Arkadaşlar çok sıkıcı bir hayatım var ben kötü bir insan da değilim sıkıcı hiç değilim neden değişmiyor?

Galiba kilolu olduğum için. Bütün arkadaşlarım sanki hiç bir şey yemiyor gibi çıtı pıtı o kadar zayıf ki. Ama ben yemekten vazgeçemiyorum. Ya iki hafta önce arkadaşlarım bize geldi. İki arkadaşım o zamandan beri hiç görüşmedik. Sonra bütün arkadaşlarım evli ve çocukları var. İş bulamıyorum tüm gün evde yalnızım sıkıntıdan patlıyorum bana fikir verir misiniz bu sıkıntıdan kurtulmak arkadaşlarımla geri iletişim kurmak için ne yapmalıyım?
Arkadaşlar çok sıkıcı bir hayatım var ben kötü bir insan da değilim sıkıcı hiç değilim neden değişmiyor?
Cevapla