Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek,❤️
Ben olduğu gibi kabul etmek isterim uymayan insan zaten sevgilim olmaz.

Sana harfiyen katılıyorum.
Bu arada görsel çok güzel.😍
Onun için demedim ki
🍓👍
Eic için teşekkür ederim.☺🍒
🍓🍯🙏☺
Değiştirmem..
Cevap
1Cevap
Karakterini sevdiğim insan sevgilim olurdu zaten, değiştirme çabasına girmezdim sevdiğimi.
Karakter değişmez zaten başkasının öyle baskısı ile falan. Değiştirmek zorunda olmayacağın bir insan seçmek en doğrusudur.
Karakter değişiyor muymuş. Muymuş diye bi cümle türettim😄
Kelime
Güzel yapmışsın
Uyum sağlayabilmesine çabalarım olmuyorsa yapcek bi şey yok
Olduğu gibi kabul ederim
Değişmiyor bu yüzden neyse o şekil kabullendim
olduğu gibi
En İyi Cevaplar