Gözlemlerime göre çoğu kişi ilişkilerinde "Zaten evlenmeyeceğim, nasıl istiyorsa öyle davransın" tarzı düşünceye sahip. Siz ilişkilerinizde nasıl düşünürsünüz? Sevmediğiniz huylarını değişmek için çabalar mısınız? #Dropgun
Tabii ki çabalarım, aramızın daha iyi olması için uğraşırım.
Çabalamam, olduğu gibi kabullenirim. Gittiği yere kadar...
Sevmediğim huyu varsa ayrılırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgilinizin sevmediğiniz huylarını değiştirmek için çabalar mısınız?
Bir insan görerek taniyarak sever karşısındakini tabiki zıt düştüğü taraflarda olabilir ama ben onu bir bütün olarak sewiyorsam yanlışlarıylada doğrulariylada hep yanında olurum o değişirse benim sewdim adam olmaz benim bir kalıba sığdırdığım biri olur
yani huyun ne olduğına da bağlı basit bişeyse değiştirmeye çalışırım değilse uyarırım uyum sağlamaya çalışırım o da bişey yapsın artık tek kişilik değil ya ilişki
hayır yani ilişki tek taraflı değil karşıdaki de bişey yapsın her şeyi devletten beklemek olmaz az çaba göstersin😂tek taraflı olsa ilişki olmaz zaten 😂
Sevmediğim huyu varsa nasıl sevgili olabilirim? Bir insanı değiştirmeye çalışmak hoş bir olay değil. Benim haddime değil mesela kaç yaşında insana anası gibi onu yapma bunu böyle yap demek.
eğer kırmızı çizgilerimi geçmiyorsa kabul ederim kimse mükemmel değil olmak zorunda da değil. ama tahammül sınırımı aşıyorsa o iş olmaz baştan bitiririm.
Huyunun ne olduğuna bağlı aslında. Kibirli insanlara tahammül edemiyorum yalancı ve riyakarlara da kedi sevmiyorsa da asla tahmamul edemem. Bilmiyorum bea adam gibi olsun herkes 😂😂
En İyi Cevaplar