünüzce olsun 😅
1 yılAğır başlı
16 Yorumla- 1 yıl
Çoğunluk ağırbaşlı seviyormuş😅
- 1 yıl
Çünkü ağır başlı erkek eğlenceli kız ilişkisi olur ya ondan ama herkesin yanına ağır başlı senin yanında çocuk gibi olması daha güzek
- 1 yıl
Ben görmedim öylesini varsa senin olsun 😅
Gönlünce olsun 😅
Ben ağırbaşlı sevmiyorum Allah için 😅uzak ırak 😅 romantik olsun duygusal olsun hayalperest maceraperest deli dolu her şey olsun da ağır olmasın ağırbaşlı olmasın 😅 - 1 yıl
Yaaa teşekkür ederim 😅
Vee umarım her şey gönlümce olurrr - 1 yıl
Ricalar ve teşekkürler 😅
Amin amin inşaAllah cümlemizin gönlünce olsun 😅 - 1 yıl
Aminn
İkisi de yerine göre
11 Yorumla- 1 yıl
EyvAllah 😅 Gönlünce olsun
Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. deli dolu olmasını
11 Yorumla- 1 yıl
Müthiş 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılAğır başlı olsun
17 Yorumla- 1 yıl
Neden 😅
- 1 yıl
Çoluk çocukla uğraşamam
- 1 yıl
Çocuksu olması çocuk olduğunu göstermez ki 😅
Siz bilirsiniz, gönlünüzce olsun 😅 - 1 yıl
Yeterince tecrübem var emin ol
- 1 yıl
Vardır illaki ama ben kendimi bilirim 😅 kendimi baz alarak söyledim 😅
Ben çocuksu bir insanım 😅ama 4200 gün sigortam var küçüklükten beri de aileme bakıyorum ve nice çocuk büyüttüm 😅
Çocuksu olması çocuk olduğunu göstermez 😅 - 1 yıl
Tamam
- 1 yıl
EyvAllah 🫡
- Devamını Gör (12)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 