bi okulun onunden gecerken bi cocugu dislayip kilosuyla dalga gectiklerini gordum. cok uzucu. bazi cocuklar o kadar zorba yetisiyor ki, muhtemelen ailede goruyorlar bu davranis tarzini. hic boyle biri olmadigim icin sukrediyorum 🥹
Hiç birinin fiziksel özellikleriyle dalga geçtiniz mi?
Böyle şeyden çok nefret ederim kendimin de birtakım durumları olduğu için insanların dış görünüşüyle fiziki görünüşüyle hele bir de yüzlerine karşı hakaret etmek büyük saygısızlıktır ve o insanın kalbini kıracak şekildedir insanlara bazen gerçekleri söyleyebilirsiniz doğruları söyleyebilirsiniz Ama bazen de insanın kalbini kırmamak için sessiz kalmak en güzelidir
Ben çocukken başka bir okula nakil edildiğim zaman akran baskısına baya maruz kalan bir öğrenciydim. Dışlandığım, ötekileştirildiğim durumlar oldukça yıkıcıydı bu sebeple kendimi insanlardan izole edip kendi dünyamda yaşamaya başlayıp kendime tutunup bir dünya kurdum. Bugünkü beni beni üzen insanlara borçluyum. Bu sebeple ben bu durumun yıkıcılığını yaşamış biri olarak öğrencilerime dünyaya insanca bakmayı öğrettim hatta sadece onlara da değil beni tanıyan herkesi farklılaştırdım diyebilirim.
Bunu bana ailem daha çocukken öğretti 🙄kimsenin fiziksel özellikleri ile dalga geçme kızım sonra üzülürler diye. Kimsenin kilosuyla, burnuyla, gözüyle neyse artık asla alay etme diye.
Ailemin yetiştirişiyle asla böyle bir şey yapmadım ama maruz kaldım Çocukken psikolojiyi mahvediyor ve ilerde kesinlikle travma bırakıyor kendi deneyimim