Ruhum göğüs kafesimi kırıp dışarıya çıkmak istiyor galiba.

Ruhum göğüs kafesimi kırıp dışarıya çıkmak istiyor galiba.

Cok kucuk yasta oluyordu.
Nefes darligi esliginde kafa catlayacak gibi oluyor, ense bolgesinde cok siddetli bir agri oluyordu.
Onun disinda cok nadiren kalp bolgesi agriyor, senin dedigin gibi ruh, gogus kafesini kirip kacmak istiyor gibi bir his.
Eskiden hazımsızlık olurdu. Ama hazımsızlığı yenmenin yolunu buldum. Artık yaşamıyorum.
Eig için teşekkürler Bend !
Rica ederim Prenses.
Cevap
6Cevap
Baş ağrısı olur bende kafam atarsa.
Evet oldu çok kez alıştım
Oldu yoğun baş ağrısı çekiyorum ya da boynum çok kasılıyor ya da karnım ağrıyor.
Olabilir yani birçok sağlık sorunları yaşanıyor Tıp Medikal uzmanlık bu yüzden var dünyada
Genelde uyku hissediyorum 😂
O psikolojik olmayabilir sjs
Daha çok mayışma gibi geldi. 😅
Bazen olur öyle şeyler
Yoğun bir baş ağrısı çekiyorum böyle durumlarda
Oldu birçok defa.. 😮💨
Evet hissediyorum şu an
Olduu 🥲
hayır olmadı
Evet oldu birkaç kez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar