Bir dönem sırtımda ağrılar vardı hiçbir ilaç çare olmadı ve Dr bunu gösterdi. Sonraları geçti gitti. Sizinde var mı bu tür şikayetleriniz sebebi yok ama ağrıyor bir yeriniz?
Bazı ağrılar psikolojik sizin de var mı böyle şikayetleriniz?
Sebepsiz ağrımaz. Artık günümüz doktorları ağrı ya da sıkıntının kaynağını bulamayınca direk sinirsel, psikolojik vs gibi birşeyler söylüyır. Amaç karizmatı çizdirmemek.
En İyi Cevaplar