Bir arkadaş sağolsun gözlerin eşşek gibi, biraz daha kalsan dünyaya kaş olarak doğucakmışsın dedi. Ya sizin😛


Bir arkadaş sağolsun gözlerin eşşek gibi, biraz daha kalsan dünyaya kaş olarak doğucakmışsın dedi. Ya sizin😛


Sana bunu söyleyen terbiyesiz bir insanmış sonuçta dış görünüş Allah vergisi hani insan kendisi ile barışık olmalı kaileye almam ben şahsen herkes aynada dönüp kendine baksın
Haha sende evet bunlarla ucuyorum deseydin. Takma kafana mallar cok. Eskiden kiloluydum ozaman elestiri yagmuru vardi. Simdi sportigim simdide cok spor yapiyorum diye elestiriyorlar. Yani bosveeer kimseye yaranamazsin. Sen ve senin istedigin önemli
Teşekkür ederim iyi ki varsın 🌸✌🏻
Daha bugün burada birisi göbeğime laf etti durdu. Ne zaman bebek geliyor diye. Daha 5 aylık dedim bayramdan sonra doğuracağımı söyledim. Ayrıca siparişte verdi nasıl bebek istediğini. Ona göre bir şeyler yapacağız artık. :D
Hahahhah ilahi yaa gece gece iyi güldüm hee😂😂
Sevdiğim birisi şakalaştık. Bende altta kalırmıyım bayramdan sonra fırlatacağım dedim :D
İyi demişsin yaa göbek hem erkekte çok sırıtmaz etrafımızda kaslı erkek çok yok göze gelmiyor o yüzden hem yakışıyorda sende ama verirsen daha bi güzel olucak senin için 😃
Bayramdan sonra doğurunca gidecek :D
Eic için teşekkür ederim bacılık 🌹😊
Rica ederim abimm🌸🩷✌🏻
Gözlerimle çok dalga geçtiler.
Nazar senin soyadın dediler
Maşallah hakketen çok güzelmiş rengi Allah nazarlardan saklasın 🧿
Cevap
19Cevap
Zorbalığa başka konulardan maruz kalıyordum. Sessiz oluşum beni bir tık ezik gösteriyordu jfjfdj
Evet dalga geçen olmuştu
Fiziğe girer mi bilemedim ama peltek konuşan biriyim hep bununla ilgili sorun yaşadım
Kurban olsunlar sana
Yuh artık
Bence büyüleyici etkileyici gözlerin var
Teşekkür ederim çok mersi 🌸
💐💐
Evet. Basur dudak diyorlar sjwjsjs Allah'ın yarattığına laf ediyorlar wjsjjs eşşek göz de diyen çok. Lise zamanında naber lan eşşek diyordular sjsjwjs ozaman tabi ciddiye alıyodum sinir oluyordum 😂
Evet. Bir insandan nefret etmem için iyi veya köt0 fiziksel yorum yapması yeterli. İyisine bile tahammülüm yok
Benim boyum 1.72. Minyon arkadaşlarım var, tabiki onlar çok tatlı. Ben de minyon olmak isterdim ama degilim işte. Kızım at mısın diyolar 😂😒
Ooo çok. Eşek gözlüymüşüm de, sırık gibiymişim de öyle alay ederlerdi lise zamanlarında tabi.
senin gozlerine ve kaslarina olan hayranligimi baskilamak cok zor geliyor bana. etik disida gelmiyor acikcasi. guzel olan seye hayranda olunur. sevilirde. benim burnumla cok alay edildi cocukluk doneminde.
Eşek gözü dünyanın en güzel gözü derler belki iltifat etmiştir
Kısa boyum dalga konusu oluyor ama herkesten çok ben gülüyorum 😄😏
Evet. Sende takma bazı insanlar boş konuşmayı seviyor.
Yani ilk öğretimde sapsarı saçlarım olduğundan sarı pipi demişlerdi onun dışında dalga vs olmadı gün geçtikçe ünlülere benzetildim hep 🤷
İnce olduğum için kilolu kişilerce hakarete uğramıştım😀
Senin için güzelleme yapmış
Anlamadım
Gözlerin eşek gibi derken gözlerinin sıradışı bir güzelliği olduğunu ifade etmiş ama devamında kaş olarak doğacakmışsın derken sanırım ne dediğini tam olarak kendisi de bilmiyormuş diye düşünüyorum
Kaşlarım çok kalın ve siyah doğal hali biraz daha kalsan kaş olarak doğucakmışsın dedi oda iltifatı sanırım teşekkür ederim bu arada 😃
Yaa , gerçekten çok çok güzel. Demek ki ne dediğini biliyormuş ve gerçekten kaşlarınla gözlerin çok çok güzel demek istemiş. Öyle ki, bu durum onu da hayran bırakmış. Ne kadar çok güzel bir durum bu denli güzel olman. Bir de şu söz var ki, "güzeli gösteren kaş ile gözdür" bu sözde tam olarak senin için söylenmiş. Rica ederim 😊🌹
Yiaaa çok güzel şeyler yazmışsınız tekrar tekrar çok teşekkür ederim iyi ki varsınız gönlü güzel insan 🌸🩷😍
Ne demek , rica ederim , mutlu olmanıza çok sevindim. Yazdıklarını okuduktan sonra sadece sana ait olanları yazdım 😊. Bu da gösteriyor ki , güzel olan kelimeleri sizin güzellikleriniz meydana getirdi ve buraya yazıldı. Sizde iyi ki varsınız. 🌷🌹🌷 kendi güzel, kalbi güzel , hissiyatı güzel güzide. 💗🌷😍
Çok teşekkür ederim 🥰🌸
Hehehhehaha lise yıllarımda evet ama şimdi yıllanmış şarap gibiyim 🤣
Evet küçükken
Uzun olmamla dalga geçildi maalesef
Hayır hiç almadım cesaret edemezler.
Evet gözüme bok dediler
Mallesef ortaokulda cok zorbaliga ugradim
Yok hiç olmadı
Benim hiç olmadı
Hayır dalga amaçlı arkadaşlar takıldı öylesine..
Rüzgarda dışarı çıkma uçarsın dediydiler.
Hüsom kaşlarımı beğenmiyor gmfmfmdk
Bana çinli diye dolanan bi eşşek vardı
Çok uzun olduğum için güneşlik falan derlerdi
G. tümün büyüklüğü milletin dilinde valla
Hayır edilmedim
Hayır
AA sende ona deseydin
Hayır gecilmedi
Hayır edilmedim.
Boyumla dalga geçiyorlar
Evett
Yalan soylemis
Edilmedim
Sürekli övüldüm ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?